Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Artı
    Aktif
    • 06 Temmuz 2009
    • 237

    #5056
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    valla böyle bi hastalıkta yapacak bir eşy yok ben daha çok fiziken yıpranıyorum
    ama hanım ruhen fiziken perişan oldu
    çok pis bi hastalık üstünede böyle bi darbe yiyince bünye kaldıramadı
    Zor gerçekten, düzelir inşallah...
    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

    Yorum

    • süphan
      Aktif
      • 12 Temmuz 2011
      • 379

      #5057
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      bu forumun modları kadar becereksiz mod başka forumda bulamazsınız
      Estağfirullah
      Bi de bize diyordunuz bu forumun üyeleri kadar modları takmadan başka forum bulamazsınız diye)))

      Desenize tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş)
      Böyle modlara böyle üyeler

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #5058
        süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Estağfirullah
        Bi de bize diyordunuz bu forumun üyeleri kadar modları takmadan başka forum bulamazsınız diye)))

        Desenize tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş)
        Böyle modlara böyle üyeler
        Bu arada Ayhan bey Allah kolaylık versin
        Geçmiş olsun

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #5059
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Hoş geldin che big.

          Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
          Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?
          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bu ne acele che big
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selamlar, hoş gelmişsiniz.

          Kapanış tahminlerini önümüzde ki günden itibaren ilk seans kapanışı veya ikinci seans açılışı itibari ile sonlandırsak.
          MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Saat 15 iyidir...İyi iyi....
          16.00 a dogru tahmin yapanlarin tutturma olasiligi daha fazla oluyor.....genelde ben sabahtan tahmin yaptigim icin son zamanlarda dereceye bilem giremedim
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5060
            radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            ben ise esasen sürenin 30 dk daha ileri alınması taraftarıyım


            Saat ileri alındıkça erken tahmin yapanlara büyük haksızlık oluyor.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #5061
              Padişahlarımız

              En çalışkan padişahlarımız :

              En çok çocuk sahibi 3 Padişahımız;

              III.Ahmet 1703-1730 toplam 37 çocuk..

              Abdülmecid 1839-1861 toplam 36 çocuk

              II.Mahmut 1808-1835 toplam 27 çocuk


              Çocuk harici konularda çalışkan padişahımız:
              Fatih Sultan Mehmet 1451-1481 5 çocuk



              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #5062
                che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                16.00 a dogru tahmin yapanlarin tutturma olasiligi daha fazla oluyor.....genelde ben sabahtan tahmin yaptigim icin son zamanlarda dereceye bilem giremedim


                Aynen,
                Çoğu zaman kapanışmetreyi ben başlatıyorum, dolayısıyla oyuna 1-0 yenik başlıyorum.
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • che big
                  Katılımcı
                  • 09 Ekim 2012
                  • 142

                  #5063
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  valla böyle bi hastalıkta yapacak bir eşy yok ben daha çok fiziken yıpranıyorum
                  ama hanım ruhen fiziken perişan oldu
                  çok pis bi hastalık üstünede böyle bi darbe yiyince bünye kaldıramadı
                  hak veriyorum...2 sene evvel babamin rahatsizliginda ayni seyler bende yasadim...üzüntü stress ve sIkintidan haftalarca ishal olmustum....
                  İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                  tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                  Yorum

                  • alpbike
                    Kumarbaz
                    • 02 Kasım 2011
                    • 402

                    #5064
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    bu forumun modları kadar becereksiz mod başka forumda bulamazsınız

                    Bana yarım saat administrator yetkisi versinler tüm ayarlarını yapim forumun. vBulletin hiç kurup denemedim ama hallederiz atla deve değildir..
                    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #5065
                      KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                      chebig; 73.999
                      alpbike: 73.333,748451 (kılçıksız)
                      ayhan53; 72.272,72

                      anti panik; 73 500

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5066
                        Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Diğer yerde bir isteğim vardı vakti zamanında, redlediğimiz üyelerin yazdıklarını göremiyoruz, tamam, benim yazdıklarımı da redlediklerim görmesin dedim, olmadı, herkese açık dediler... Olsa idi hiç fena olmayacaktı aslında, burada da olsa keşke...
                        Mantıklı bir çözüm. Görmediğin için cevap verip gerginlik yapılmamış olunur.

                        Yorum

                        • Artı
                          Aktif
                          • 06 Temmuz 2009
                          • 237

                          #5067
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Mantıklı bir çözüm. Görmediğin için cevap verip gerginlik yapılmamış olunur.
                          O da beni görmesin demiştim...
                          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                          Yorum

                          • che big
                            Katılımcı
                            • 09 Ekim 2012
                            • 142

                            #5068
                            Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ”Mevcut şartlarda gelecekle ilgili siyaset planım yok. Şu an cumhurbaşkanı olduğum için bazı konuları açık konuşamıyorum. Arkadaşlarla konuşacağımızı tartışacağımızı bir karara varacağımızı söyledim. Türkiye yeterince olgun bir ülke. Türkiye’nin geleceği daima parlak olacaktır. Bugünkü şartlar çerçevesinde gelecekle ilgili siyaset planımın olmadığını paylaşmak isterim.” dedi. (ayrıntılar gelecek)
                            İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                            tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5069
                              süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Sn detan
                              sanırım bir kaç gün önce altınları ilgili bir sorunuz vardı
                              Soruyu özellikle tyanali ve detoxa sormuştunuz
                              Cevabınızı aldınız mı
                              Kaçırmış olabilirim
                              Sanırım her iki arkadaşta 1000dolar civarına düşüş bekliyor
                              Siz ne düşünüyorsunuz
                              Siz de düşüş mü bekliyorsunuz
                              Yorumunuzu alabilirmiyiz
                              Teşekkürler

                              Merhaba sayın süphan,
                              Soruyu genele sormuştum, sonra detox foruma gelince onun dikkatini çeksin diye tekrarladım.
                              Önceki mesajları dikkatle okursanız şunu göreceksiniz: Sorunun özünde altının fiyatlandırması yok.
                              Gram altın toplayan bankaların bunu niçin yaptıklarına ve bu işten nasıl menfaat sağlayabileceğine dair bir soruydu. İpucu da verdim ama maalesef şu ana kadar doğru bir yaklaşım olmadı; belki gözden kaçtı.

                              Bir borsa forumunda bunun cevabını alabilmemiz lazımdı ama nedense olmadı. İşin püf noktası vadeli işlem piyasalarının işleyişinde. Şimdi biraz işim var, bitince açıklamaya çalışırım.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • che big
                                Katılımcı
                                • 09 Ekim 2012
                                • 142

                                #5070
                                Arkadaslar ben yumurta toplamaya kacar
                                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information