Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Cico
    Yeni Üye
    • 01 Şubat 2014
    • 9

    #5176
    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen kimin trolüsün ... raat ol ahlaksızca milletin kızına varıncaya kadar meydan boş konuş sonra ortaya laf gelince üstüne alın... ağır konuşurmuş... insan önce kendine ayna tutar dimi
    hem üstüne niye alındın nick'in mi yazıyor yazımda...
    ben demiyom birader...kendi diyor...kimsenin kızına lafımız yok elhamdüllillah...kaçak güreşmeyin...erkek olun...

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #5177
      Cico Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ben demiyom birader...kendi diyor...kimsenin kızına lafımız yok elhamdüllillah...kaçak güreşmeyin...erkek olun...
      yazıyı yanlış anlamışım yazmış bulundum değiştirmeden yazmışın cevabı ama ... eleştri sıırlarını aşırı zorlama... erkek olun cevabına cevap varda gerek yok polemiğe... takıl kafana göre...

      Yorum

      • Cico
        Yeni Üye
        • 01 Şubat 2014
        • 9

        #5178
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yazıyı yanlış anlamışım yazmış bulundum değiştirmeden yazmışın cevabı ama ... eleştri sıırlarını aşırı zorlama... erkek olun cevabına cevap varda gerek yok polemiğe... takıl kafana göre...
        senin eleştiri sınırını bi zorlarım aklın şaşar...lafının arkasında dursana arkadaşım...öyle avatarına şekil yapmakla olmuyo bu işler...

        Yorum

        • Cico
          Yeni Üye
          • 01 Şubat 2014
          • 9

          #5179
          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
          erkek istiyosun onu baştan anladım
          merak etme istek ve temennilerin en ala şekilde yerine getirilecek...
          hadi bakalım....

          Yorum

          • kungfucu
            Seyirci Üye
            • 30 Eylül 2013
            • 57

            #5180
            İyi geceler saygıdeğer dostlar iyi tatiller.

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #5181
              zabah ola hayır ola ... hadin iyi geceler fazla dahılıyorsunuz detaylara

              Yorum

              • Cico
                Yeni Üye
                • 01 Şubat 2014
                • 9

                #5182
                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                zabah ola hayır ola ... hadin iyi geceler fazla dahılıyorsunuz detaylara

                millete giydiriyorsunuz...ondan sonra detay oluyor...gidin başka yerde gösterin hünerlerinizi....

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5183
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  gece yarısına yakın foruma girip tadını kaçırmaya çalışan adamlar var
                  kasıtlı geldiklerine/gönderildiklerine inanmaya başladım.
                  bu adamlara tolerans tanımama kararı aldım.
                  gitsinler kendilerine uygun forum bulsunlar.
                  burası onlara göre forum değil.
                  buranın yapısını yazılanları 1-2 sayfa okuyarak zaten rahatlıkla öğrenebikirler
                  ya kendilerine forum içerisinde topik açsınlar yada söylesinler bana ben tam onlara göre topikler biliyorum.
                  Başkanım selamlar,

                  Beni buraya siz davet ettiniz, diğer köyde kendi halinde takılan biriydim. Sizin için bir uğrayayım nasıl bir yer dedim.

                  Genelde diğer köyde yazan dostlarımız vardı. Onun dışında diğer köyde y saklanmış ya da hiç orada yazmamış çok değerli insanlarla tanışmış oldum sayende. Burası ilk geldiğimde diğer köyün cafesine göre çok yavaş ilerliyordu sonra hızlandık ve diğer köyle yarışır hatta bazen geçer hale geldik. İnsanların bu kadar çok yazmalarının sebebi istediklerini hakaret etmeden siyaset, futbol ve din dahil olmak üzere her konuda serbestçe yazma özgürlüğüden ve insanların eğlence sevmelerinden kaynaklanıyordu.

                  Son zamanlarda dediğiniz gibi özellikle gece saatlerinde daha önce burada pek yazmayan üyeler gelip bazı arkadaşlarımıza saldırmaya başladılar. Şahsıma yapılan bir hakaret ya da bir saldırı yok fakat ortamın tatsızlaşmasından ve gerginleşmesinden dolayı canım sıkıldı.

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #5184
                    Selamlar, iyi haftasonlarınız olsun.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5185
                      Alpbike bu gün tahmin yok. Yani birinci olamayacaksın.

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5186
                        Selamlar Detan abim. Hoş gelmişsin.

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5187
                          Günaydın arkadaşlar.
                          Çalışanlara kolay gelsin, çalışmayanlara iyi tatiller...
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5188
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            gece yarısına yakın foruma girip tadını kaçırmaya çalışan adamlar var
                            kasıtlı geldiklerine/gönderildiklerine inanmaya başladım.
                            bu adamlara tolerans tanımama kararı aldım.
                            gitsinler kendilerine uygun forum bulsunlar.
                            burası onlara göre forum değil.
                            buranın yapısını yazılanları 1-2 sayfa okuyarak zaten rahatlıkla öğrenebikirler
                            ya kendilerine forum içerisinde topik açsınlar yada söylesinler bana ben tam onlara göre topikler biliyorum.


                            Dediğin gibi forumun huzurunu bozmaya, kardeşlik havasını baltalamaya çalışanlar var.
                            Uyanık olmak lazım...
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #5189
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Alpbike bu gün tahmin yok. Yani birinci olamayacaksın.
                              Bende tahmin olmayacağını tahmin edip, tahminde bulunmadım. Yine birinciyim

                              Ahhhh şu egom yokmu egom, bir türlü tatmin edemiyorum, yoksa özümde iyi biriyim
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #5190
                                Aynen öyle, sayın abim....

                                Bide kalıp savaşmaktansa, yada cevap vermeyip değersizleştirmektense; survivor adasını terk eden arkadaşlara teessüf ediyorum ve haftalık erzaklarını bu akşam fondip yapacağım, bu son çağrıdır

                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Dediğin gibi forumun huzurunu bozmaya, kardeşlik havasını baltalamaya çalışanlar var.
                                Uyanık olmak lazım...
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information