Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterCümleten iyi akşamlar millet bakıyorumda forumda moreller yerinde değil...
Selam pool, 2-3 gündür yoktun seni aramaya çıktık
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Merhaba Detan abi işler güçler biraz koşturmayla geçti bazı değişiklikler oldu..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSelam pool, 2-3 gündür yoktun seni aramaya çıktık
Geldim, geldim emme buranında tadı bozulmuş yawf
Yorum
-
Mazlumun ahı indirir şâhı demişler detan abi..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBuranın tadı çok iyiydi de muhabbeti kıskanan biri yine çomak sokmuş. Bakalım çomağın öbür ucu kime girecek
Bize heryer forum
Yorum
-
Teşekkürler kuzen valla çok şükür bir sorun yok.. Detan abim candır..aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİyi akşamlar herkese.
Pool kuzen valla merak ettik seni. Özellikle de detan abimiz.
Umarım tanışırsın sende kuzen, emme realist kuzenimde olsun o masada fondipsiz rakı mı içilir
Yorum
-
pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMazlumun ahı indirir şâhı demişler detan abi..
Bize heryer forum
YALNIZ EFE Nickli Üyeden Alıntıyedek köye geçiş yaparız olur biter,bize heryer....

selamlar,iyi akşamlar
Forumun sahibi adaletli ise sorun yaratanları ayıklar, kalanlarla yola devam eder. Yok bunu yapamam diyorsa tercih hakkı bizim olur. Zaten Ayhan arkadaşımızın hatırına buradayız. Tek çekindiğim şey onu üzmek.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
realist34 Nickli Üyeden AlıntıKuzu buradaki muhabbeti kıskanmış anlaşılan .. Daha önce de gaddarı attırmaya kalktı , Boğazına takıldı ..
Sn simurg size sesleniyorum buradan ..!
Bu forumda insanlar eşitmi değil mi ?
Yani kuzu ile ben aynı haklarımı sahibim ? Yoksa değilmiyim ?
Cevap verin lütfen ..
Buradaki balıklar hamsi değil, kılıç balığı. Yutmaya kalkanın boğazına takılır.


Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
Yorum