Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #1246
    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni haberlere göre gazı türkiye vermiş maşalar işi beceremedi direkt ABD'den müdahale dönemi başladı demek bu obamayı bile takmıyor bu neoconconlar çünküne para siyondan geliyor putin hayaletine karşı ananasçı hoca denklemine bakarsak hocayı vermek daha ucuza mal olur
    BB kendini çok akıllı zannediyor ama esas oyunların içinde olduğunu hala anlayabilmiş değil..Bütün ülkeyi uçurumdan aşşagı attığının farkında değil..zaten bundan sonra yapaliceke fazla birşey yok..nasılsa ötekileştirilenler ile ötekiler kendi aralarında yıllarca savaşırlar?! bilmem anlatabildim mi?
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1247
      saat çok geç olmuş.. herkese iyi geceler..

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1248
        Selam arkadaşlar, iyi geceler.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #1249
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selam arkadaşlar, iyi geceler.
          selamlar sevgili detan...bugün yine arsa arayışımı vardı?
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #1250
            Dün akşam eşimin yeğenine söz kesildi, oradaydık. Bugün biraz yürüyüş yaptık, biraz büyüklerimizi ziyaret ettik; tatil bitti.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #1251
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Dün akşam eşimin yeğenine söz kesildi, oradaydık. Bugün biraz yürüyüş yaptık, biraz büyüklerimizi ziyaret ettik; tatil bitti.
              Umarım mutlu olurlar..sizden büyük kim var şaka şaka...
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #1252
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Umarım mutlu olurlar..sizden büyük kim var şaka şaka...
                aklıma Uğur Dündar ile Müjdat Gezen geldi birden
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #1253
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  selamlar sevgili detan...bugün yine arsa arayışımı vardı?

                  Selam sevgili arkadaşım. Senin sorunu görmeden neler yaptığımızı yazmıştım.
                  Arsa işi hep aklımda ama kolay değil. Hem güzel bir yer olsun hem keseye uygun olsun hem de imar durumu vs. uygun olsun...
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1254
                    Iyi geceler detan abi şimdi farkettim sizi

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #1255
                      Valla niyeti bozuyor gibiyim detox. Mevcut birikimim yapmak istediğim iş için yeterli değil, biraz daha fazlasına ihtiyacım var. Hayalimi gerçekleştirebilmek için kısa zamanda çok para kazanmam lazım. Hisse senedi alıp satmayla bu parayı yapmak zor. Kısmen VOB'da kısmen forexde olmak üzere bir miktar parayı riske edip biraz daha fazla riskli işlemler yapmaya karar verdim gibi.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #1256
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Iyi geceler detan abi şimdi farkettim sizi


                        Selam realist kardeşim.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #1257
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Selam sevgili arkadaşım. Senin sorunu görmeden neler yaptığımızı yazmıştım.
                          Arsa işi hep aklımda ama kolay değil. Hem güzel bir yer olsun hem keseye uygun olsun hem de imar durumu vs. uygun olsun...
                          en önemlisi alt yapı..gaz..elektrik..kanalizasyon..yani köye yakın olsun..şimdi birileri çıkar; biz oraya gaz.elektrik götürdük diye ya neyse
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1258
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Valla niyeti bozuyor gibiyim detox. Mevcut birikimim yapmak istediğim iş için yeterli değil, biraz daha fazlasına ihtiyacım var. Hayalimi gerçekleştirebilmek için kısa zamanda çok para kazanmam lazım. Hisse senedi alıp satmayla bu parayı yapmak zor. Kısmen VOB'da kısmen forexde olmak üzere bir miktar parayı riske edip biraz daha fazla riskli işlemler yapmaya karar verdim gibi.
                            Aman abi dikkat..

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #1259
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Valla niyeti bozuyor gibiyim detox. Mevcut birikimim yapmak istediğim iş için yeterli değil, biraz daha fazlasına ihtiyacım var. Hayalimi gerçekleştirebilmek için kısa zamanda çok para kazanmam lazım. Hisse senedi alıp satmayla bu parayı yapmak zor. Kısmen VOB'da kısmen forexde olmak üzere bir miktar parayı riske edip biraz daha fazla riskli işlemler yapmaya karar verdim gibi.
                              doğrusunu siz daha iyi bilirsiniz..ama kaldıraçlı sistem birikimide yok eder..hani bir söz ardı ..vezirde eder rezilde..ben geçen hafta rezil oldum..forexte kendimi hedgelememe rağmen..hatırlarsanız bundan epey önce söylemiştiniz..bütün oyun kaldıraçlı sistemlerde diye..
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1260
                                eskiden borsada mertlikvardı..şimdi kalmadı..bizim gibilere borsada fazla yer yok gibi???bütün bir ay eşşek gibi ekran izle..3 kurum kovala..zorlaştı herşey be arkadaşım..mertlik bozuldu
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information