Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23110

    #5146
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23110

      #5147
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #5148
        Biraz once kosu bandinda kosarken aksam haberlerinde izledim...

        CB kutahya' ya gitmis ve orada halka hitab etti..

        Ben once haberi anlamadim BB halka hitab ediyor zannettim..
        Megersem Gul halka hitab etti..

        Soyledigi de su;
        "Gelecek planlarim arasinda siyaset yok"

        Bunu halka hitaben kutahya ya gidip soyledi...

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #5149
          CB neden halka hitap eder

          a:eski günlerini özlemiş gitmeden bi konuşiim abi demiştir

          b: ters köşe siyaset yapıyordur

          c: Çankaya da bekleyen onay dosyası yoktur

          d: meydanı boş bulmuştur

          e: ne bileyim ben hüloğğğ
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #5150
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            kurtuluş yok ölecezmi diyo
            Kremleri hazırlayın demek.

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #5151
              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              CB neden halka hitap eder

              a:eski günlerini özlemiş gitmeden bi konuşiim abi demiştir

              b: ters köşe siyaset yapıyordur

              c: Çankaya da bekleyen onay dosyası yoktur

              d: meydanı boş bulmuştur

              e: ne bileyim ben hüloğğğ

              Biraz once Bekir Coskun' u okudum. Bu Kayseri usulu pazarlik yontemi imis.. yani " gelecekte planlarim arasinda siyaset yok " demek...siklar arasinda karsiligina bakarsak...e sikki..
              Hulooooggg..

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #5152
                Hah kaos da gelmiş.

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #5153
                  Kargalar

                  Bugun sabah muhabbeti gectiydi..
                  Kargalar dostumuzun terastaki fidelerini yolmus..

                  Ben de de sabah 6:00 dan itibaren darbeli matkap usulu catida tepemde salyangoz kiriyorlardi..Nihayette..
                  Doner baca takarsak care olabilir korkarlar belki diye dusunduk..

                  Neyse..esnaf bacalarin olcusunu almaya geldiginde "kargalarin taarruzundan" yeterince tirsmis olmali ki..

                  Bugun montaja cok kalabalik gelmisler...
                  2 kisi montaj yapiyor..
                  Diger iki kisinin birinin elinde beyaz buyuk posetler habire savuruyor..
                  Otekinin elinde sopali firca atisa hazir bekliyor.....
                  Kargalardan taarruz dalisi bi taraftan...

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #5154
                    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bugun sabah muhabbeti gectiydi..
                    Kargalar dostumuzun terastaki fidelerini yolmus..

                    Ben de de sabah 6:00 dan itibaren darbeli matkap usulu catida tepemde salyangoz kiriyorlardi..Nihayette..
                    Doner baca takarsak care olabilir korkarlar belki diye dusunduk..

                    Neyse..esnaf bacalarin olcusunu almaya geldiginde "kargalarin taarruzundan" yeterince tirsmis olmali ki..

                    Bugun montaja cok kalabalik gelmisler...
                    2 kisi montaj yapiyor..
                    Diger iki kisinin birinin elinde beyaz buyuk posetler habire savuruyor..
                    Otekinin elinde sopali firca atisa hazir bekliyor.....
                    Kargalardan taarruz dalisi bi taraftan...




                    Burası neresi dostum?
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #5155
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Antipanik tebrik ederim...


                      Alpbike sonunda bilemedi...

                      Yoksa pala yaftası yiyecekti...
                      Panik olma diye 2. Oldum. Peşindeyim

                      Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5156
                        Yarın Berkin Elvan'ın ölümünün 40. günü.

                        Polisin attığı gaz fişeğiyle yaralanan ve 269 gün komada kaldıktan sonra 11 Mart 2014 günü yaşamını yitiren Berkin Elvan'ın ailesi, 19 Nisan Cumartesi günü Okmeydanı Cemevi'nde 40 yemeği vereceklerini ve tüm dostlarını davet ettiklerini duyurdu.

                        Biz de Berkin Elvan'ın ölümünün 40. günü için onun anısına bir karikatür yaptık.


                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #5157
                          alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Panik olma diye 2. Oldum. Peşindeyim

                          Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                          Ustad yontem dogru.. panik olma..
                          . ama yontem yerli palaya uymadi..

                          Gene de ikincilik ???
                          Yoksa yerli pala sen misin???

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #5158
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            Burası neresi dostum?
                            Sanırım çatı katı...

                            Yorum

                            • Artı
                              Aktif
                              • 06 Temmuz 2009
                              • 237

                              #5159
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              kurtuluş yok ölecezmi diyo
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kremleri hazırlayın demek.
                              Yok, mokoko diyo

                              Başkanım, palanın dandik göstergelerine bakacağıma kendim hesaplarım daha iyi dedim...
                              Şaka bi yana, çok amatörce diyorsan eklemiyim bir daha, millete güldürmeyelim kendimizi...
                              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5160
                                alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Panik olma diye 2. Oldum. Peşindeyim

                                Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                                Bu gün de birinci olsaydın imdat diye bagğıcaktım .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information