Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #4651
    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krizgralli Gaddar da birkaç gündür yok. O da mı yine yasaklandı acaba?
    bilmiyorum abi.. ama olabilir..

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #4652
      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      pool , sen bana kartını vermiş miydin? Sanırım verecektin unuttun. Bende telefonun yok.
      Özelden gereği yapıyorum detan abi

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #4653
        vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kimisi raki der muhabbeti acar der..
        Raki mizacli ickidir ve sert ickidir..
        Bana gore hayata sert bir bakis gerektirir..

        Bense nacizane hayata nacizane " fici bira" sertliginde bakabiliyorum..

        Hem biraci diye bildigimiz almanlar ne demis;;
        "Bier ist kein Alkohol"
        Yani.. bira alkol degildir..

        Hatta belki bircogumuz bilmez ama..almanyada fabrika icersinde otomattan bira alip atelyede "demlenerek" calisabilirsiniz...!!

        Almanya biliyorsunuz dunyanin en guclu ekonomilerindendir...
        Adamlar sarhos kafayla nasil yapiyor bu isi??...

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #4654
          iyi geceler yedek köy nere.... satarammm köyüüü haaa modu mu var yousa faşo ağa faşo ağa

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #4655
            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Teşekkürler kuzen valla çok şükür bir sorun yok.. Detan abim candır..

            Umarım tanışırsın sende kuzen, emme realist kuzenimde olsun o masada fondipsiz rakı mı içilir
            Yakışık kuzenimiz şehir dışında diye biliyorum. Cumartesi sanırım yanımızda olamayacak.

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4656
              selam arkadaşlar..üzülerek söylemem gerekir ki bu haftasonu yemeğe katılamayacağım.. eşimin ortağı haftasonu olmayacakmış..bir elemanda rahatsız yani sabah 6 akşam 22.00 çaışmak zorunda kalacağım:(
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #4657
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı
                Kuzu buradaki muhabbeti kıskanmış anlaşılan .. Daha önce de gaddarı attırmaya kalktı , Boğazına takıldı ..
                Sn simurg size sesleniyorum buradan ..!
                Bu forumda insanlar eşitmi değil mi ?
                Yani kuzu ile ben aynı haklarımı sahibim ? Yoksa değilmiyim ?
                Cevap verin lütfen ..
                Kuzen bu sıkıntı büyütülecek bişi değil başkanım gereğini tatlı diliyle halleder.

                Olmadı quzunun üzerine makinist abiyi göndeririz bütün işleri ters gider

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4658
                  realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  simurg hocam.. ilk önce krizgralli'yi attınız forumdan .. şimdide gaznan babayı atmışsınız..
                  kuzunun bir sözüyle forum üyelerini atıyormusunuz ?
                  Süreli ceza mı verilmiş yoksa süresiz başlanmış mı?

                  Yorum

                  • REİS
                    Tecrübeli
                    • 24 Aralık 2012
                    • 542

                    #4659
                    arkadaşlar konuyu tam bilmiyorum ama yasaklanmanın ne demek olduğunu bilirim. doğru süüüleyeni dokus köyden kovarlar demiş atalarımıs,
                    konu köyden acılmışkene bi-ikide ben bişiiler yasayım dedim.yannış annaşılmasın benim feryadım palaya
                    BaLtaCı

                    kârda otur,zarardan cabuk cık...

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #4660
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      selam arkadaşlar..üzülerek söylemem gerekir ki bu haftasonu yemeğe katılamayacağım.. eşimin ortağı haftasonu olmayacakmış..bir elemanda rahatsız yani sabah 6 akşam 22.00 çaışmak zorunda kalacağım:(
                      Detox abi hoş geldin..

                      Yemek olayını bilmiyordum..

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #4661
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Kuzen bu sıkıntı büyütülecek bişi değil başkanım gereğini tatlı diliyle halleder.

                        Olmadı quzunun üzerine makinist abiyi göndeririz bütün işleri ters gider

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #4662
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Kuzu dallaması beni de attırsana bu forumdan ..
                          Tanıyan söylesin kuzuya bi zahmet
                          ben de realistim
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #4663
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            selam arkadaşlar..üzülerek söylemem gerekir ki bu haftasonu yemeğe katılamayacağım.. eşimin ortağı haftasonu olmayacakmış..bir elemanda rahatsız yani sabah 6 akşam 22.00 çaışmak zorunda kalacağım:(


                            Olmadı bu!
                            Realist de yok; biz bu işi haftaya erteleyelim.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #4664
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              krizgralli Gaddar da birkaç gündür yok. O da mı yine yasaklandı acaba?
                              Krizgrali derhal buraya gelecek..
                              Adam saga sola kayiyor. Ama hakkaten hakeden yere kayiyor..
                              Forumdaki hickimseyi.. hatta karincayi uzmeyecek biri bence..

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4665
                                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Detox abi hoş geldin..

                                Yemek olayını bilmiyordum..
                                Gelmezen haberin almaz tabi. Sen hatun peşinden bir türlü ayrilmiyorsun ki.

                                Bu cumartesi buluşmayı düşünüyoruz.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information