Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
arkadaslar bende kapanis tahmini icin 2. seans baslangicinin son olmasi taraftariyim.....
isterseniz oylama yapalim
Hoş geldin che big.
Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?
ben ise esasen sürenin 30 dk daha ileri alınması taraftarıyım
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Sn detan
sanırım bir kaç gün önce altınları ilgili bir sorunuz vardı
Soruyu özellikle tyanali ve detoxa sormuştunuz
Cevabınızı aldınız mı
Kaçırmış olabilirim
Sanırım her iki arkadaşta 1000dolar civarına düşüş bekliyor
Siz ne düşünüyorsunuz
Siz de düşüş mü bekliyorsunuz
Yorumunuzu alabilirmiyiz
Teşekkürler
Yorum