tyanali Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
yazıyı yanlış anlamışım yazmış bulundum değiştirmeden yazmışın cevabı ama ... eleştri sıırlarını aşırı zorlama... erkek olun cevabına cevap varda gerek yok polemiğe... takıl kafana göre...Cico Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterben demiyom birader...kendi diyor...kimsenin kızına lafımız yok elhamdüllillah...kaçak güreşmeyin...erkek olun...

Yorum
-
senin eleştiri sınırını bi zorlarım aklın şaşar...lafının arkasında dursana arkadaşım...öyle avatarına şekil yapmakla olmuyo bu işler...tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryazıyı yanlış anlamışım yazmış bulundum değiştirmeden yazmışın cevabı ama ... eleştri sıırlarını aşırı zorlama... erkek olun cevabına cevap varda gerek yok polemiğe... takıl kafana göre...


Yorum
-
tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterzabah ola hayır ola ... hadin iyi geceler fazla dahılıyorsunuz detaylara












millete giydiriyorsunuz...ondan sonra detay oluyor...gidin başka yerde gösterin hünerlerinizi....
Yorum
-
Başkanım selamlar,ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıgece yarısına yakın foruma girip tadını kaçırmaya çalışan adamlar var
kasıtlı geldiklerine/gönderildiklerine inanmaya başladım.
bu adamlara tolerans tanımama kararı aldım.
gitsinler kendilerine uygun forum bulsunlar.
burası onlara göre forum değil.
buranın yapısını yazılanları 1-2 sayfa okuyarak zaten rahatlıkla öğrenebikirler
ya kendilerine forum içerisinde topik açsınlar yada söylesinler bana ben tam onlara göre topikler biliyorum.
Beni buraya siz davet ettiniz, diğer köyde kendi halinde takılan biriydim. Sizin için bir uğrayayım nasıl bir yer dedim.
Genelde diğer köyde yazan dostlarımız vardı. Onun dışında diğer köyde y saklanmış ya da hiç orada yazmamış çok değerli insanlarla tanışmış oldum sayende. Burası ilk geldiğimde diğer köyün cafesine göre çok yavaş ilerliyordu sonra hızlandık ve diğer köyle yarışır hatta bazen geçer hale geldik. İnsanların bu kadar çok yazmalarının sebebi istediklerini hakaret etmeden siyaset, futbol ve din dahil olmak üzere her konuda serbestçe yazma özgürlüğüden ve insanların eğlence sevmelerinden kaynaklanıyordu.
Son zamanlarda dediğiniz gibi özellikle gece saatlerinde daha önce burada pek yazmayan üyeler gelip bazı arkadaşlarımıza saldırmaya başladılar. Şahsıma yapılan bir hakaret ya da bir saldırı yok fakat ortamın tatsızlaşmasından ve gerginleşmesinden dolayı canım sıkıldı.
Yorum
-
ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıgece yarısına yakın foruma girip tadını kaçırmaya çalışan adamlar var
kasıtlı geldiklerine/gönderildiklerine inanmaya başladım.
bu adamlara tolerans tanımama kararı aldım.
gitsinler kendilerine uygun forum bulsunlar.
burası onlara göre forum değil.
buranın yapısını yazılanları 1-2 sayfa okuyarak zaten rahatlıkla öğrenebikirler
ya kendilerine forum içerisinde topik açsınlar yada söylesinler bana ben tam onlara göre topikler biliyorum.
Dediğin gibi forumun huzurunu bozmaya, kardeşlik havasını baltalamaya çalışanlar var.
Uyanık olmak lazım...Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Bende tahmin olmayacağını tahmin edip, tahminde bulunmadım. Yine birinciyimaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAlpbike bu gün tahmin yok. Yani birinci olamayacaksın.


Ahhhh şu egom yokmu egom, bir türlü tatmin edemiyorum, yoksa özümde iyi biriyim
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
Aynen öyle, sayın abim....
Bide kalıp savaşmaktansa, yada cevap vermeyip değersizleştirmektense; survivor adasını terk eden arkadaşlara teessüf ediyorum ve haftalık erzaklarını bu akşam fondip yapacağım, bu son çağrıdır
detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDediğin gibi forumun huzurunu bozmaya, kardeşlik havasını baltalamaya çalışanlar var.
Uyanık olmak lazım...SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum

Yorum