Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #4996
    TCMB Başkanı Erdem Başçı dün Olağan Genel Kurul toplantısında yaptığı açıklamada faiz indirimine dair bir sinyal vermezken, yıl sonunda enflasyon %5’in üzerinde, cari açık/GSYH %5-6 arasında, büyümenin %4’ün hafif altında olabileceğini belirtti. Açıklamalarda önceki konuşmalarından farklı bir mesaj vermediğini söyleyebiliriz. Gelecek hafta Perşembe günü yapılacak olan Para Politikası Kurulu toplantısında faiz oranlarında bir değişikliğe gidilmesini beklemiyoruz, ancak TL munzam oranlarında indirim veya munzama faiz ödenmesi yönünde bir karar gelebilir. TCMB fonlaması ve PPK toplantısına yönelik olumlu beklentiler ile kısa vadeli tahvil faizleri yakın vadede tek haneli seviyelerde kalabilir, ancak faiz indirimi beklentileri güçlenmediği sürece kısa vadede aşağı yönlü hareketin hız kesebileceğini düşünüyoruz. ABD, Rusya, Avrupa Birliği ve Ukrayna’nın katılımı ile Cenevre’de gerçekleşen zirvede uzlaşma sağlanması ile jeopolitik risk algılaması azaldı. ABD ve Avrupa piyasaları uzun hafta sonuna, açıklanan bilançoların da etkisiyle haftanın geneline hakim olan olumlu seyri koruyarak girdi. Açık olan Asya piyasalarında da benzer bir seyir hakim. BIST’de kar satışları 72 bin üzerinde karşılanırken, endekste 74.000 - 74.500 güçlü direnç bölgesi olarak öne çıkıyor.

    BIST 100 Endeksi dün yurtdışı borsalardaki iyimserliğe paralel olarak günü %1,61’lik artışla 73.562 seviyesinden tamamladı. Yeni güne başlarken piyasalarımızın hafif olumlu, yataya yakın bir açılış yapabileceğini düşünüyoruz. Ancak bugün Paskalya nedeniyle ABD ve Avrupa borsalarının kapalı olmasına bağlı olarak işlem hacminin düşüş gösterdiğini izleyebiliriz. Öte yandan Ukrayna konusunda Cenevre’de gerçekleşen zirve sonrasında tarafların ortak bir metin üzerinde anlaşmaları, yakın vadede jeopolitik tedirginliği azaltarak piyasalara olumlu yansıyabilir. Ancak henüz net bir sonuca ulaşılmamış olması ilerleyen dönemde jeopolitik risklerin yeniden ön plana gelmesine neden olabilir.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • alpbike
      Kumarbaz
      • 02 Kasım 2011
      • 402

      #4997
      Günaydın arkadaşlar..
      Ama arkadaşlarımın içinden kayıplar var dünden beri...
      Bir kaç çapsız yüzünden tekkeyi terk ettiler heral de...
      İnsan komşusu kötü diye ev arkadaşlarını terk eder gider mi...
      Çabuk dönsünler sabah kahvelerinin şekeri hep eksik...
      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #4998
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        hergün de güzel olmazkine
        sonra kötü günleri unutacağız.
        unutturmuyorlar başkan
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #4999
          bugünkü hareketler yerli palanın hareketleri olacağa benziyor?? bakalım çapı neymiş büyük palayı kızdırmadan yine açılışa yakın kapatabilecek mi?
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #5000
            açıhçılar gaçııınnn daş düşebülü

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #5001
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              asya kıza ne oldu
              satıştan vazmı geçtiler
              satıyorlar işte
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #5002
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                asya kıza ne oldu
                satıştan vazmı geçtiler


                Aslında çok güzel trade imkanı veriyor ama brüt takas uygulamasından dolayı alıp satmaktan vaz geçtim. Günlük işlem yapılamıyor, 2 gün sonra ne olacağı ise meçhul.
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • alpbike
                  Kumarbaz
                  • 02 Kasım 2011
                  • 402

                  #5003
                  ortaklar paylarını satışa konu edip duruyorlar, onlardan biri satmıştır, telaşe edecek bir durum yok bence..

                  1-2 dua ederler tavan olur olmadı google den arar bulur twiterdan paylaşırlar, olmamı

                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  sakın unutmayın cemaatin ini asyabanktır
                  SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #5004
                    asyab kullanıp mal gapacahlar elünüzden ahıllı olun ahıncılar
                    asyab yükseliyorsa vardır bişi diyecehhh heeeeee bizde yidihhh

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5005
                      1.50 den alsan bile aynı gün satamıyorsun, ancak T+2 de satabiliyorsun. 2 gün sonra, örneğin 1.36 olmayacağının garantisi yok ki!
                      Ancak elimde kalırsa kalsın düşüncesiyle yüklü miktarda alıp bunun bir kısmı ile al sat yapılabilir. Atıyorum, 1.50 den yeni mal aldın ama elinde satılabilir durumda mal varsa 1.60 dan bunu verirsin... Bu şekilde takas süresi içinde al sat yapabilirsin. BU da pek bize göre değil.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #5006
                        2014 te yerli Otomotiv

                        Günaydın Cemiyet...

                        TOFAŞ haftaya kapalıymış.. Bana aşağıdaki haber kılıf ve uydurma gibi geldi..
                        Muhtemelen vergi artışı nedenyile stokları iyice arttı ve kontak kapatıyorlar.

                        Çünkü bu yılın otomotiv satış verileri çok kötü geldiydi..

                        Yılın geneli için bu... tüm otomotiv şirketlerine ve hisselerine yönelik bir sinyal , özellikle de Türkiye pazarına üretim ağırlığı fazla olan şirketler için önemli ve negatif sinyal olabilir..

                        ***

                        Üretim verimliliği planlaması çerçevesinde 21-25 Nisan arasında üretim yapılmayacak

                        İSTANBUL - Tofaş Otomobil Fabrikası, 23 Nisan tatilini de dikkate alarak üretim verimliliği planlaması çerçevesinde 21-25 Nisan arasında üretim çalışması yapılmayacağını açıkladı



                        http://www.dunya.com/tofas-uretime-5...or-225666h.htm

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #5007
                          ulen karga fidelerimin birçoğunu yolmuş sabah sabah..1 aylık uğraşılarım boşa gitti..
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5008
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            ulen karga fidelerimin birçoğunu yolmuş sabah sabah..1 aylık uğraşılarım boşa gitti..

                            Sana bir korkuluk lazım.
                            Fideler balkonda mı bahçede mi?
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23115

                              #5009
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              asya kıza ne oldu
                              satıştan vazmı geçtiler
                              NAZ YAPIO KIZIMIZ

                              VERMEM DE VERMEM DİYo
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #5010
                                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                NAZ YAPIO KIZIMIZ

                                VERMEM DE VERMEM DİYo


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information