Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5116
    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayıpsın detan

    sen önce şu ampulü patlat


    Valla elimden geleni yapıyorum ama gücüm yetmiyor. Sen de biraz radyasyon yaysan faydası olur mu acaba?
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • Misafir

      #5117
      Niğde'nin gazozu.. Anadolu'nun Kayseri'si sayılır batısının yani..

      Yorum

      • MAKİNİST
        Katılımcı
        • 15 Ağustos 2007
        • 145

        #5118
        İyi akşamlar ve iyi tatiller arkadaşlar.....

        Yorum

        • REİS
          Tecrübeli
          • 24 Aralık 2012
          • 542

          #5119
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          REİS reisimiz 83-84 voip30 nasıl olur )

          Sürede az vade sonuna??
          dış piyasalar kapalıyken ekranmı isliyonus,pala masada yokken fazla bi action olmuyo...

          kasa bugünde kan kaybetti..nisan vade uzl. fazla bi kontrat kalmayacak bu hızla giderse...
          BaLtaCı

          kârda otur,zarardan cabuk cık...

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5120
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            KAPANIŞMETRE

            2ileri1geri ; 74.331,31
            chebig; 73.999
            detan 73.869.69
            anti panik; 73 500
            alpbike: 73.333,748451 (kılçıksız)
            radyolog 73.245 aok75 : 73.422
            MAKİNİST: 73.173
            Artı : 72,813,69
            ayhan53; 72.272,72

            eksik gedik varmı
            tahmin saati sona ermiştir

            anti panik favori, alpbike ve detan potada; sonucu karanlık oda belirler.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • Misafir

              #5121
              Aşağılar daha şanslı )

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #5122
                Güngör Uras

                Güngör Uras Tüsiad'a acıtmadan hafif hafif dokundurmuş. Ben beğendim..

                ***


                Dünle beraber gitti cancağızım/ne varsa düne ait/yeni şeyler söylemek lazım...
                Ankara’da yapılan TÜSİAD Yüksek İstişare Toplantısı’nda konuşan başkanın “Ülke ekonomisinde büyük ağırlığı olan TÜSİAD üyesi kuruluşlarda yatırımların, üretimin, istihdamın nasıl gittiğini anlatmasını bekliyordum. TÜSİAD üyelerinin küresel krizden ve ekonomideki yavaşlamadan nasıl etkilendiklerini merak ediyordum. TÜSİAD üyelerinin yeni yatırım projeleri ile üretim hedeflerinden mutlaka söz edilir diyordum... Koskoca TÜSİAD üyeleri taaa Ankara’lara kadar gittiklerine göre, toplantılarına koskoca Cumhurbaşkanı ile koskoca CHP Başkanı’nı davet ettiklerine göre, anlatacakları çok şeyler olmalı idi.
                Benim bekleyişlerim böyle idi de... Toplantıda başka şeylerden söz edildi. Konuşula konuşula ağızlara sakız olan konular tekrarlandı.
                - Türkiye’nin büyüme trendi yüzde 5-7 aralığından yüzde 2-4 aralığına geriledi.
                - Tasarruf oranı düşük. Cari açığımız büyük.
                - İmalat sanayinde yatırım yapılmıyor. İmalat sanayi yatırımlarının milli gelirdeki payı yüzde 25’lerden yüzde 15’lere geriledi.
                - Demokratikleşme paketleri ya geç ya da eksik kalıyor. Toplumsal motivasyon oluşturamıyor. Ekonomide de iş çevrelerinin istediği etkiyi oluşturamıyor. Yavaş demokratikleşmenin ekonomisi de yavaş oluyor.
                - Reformlarımızı yapmakta gecikirsek büyük fırsatları kaçıracağız.”

