Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun
ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun
ciamaat miş oymuş buymuşşş bırahın yaaa güccüh adamlar güccüh düşünür... biz yolumuza devam edelim 2023 te evlatlarımız çoh böyüh bir türkiye bekliyorlar... gardaşlara selam olsun
Sensin sizsiniz o dediklerin.. Öyle dediğin tavırlarla gün gelincede babanızın malı
sanarsınız böyle memleketi.. Nereye kadar çevir kazı muhabbeti.. Doğduğunuz
küllerdeki tavrınızdan okyanus boyu derinlerde dönülmeyecek mesafedesiniz..
Boğulma nedir yaşayanlar az buz bilir, az kaldı sabır herşeyin ilacı muhterem..
Gerçi elden giden kısımları bile oluyo sağolsun Ustura uzun'unuzun muz gibi olmuş
cahil cumhuriyet faturaları sebep.. Neyse ya Türkiyemiz herdaim çok büyük yutamazsınız
öyle İzmir lokması misali..
Bazen çok sıkılıyon biliyom tyanali cevabını veriyim dedim, sevgiler öperim..))
Sensin sizsiniz o dediklerin.. Öyle dediğin tavırlarla gün gelincede babanızın malı
sanarsınız böyle memleketi.. Nereye kadar çevir kazı muhabbeti.. Doğduğunuz
küllerdeki tavrınızdan okyanus boyu derinlerde dönülmeyecek mesafedesiniz..
Boğulma nedir yaşayanlar az buz bilir, az kaldı sabır herşeyin ilacı muhterem..
Gerçi elden giden kısımları bile oluyo sağolsun Ustura uzun'unuzun muz gibi olmuş
cahil cumhuriyet faturaları sebep.. Neyse ya Türkiyemiz herdaim çok büyük yutamazsınız
öyle İzmir lokması misali..
Bazen çok sıkılıyon biliyom tyanali cevabını veriyim dedim, sevgiler öperim..))
bırahın bu ayahları yıllardır İngilizler neoconlar semirirken nerdeydiniz kendi ülkesinde kendi vatandaşına parya elin conisinin ***ünde gopmah mı vatanseverlik daha kendi adayını belirlemekten aciz partilerle ülke gurtaracahlar bi yeriyle gülerler adama
Yorum