Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #4636

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #4637
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Cümleten iyi akşamlar millet bakıyorumda forumda moreller yerinde değil...


      Selam pool, 2-3 gündür yoktun seni aramaya çıktık
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #4638
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Selam pool, 2-3 gündür yoktun seni aramaya çıktık
        Merhaba Detan abi işler güçler biraz koşturmayla geçti bazı değişiklikler oldu..

        Geldim, geldim emme buranında tadı bozulmuş yawf

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #4639
          Buranın tadı çok iyiydi de muhabbeti kıskanan biri yine çomak sokmuş. Bakalım çomağın öbür ucu kime girecek
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #4640


            Youtubeden bi şarkı yapıştırdım ama açılmadı.

            Yorum

            • REİS
              Tecrübeli
              • 24 Aralık 2012
              • 542

              #4641
              bovespa 51bin üstüne atmış yine gendini...
              kastığından belliydi bugün bu kadar zıplayacağı
              BaLtaCı

              kârda otur,zarardan cabuk cık...

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #4642
                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Buranın tadı çok iyiydi de muhabbeti kıskanan biri yine çomak sokmuş. Bakalım çomağın öbür ucu kime girecek
                Mazlumun ahı indirir şâhı demişler detan abi..

                Bize heryer forum

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4643
                  İyi akşamlar herkese.

                  Pool kuzen valla merak ettik seni. Özellikle de detan abimiz.

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #4644
                    DJ1 Index 16.330,00%0,77DOW JONES 16/04/2014 22:17:22 ÖNCEKİ KAPANIŞ: 16.205,00

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #4645
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      İyi akşamlar herkese.

                      Pool kuzen valla merak ettik seni. Özellikle de detan abimiz.
                      Teşekkürler kuzen valla çok şükür bir sorun yok.. Detan abim candır..

                      Umarım tanışırsın sende kuzen, emme realist kuzenimde olsun o masada fondipsiz rakı mı içilir

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #4646
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Mazlumun ahı indirir şâhı demişler detan abi..

                        Bize heryer forum

                        YALNIZ EFE Nickli Üyeden Alıntı
                        yedek köye geçiş yaparız olur biter,bize heryer....

                        selamlar,iyi akşamlar


                        Forumun sahibi adaletli ise sorun yaratanları ayıklar, kalanlarla yola devam eder. Yok bunu yapamam diyorsa tercih hakkı bizim olur. Zaten Ayhan arkadaşımızın hatırına buradayız. Tek çekindiğim şey onu üzmek.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #4647
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı
                          Kuzu buradaki muhabbeti kıskanmış anlaşılan .. Daha önce de gaddarı attırmaya kalktı , Boğazına takıldı ..
                          Sn simurg size sesleniyorum buradan ..!
                          Bu forumda insanlar eşitmi değil mi ?
                          Yani kuzu ile ben aynı haklarımı sahibim ? Yoksa değilmiyim ?
                          Cevap verin lütfen ..


                          Buradaki balıklar hamsi değil, kılıç balığı. Yutmaya kalkanın boğazına takılır.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #4648
                            simurg hocam.. ilk önce krizgralli'yi attınız forumdan .. şimdide gaznan babayı atmışsınız..
                            kuzunun bir sözüyle forum üyelerini atıyormusunuz ?

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #4649
                              pool , sen bana kartını vermiş miydin? Sanırım verecektin unuttun. Bende telefonun yok.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #4650
                                krizgralli Gaddar da birkaç gündür yok. O da mı yine yasaklandı acaba?
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information