                İstişare imkânı kalmadı
                Başkanın konuşmalarını televizyondan izledim...
                Söyledikleri, toplantıya katılanlarca alkışlandı. Katılımcılardan hiçbiri başkanın konuşması ile ilgili bir değerleme yapmadı.
                TÜSİAD’ın istişare toplantılarının “istişare” özelliği kalmadı. Katılımcılar protokol konuşmalarını dinliyorlar. Alkışlayarak ayrılıyorlar. Katılımcıların söz almalarının, olumlu veya olumsuz görüş ve değerlemelerini dile getirmelerinin mümkünatı yok. Söz almamak, ses çıkarmamak “nezaket” icabı oldu.
                Denilebilir ki... “İyi de... Sen sesini çıkarabilse idin... Nezaketi bir yana atarak neler söylerdin?”
                Ben derdim ki, “Muhterem A’bilerim, Ablalarım...” derdim... Bırakınız artık bildiğimiz şeyleri tekrarlamayı... Evet tasarruf oranımız düşük... Ama, yurtdışından dövizleri getirerek yatırım ve üretim yapmak isteyenleri Türk Lirasız da, dövizsiz de bırakmıyoruz. Türk Lirası’nın da dövizin de maliyeti enflasyonun altında dolanıyor. Devlet sanayi, ihracatı teşvik için çaba gösteriyor.

                Suç Ayşe Teyze’nin mi?
                Sanayimizin, ekonomimizin, ihracatımızın, büyümemizin durumu böyle ise, bunun suçlusu siz değilsiniz de Ayşe Hanım Teyzem mi?
                Ayşe Hanım Teyzem mi, sizlere, artık sanayi yatırımı yapmayın, sanayiden kazandıklarınızı inşaata aktarın dedi. Ayşe Hanım Teyzem mi sizin teknoloji yoğun, inovatif üretim yapmanızı, daha çok katma değer yaratmanızı yasakladı?
                Ayşe Hanım Teyzem mi, kalite ve fiyat rekabeti karşısında ihraç edemediklerinizi, iç piyasada satınız diyerek sizin elinizi ayağınızı bağlıyor.”
                Sonra da havayı yumuşatmak için Mevlana’nın olduğunu hatırladığım “Dünle beraber gitti cancağızım/ne varsa düne ait/Şimdi yeni şeyler söylemek lazım...” dizelerini okur. “N’olur A’bilerim Ablalarım, bundan sonra bize yeni şeyler söyleyiniz. Bizim ufkumuzu Türk ekonomisinin önünü açınız. Yeni projelerden, yatırımlardan, büyümeden söz ediniz” derdim.
                Beni de yaka paça salondan atarlardı.

                Yorum

                • Misafir

                  #5123
                  REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  dış piyasalar kapalıyken ekranmı isliyonus,pala masada yokken fazla bi action olmuyo...

                  kasa bugünde kan kaybetti..nisan vade uzl. fazla bi kontrat kalmayacak bu hızla giderse...
                  Öyle ekran karşısında Cuma akşam dinlencesi, izleme derdinden keyfinden uzak )

                  Yorum

                  • Misafir

                    #5124
                    Havada satış kokusu var mı var yine de ))..

                    Hayırlı akşamlar..

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #5125
                      1. oldum mu?
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5126
                        anti panik; 73 500 demiş, kapanış 73.476


                        Tebrikler anti panik .
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • Artı
                          Aktif
                          • 06 Temmuz 2009
                          • 237

                          #5127
                          İyi akşamlar, iyi tatiller cümleten...
                          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #5128
                            Hep bu hacimsizlik yaktı bei yoksa karanlık odada kazanırdım, tebrikler anti panik 24 puan fark süper atış


                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            anti panik; 73 500 demiş, kapanış 73.476


                            Tebrikler anti panik .
                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #5129
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              evet anti panikteymiş
                              tebrik ederim

                              alpbike şu hesap makinasını 1 hafta bana yollsana voba girecemde

                              Başganım sağolasın.....

                              Ben de sabah tahmin yapmakta zorlanmadım...

                              Bu "yerli pala" dan hiç bir cacık olmaz yaz dünkü rakamı dedim di..

                              Netekim öyle oldu..

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #5130
                                Olmaz önce ben cebimi dolduram, şimdilik villayı aldık, cip ide alam, makineyi yollarım sana, şırdanlarla birlikte

                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                evet anti panikteymiş
                                tebrik ederim

                                alpbike şu hesap makinasını 1 hafta bana yollsana voba girecemde
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information