Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #5281
    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğruları söyleyen bazılarınıda sebebsiz içerde tutuyor:( 7 köyden ovulma misali!!
    Hocam onlar ordu ya da basin mensubu..

    Onlarin sucu belki de adam oldurenlerden daha agir..

    Affedilme ihtimalleri de yok gibi..

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #5282
      uzatmanında anlamı yok zaten..bu olay bence çözülecek...nasılsa hatırlanacak devamlı..
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #5283
        bugün maçta olay çıkartanlar kamera sistemleriyle tespit edilip operasyon düzenlemişler.. yahu adam maça dejarj olmak için gidiyor..tamam kavga etmek doğru değil ama hükümet aleyhine tezarruat yapanı tespit etmeye kalkarsan yarın bu takımların hepsi batar..çünkü kimse maça gitmez
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #5284
          Herkese iyi geceler olsun..

          Ben catida dort ayak ustu maymun misali dolasirken yorulmusum gercekten..

          Keyifli ve guzel pazar aksami olsun..

          Kendinize iyi bakin..

          Yorum

          • Artı
            Aktif
            • 06 Temmuz 2009
            • 237

            #5285
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bence amatörce değil. Her gün ekliyorsunuz. Ben bakıyorum grafiklerini. Gülecek kimseyi tanımıyorum bu forumda.
            Öncelikle teşekkürler sevgili Aok, hisse değil gerçi endeksle ilgili genel değerlendirme, fakat Spk mevzuatına göre duvara toslamayalım, bu tavsiye demesin sonra... Örn. diğer köyden sayın Soydan sırf bu çekinceden dolayı epey bir süre çalışmasını eklemedi, Bıkmışbrokır abimiz de son yazısında bundan bahsetmiş... Mevzuatı da tam bilmiyoruz ki, tavsiye gibi algılanması da iyi olmaz... Doğrusu ve mantıklısı çalışmayı eklememek olabilir, bilmiyorum...
            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #5286
              İyi akşamlar arkadaşlar.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #5287
                Haftaya cumartesi veya pazar günü buluşuluyor mu?

                Özellikle pool kuzene duyuralım.

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5288
                  Yalakalıkta sınır tanımayanlar...


                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #5289
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Haftaya cumartesi veya pazar günü buluşuluyor mu?

                    Özellikle pool kuzene duyuralım.


                    Bir hafta önceden başlarsak belki duyar
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5290
                      Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Öncelikle teşekkürler sevgili Aok, hisse değil gerçi endeksle ilgili genel değerlendirme, fakat Spk mevzuatına göre duvara toslamayalım, bu tavsiye demesin sonra... Örn. diğer köyden sayın Soydan sırf bu çekinceden dolayı epey bir süre çalışmasını eklemedi, Bıkmışbrokır abimiz de son yazısında bundan bahsetmiş... Mevzuatı da tam bilmiyoruz ki, tavsiye gibi algılanması da iyi olmaz... Doğrusu ve mantıklısı çalışmayı eklememek olabilir, bilmiyorum...
                      Ben de yeni mevzuatı okuyup incelemedim. Lakin sadece grafik paylaşır altına yazı yazılmaz ise bir tavsiye niteliği oluşturmaz diye düşünüyorum. Düz mantıkla düşünürsek. Türkiye burasaı tabi her şey olabililir orasıda ayrı bir dert.

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5291
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        İyi akşamlar arkadaşlar.
                        İyi akşamlar abim, hoş gelmişsin.

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #5292
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bir hafta önceden başlarsak belki duyar
                          Bunu da okumadım der mi acaba?

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #5293
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Ben de yeni mevzuatı okuyup incelemedim. Lakin sadece grafik paylaşır altına yazı yazılmaz ise bir tavsiye niteliği oluşturmaz diye düşünüyorum. Düz mantıkla düşünürsek. Türkiye burasaı tabi her şey olabililir orasıda ayrı bir dert.
                            şu mevzuatı okuyunda bana haber verin..short açmak yasak mı acaba???
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #5294
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bunu da okumadım der mi acaba?
                              Şu an online olan arkadaşlar arasında yok. Bence mesaj yazalım.

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5295
                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                şu mevzuatı okuyunda bana haber verin..short açmak yasak mı acaba???
                                Kazanırsak yasak olabilir.

                                Mühim olan palanın kazanması.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information