Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • che big
    Katılımcı
    • 09 Ekim 2012
    • 142

    #5041
    arkadaslar bende kapanis tahmini icin 2. seans baslangicinin son olmasi taraftariyim.....

    isterseniz oylama yapalim
    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #5042
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      hastane işlerini hallettim geldim nedir durumlar varmı yeni gelen vukuat çıkaran


      Hoş geldin.
      Hastanız nasıl, bir gelişme var mı?
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #5043
        haritacı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Tyanali bide ASYA kız için çizittirsen bi grafik.


        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5044
          che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          arkadaslar bende kapanis tahmini icin 2. seans baslangicinin son olmasi taraftariyim.....

          isterseniz oylama yapalim


          Hoş geldin che big.

          Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
          Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23115

            #5045
            che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            ilk kapanis tahminin patlatayim...
            chebig;73.999
            che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            arkadaslar bende kapanis tahmini icin 2. seans baslangicinin son olmasi taraftariyim.....

            isterseniz oylama yapalim

            bu ne acele che big
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23115

              #5046
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Hoş geldin che big.

              Benim için fark etmez, hatta işime bile gelir ama işleri dolayısıyla sabah saatlerinde foruma giremeyenler için biraz daha toleranslı olunması gerektiği kanısındayım. Aksi taktirde katılım düşebilir.
              Belki 16.00 değil ama 15.00 desek mi acaba?
              ben ise esasen sürenin 30 dk daha ileri alınması taraftarıyım
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #5047
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                hastane işlerini hallettim geldim nedir durumlar varmı yeni gelen vukuat çıkaran
                Şimdilik sakin ortalık. Gece oluyor genelde karmaşa. Sen erken yatıyorsun ondan oluyor bence.

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5048
                  che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  selam yurdum güzel insanlari
                  Selamlar, hoş gelmişsiniz.

                  Kapanış tahminlerini önümüzde ki günden itibaren ilk seans kapanışı veya ikinci seans açılışı itibari ile sonlandırsak.

                  Yorum

                  • MAKİNİST
                    Katılımcı
                    • 15 Ağustos 2007
                    • 145

                    #5049
                    Saat 15 iyidir...İyi iyi....

                    Yorum

                    • Artı
                      Aktif
                      • 06 Temmuz 2009
                      • 237

                      #5050
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      ben ise esasen sürenin 30 dk daha ileri alınması taraftarıyım
                      İlk seansda bitsin bu iş, aksi halde Alpbikeyi durdurmak mümkün olmayacak...
                      Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                      Yorum

                      • MAKİNİST
                        Katılımcı
                        • 15 Ağustos 2007
                        • 145

                        #5051
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        doktorlar dün cuma-cumartesiye kadar bi tepki alamazsak bir daha geriye dönüş olamayabilir.
                        herşeye hazırlıklı olun dediler.

                        Allah yardımcınız olsun....

                        Yorum

                        • süphan
                          Aktif
                          • 12 Temmuz 2011
                          • 379

                          #5052
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          hastane işlerini hallettim geldim nedir durumlar varmı yeni gelen vukuat çıkaran
                          Herkese merhabalar

                          Sayın başkan
                          Yine alıntısız yazamıyorum
                          Sanırım düzelmemiş:(

                          Ilginize bilginize

                          Yorum

                          • Artı
                            Aktif
                            • 06 Temmuz 2009
                            • 237

                            #5053
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            benim öteki köyde red listemde 20-25 kişi var herhalde bazı topiklerde yazıdan çok bu kişi sizin red listenizde gibi bi kareler görüyom
                            76 falandı en son, baktım kimse kalmayacak vazgeçtim
                            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                            Yorum

                            • süphan
                              Aktif
                              • 12 Temmuz 2011
                              • 379

                              #5054
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Hoş geldin.
                              Hastanız nasıl, bir gelişme var mı?
                              Sn detan
                              sanırım bir kaç gün önce altınları ilgili bir sorunuz vardı
                              Soruyu özellikle tyanali ve detoxa sormuştunuz
                              Cevabınızı aldınız mı
                              Kaçırmış olabilirim
                              Sanırım her iki arkadaşta 1000dolar civarına düşüş bekliyor
                              Siz ne düşünüyorsunuz
                              Siz de düşüş mü bekliyorsunuz
                              Yorumunuzu alabilirmiyiz
                              Teşekkürler

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #5055
                                KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                                chebig; 73.999
                                alpbike: 73.333,748451 (kılçıksız)
                                ayhan53; 72.272,72



                                Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                İlk seansda bitsin bu iş, aksi halde Alpbikeyi durdurmak mümkün olmayacak...
                                Teessüf ederim, ben sallarken hiç endekse bakmıyorum, sadece hesap makineme dünkü kapanışı yazıyorum o bölüyor, çarpıyor sonucu veriyor
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information