Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1186
    HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 7 sa.
    BİST ''ÇAPRAZ BANT HAREKETİ'' İsteğini devam ettirmekte 77bin 76,450 bölgesinin bu hafta görülebilirliğini destekliyor ancak kritik seviye..

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #1187
      doların hali ne olacah yaaawwwf hemen mi 1.96 olsun yousa ümit vire vire mi

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #1188
        che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        su an sabit faizli krediler alabiyorsun........hali haizrda 10 sene sabit faizli bir kredim bulunmakta....
        o zamanda öyle söylendiği için yazmıştım.. sonuçta ben sizin ev almanıza sevinirim..sadece eski bir tecrübemi sizlerle paylaştım..
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #1189
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          sen yinede sor lütfen..fix mortgage i biliyorum ama o ufak yazılar içinde gizli olan ayrıntıyı sormak zor değil? iyiliğin için...
          dogru söylüyorsan kagidin arka tarafinda yazan kücük yazilrda cok önemli....uyarilarini dikkate alacagim...
          tesekkürler
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #1190
            endehs düzeltme çekecekmi ? muamma.... ben olsam galdırırırm cumhurbaşhanlığına 1 ay gala yedire yedire geri gelürüm

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1191
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              eger arkadaşlar için bir mahsuru yoksa yine Beşiktaş tarafları herkezin ortak bir noktası olduğunu düşünüyorum??! sonuçta detan ve pool avrupa yakasının güzel bir semtinde oturuyorlar..biz de realist ile anadoludayız..fazla katılım olmadığından ortada buluşmak bizim için de iyi oluyor..sonuçta fondip yapınca uzak noktalar daha da uzuyor katılıma göre orta biryer buluruz..burada herkes anlayışlı
              kahvaltı veya kahve faslı falan mı yapsak acaba

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #1192
                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                MAKİNİST abim selamlar, hoş gelmişsin. Alıştın demek ki bırakamıyorsun.
                Valla ben her iki tarafi da birakamiyorum..
                ozellikle burayi..
                Cunku insanlar burda baski olmadan ya da modern deyimle "sansur"
                Olmadan yaziyorlar..
                Ben yazim silinince acikcasi kendimi sansure ugramis gazteci gibi hissediyorum.. hani kimseyi de incitmeden yazmaya calisirim.
                Gercekler aci olsa da yazmayalim mi yani..

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #1193
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  eger arkadaşlar için bir mahsuru yoksa yine Beşiktaş tarafları herkezin ortak bir noktası olduğunu düşünüyorum??! sonuçta detan ve pool avrupa yakasının güzel bir semtinde oturuyorlar..biz de realist ile anadoludayız..fazla katılım olmadığından ortada buluşmak bizim için de iyi oluyor..sonuçta fondip yapınca uzak noktalar daha da uzuyor katılıma göre orta biryer buluruz..burada herkes anlayışlı
                  Bana uyar abim. Avrupa yakası da Anadolu da olur. Sizlere uygun olduktan sonra. Zaten dediğin gibi kalabalık olmayacak. Tabi diğer dostaları da görmek isteriz. Herkes davetli,

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1194
                    HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 8 sa.
                    BİST Aralık 2014'de 27 Yıllık özel çalışmamız olan istatistiklerimize göre tahminen 94.050 görmesi beklenebilir.

                    Yorum

                    • kungfucu
                      Seyirci Üye
                      • 30 Eylül 2013
                      • 57

                      #1195
                      İyi geceler.

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1196
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        kahvaltı veya kahve faslı falan mı yapsak acaba
                        kahve beni bozar
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1197
                          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Valla ben her iki tarafi da birakamiyorum..
                          ozellikle burayi..
                          Cunku insanlar burda baski olmadan ya da modern deyimle "sansur"
                          Olmadan yaziyorlar..
                          Ben yazim silinince acikcasi kendimi sansure ugramis gazteci gibi hissediyorum.. hani kimseyi de incitmeden yazmaya calisirim.
                          Gercekler aci olsa da yazmayalim mi yani..
                          burada Fenerbahçe aleyhine yazı yazmayınca sorun olmuyor..
                          başkan çok fanatik..

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #1198
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            kahvaltı veya kahve faslı falan mı yapsak acaba
                            Sabahtan mı demleneceğiz?

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1199
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              kahve beni bozar
                              kahve neden bozuyor abi
                              boğaz manzaralı mekanlarda içilebilecek ne güzel kahveler var..

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #1200
                                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Valla ben her iki tarafi da birakamiyorum..
                                ozellikle burayi..
                                Cunku insanlar burda baski olmadan ya da modern deyimle "sansur"
                                Olmadan yaziyorlar..
                                Ben yazim silinince acikcasi kendimi sansure ugramis gazteci gibi hissediyorum.. hani kimseyi de incitmeden yazmaya calisirim.
                                Gercekler aci olsa da yazmayalim mi yani..
                                Bende burayı seviyorum. Herkes içinden geldiğini kimseyi rahatsız etmeden yazıyor.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information