ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Estağfirullahayhan53 Nickli Üyeden Alıntıbu forumun modları kadar becereksiz mod başka forumda bulamazsınız




Bi de bize diyordunuz bu forumun üyeleri kadar modları takmadan başka forum bulamazsınız diye
)))
Desenize tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş
)
Böyle modlara böyle üyeler
Yorum
-
Bu arada Ayhan bey Allah kolaylık versinsüphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterEstağfirullah
Bi de bize diyordunuz bu forumun üyeleri kadar modları takmadan başka forum bulamazsınız diye
)))
Desenize tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş
)
Böyle modlara böyle üyeler
Geçmiş olsun
Yorum
-
detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHoş geldin che big.
Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu ne acele che bigaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSelamlar, hoş gelmişsiniz.
Kapanış tahminlerini önümüzde ki günden itibaren ilk seans kapanışı veya ikinci seans açılışı itibari ile sonlandırsak.16.00 a dogru tahmin yapanlarin tutturma olasiligi daha fazla oluyor.....genelde ben sabahtan tahmin yaptigim icin son zamanlarda dereceye bilem giremedimMAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSaat 15 iyidir...İyi iyi....




İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterben ise esasen sürenin 30 dk daha ileri alınması taraftarıyım
Saat ileri alındıkça erken tahmin yapanlara büyük haksızlık oluyor.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster16.00 a dogru tahmin yapanlarin tutturma olasiligi daha fazla oluyor.....genelde ben sabahtan tahmin yaptigim icin son zamanlarda dereceye bilem giremedim




Aynen,
Çoğu zaman kapanışmetreyi ben başlatıyorum, dolayısıyla oyuna 1-0 yenik başlıyorum.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
hak veriyorum...2 sene evvel babamin rahatsizliginda ayni seyler bende yasadim...üzüntü stress ve sIkintidan haftalarca ishal olmustum....ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıvalla böyle bi hastalıkta yapacak bir eşy yok ben daha çok fiziken yıpranıyorum
ama hanım ruhen fiziken perişan oldu
çok pis bi hastalık üstünede böyle bi darbe yiyince bünye kaldıramadıİnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıbu forumun modları kadar becereksiz mod başka forumda bulamazsınız



Bana yarım saat administrator yetkisi versinler tüm ayarlarını yapim forumun. vBulletin hiç kurup denemedim ama hallederiz atla deve değildir..SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
KAPANIŞ TAHMİNLERİ
chebig; 73.999
alpbike: 73.333,748451 (kılçıksız)
ayhan53; 72.272,72
anti panik; 73 500
Yorum
-
Mantıklı bir çözüm. Görmediğin için cevap verip gerginlik yapılmamış olunur.Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDiğer yerde bir isteğim vardı vakti zamanında, redlediğimiz üyelerin yazdıklarını göremiyoruz, tamam, benim yazdıklarımı da redlediklerim görmesin dedim, olmadı, herkese açık dediler... Olsa idi hiç fena olmayacaktı aslında, burada da olsa keşke...
Yorum
-
O da beni görmesin demiştim...aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMantıklı bir çözüm. Görmediğin için cevap verip gerginlik yapılmamış olunur.Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
Yorum
-
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ”Mevcut şartlarda gelecekle ilgili siyaset planım yok. Şu an cumhurbaşkanı olduğum için bazı konuları açık konuşamıyorum. Arkadaşlarla konuşacağımızı tartışacağımızı bir karara varacağımızı söyledim. Türkiye yeterince olgun bir ülke. Türkiye’nin geleceği daima parlak olacaktır. Bugünkü şartlar çerçevesinde gelecekle ilgili siyaset planımın olmadığını paylaşmak isterim.” dedi. (ayrıntılar gelecek)İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSn detan
sanırım bir kaç gün önce altınları ilgili bir sorunuz vardı
Soruyu özellikle tyanali ve detoxa sormuştunuz
Cevabınızı aldınız mı
Kaçırmış olabilirim
Sanırım her iki arkadaşta 1000dolar civarına düşüş bekliyor
Siz ne düşünüyorsunuz
Siz de düşüş mü bekliyorsunuz
Yorumunuzu alabilirmiyiz
Teşekkürler
Merhaba sayın süphan,
Soruyu genele sormuştum, sonra detox foruma gelince onun dikkatini çeksin diye tekrarladım.
Önceki mesajları dikkatle okursanız şunu göreceksiniz: Sorunun özünde altının fiyatlandırması yok.
Gram altın toplayan bankaların bunu niçin yaptıklarına ve bu işten nasıl menfaat sağlayabileceğine dair bir soruydu. İpucu da verdim ama maalesef şu ana kadar doğru bir yaklaşım olmadı; belki gözden kaçtı.
Bir borsa forumunda bunun cevabını alabilmemiz lazımdı ama nedense olmadı. İşin püf noktası vadeli işlem piyasalarının işleyişinde. Şimdi biraz işim var, bitince açıklamaya çalışırım.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum

Yorum