Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #1171
    che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    he yaw basganim ev alacam yarin bankada randevum var
    Gayri menkul icin butce tamamsa.. hep dogru karadir..
    Hele hele "tok" saticidan degil de, gercek saticidansa..

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #1172
      che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      he yaw basganim ev alacam yarin bankada randevum var
      adama şunu sor.."2 sene sonra banka faizleri %8'e çıkarsa ben bundan etkilenecek miyim?"
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1173
        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Tehdit he

        ..

        Bunlar hep moderatör lobisinin işleri kuzen sen aldırma hepimiz arkandayız
        Az daha başkan kitleyecekmiş bana

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #1174
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          adama şunu sor.."2 sene sonra banka faizleri %8'e çıkarsa ben bundan etkilenecek miyim?"
          Dogru anladiysam ev almanya da ..%8 ihtimali yok.Ama sozlesmeyi sartlari iyi incelemek lazim...

          Biraz once 200000eur un %3 faiz muhabbeti oldu..
          .
          Simdiden hayirli olsun..

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #1175
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            https://v.cdn.vine.co/r/videos/0DA03...Rg3VJdbflD4AeO


            al izle yorumu alayım
            hakeme ne anlatıyo melo
            İtalyanca muhteşem demiş sanırım...

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #1176
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              yapacağız..2 haftalık zaman dilimi koydum..ancak toparlanıyoruz çünkü arada sırada giren arkadaşlar var..birkaç sayfa okuyup çıkıyorlar ve göremiyorlar..belki onlar da katılmak isterler..
              Tarih belli olsun ben günde sekiz kere yazarım arkadaşlar için.

              Yorum

              • che big
                Katılımcı
                • 09 Ekim 2012
                • 142

                #1177
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                adama şunu sor.."2 sene sonra banka faizleri %8'e çıkarsa ben bundan etkilenecek miyim?"
                düssede artsada etkilenmiyorsun......5 veya 10 yillik sabit faizli alabiliyorsun.......
                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                Yorum

                • süphan
                  Aktif
                  • 12 Temmuz 2011
                  • 379

                  #1178
                  http://www.odatv.com/n.php?n=suriyed...rdi-0604141200

                  Yazar da ilginç yazı da....
                  Ilgilisine ....
                  İyi akşamlar herkese

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #1179
                    MAKİNİST abim selamlar, hoş gelmişsin. Alıştın demek ki bırakamıyorsun.

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #1180
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Dogru anladiysam ev almanya da ..%8 ihtimali yok.Ama sozlesmeyi sartlari iyi incelemek lazim...

                      Biraz once 200000eur un %3 faiz muhabbeti oldu..
                      .
                      Simdiden hayirli olsun..
                      uzun yıllar önce ben ingilterede iken faizler bir gece %6 dan %16 ya çıkmıştı..189.000 poundluk evi 77.500 pounda almıştım..onun için şeeetiydim... faizler deki yüksek artış insanların aldıkları mortgage leri geri ödemelerini zorlaştırdı ve evleri satışa çıkarttılar..deflasyonsan dolatı kimse ev almak istemedi..daha önce 200.000 pounda alınan mortgage karşılığı evinin değeri 100.000 lere düştü ama 200bin üzerinden mortgage ödemeye mahkum edildiler..neyse anlatması da yaşaması da çok uzun
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1181
                        che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        düssede artsada etkilenmiyorsun......5 veya 10 yillik sabit faizli alabiliyorsun.......
                        sen yinede sor lütfen..fix mortgage i biliyorum ama o ufak yazılar içinde gizli olan ayrıntıyı sormak zor değil? iyiliğin için...
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1182
                          Galatasaray 1-0 Fenerbahçe!
                          Dev Derbinin geniş ozeti burada —>> https://www.facebook.com/photo.php?v...&stream_ref=10

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #1183
                            süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            http://www.odatv.com/n.php?n=suriyed...rdi-0604141200

                            Yazar da ilginç yazı da....
                            Ilgilisine ....
                            İyi akşamlar herkese
                            Hep soylemisimdir.. bu zihniyet 17.yuzyilda takili kaldi..suriyeyi hala kendi osmanli topragi olarak goruyor..

                            Birileri acikca soylemeli..
                            bak osmanli artik yok..
                            Osmanli tarihin sartlarina uyum saglayamamis ve "yokolmus" bir Turk devletidir..
                            NOKTA..

                            Yorum

                            • che big
                              Katılımcı
                              • 09 Ekim 2012
                              • 142

                              #1184
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              uzun yıllar önce ben ingilterede iken faizler bir gece %6 dan %16 ya çıkmıştı..189.000 poundluk evi 77.500 pounda almıştım..onun için şeeetiydim... faizler deki yüksek artış insanların aldıkları mortgage leri geri ödemelerini zorlaştırdı ve evleri satışa çıkarttılar..deflasyonsan dolatı kimse ev almak istemedi..daha önce 200.000 pounda alınan mortgage karşılığı evinin değeri 100.000 lere düştü ama 200bin üzerinden mortgage ödemeye mahkum edildiler..neyse anlatması da yaşaması da çok uzun
                              su an sabit faizli krediler alabiyorsun........hali haizrda 10 sene sabit faizli bir kredim bulunmakta....
                              İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                              tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1185
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Tarih belli olsun ben günde sekiz kere yazarım arkadaşlar için.
                                eger arkadaşlar için bir mahsuru yoksa yine Beşiktaş tarafları herkezin ortak bir noktası olduğunu düşünüyorum??! sonuçta detan ve pool avrupa yakasının güzel bir semtinde oturuyorlar..biz de realist ile anadoludayız..fazla katılım olmadığından ortada buluşmak bizim için de iyi oluyor..sonuçta fondip yapınca uzak noktalar daha da uzuyor katılıma göre orta biryer buluruz..burada herkes anlayışlı
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information