Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #1156
    Dumlupinar Denizaltısı yıldönümü anısına.. tüm şehitlerimizin ruhu tekrar şad olsun..

    Ölen şehitlerimiz anısına yazılmış bu türkümüz şehitlerimizin ruhuyla birlikte sonsuza dek yaşayacaktır...

    TOLGA CANDAR söylemiş..

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #1157
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      bir Galatasaray taraftarı !? olarak teşekkür ederim ama ben artık maç seyretmiyorum..bütün çirkinlikler..kavgalar...yanlış yere gidiyor futbol...
      Sadece futbol değil mesele abim. Trafikte de aynı şey oluyor. Medeniyetle alakalı bir durum. Ben gs ve bjk taraftarı arkadaşlarımla oturup derbi izleyebiliyorum.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #1158
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        seni biraz yorgun gördüm 2 gün dinlen istersen
        Kuzenlerimi üzme başkanım.

        Yakın zamanda kısmetse buluşup ne olacak bu memleketin hali deyip fondip yapacağız beraber.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #1159
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          anladığım hakemin lisinsını iptal ettirecez rezil etti diyo rıdvan
          Bu maçı izlemedim başkan. O yüzden yorum yapamayacağım.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #1160
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            ben yatarım iyi geceler.
            İlk iyi geceler ise daha var demek.

            Yorum

            • pool
              Yasaklı
              • 30 Eylül 2013
              • 298

              #1161
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              seni biraz yorgun gördüm 2 gün dinlen istersen
              Tehdit he

              ..

              Bunlar hep moderatör lobisinin işleri kuzen sen aldırma hepimiz arkandayız

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #1162
                zaytung â€@zaytung 43 dk.
                Son Dakika - Derbiyi, kartların yeniden sayımı sonucunda 3 gol farkla Melih Gökçek kazandı..
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #1163
                  Detox abi, bir fodip toplantısı yapaca mıyız yakın zamanda?

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #1164
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    https://v.cdn.vine.co/r/videos/0DA03...Rg3VJdbflD4AeO


                    al izle yorumu alayım
                    hakeme ne anlatıyo melo
                    "olum iyi ki Beşiktaş var lan" diyo
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #1165
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Detox abi, bir fodip toplantısı yapaca mıyız yakın zamanda?
                      Valla realist kuzen ne diyo bu işe o önemli

                      Fondipsiz bir hayat istiyormuş artık

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1166
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Detox abi, bir fodip toplantısı yapaca mıyız yakın zamanda?
                        yapacağız..2 haftalık zaman dilimi koydum..ancak toparlanıyoruz çünkü arada sırada giren arkadaşlar var..birkaç sayfa okuyup çıkıyorlar ve göremiyorlar..belki onlar da katılmak isterler..
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #1167
                          şşş ses çıkartmayın..başkan yatacakmış
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • che big
                            Katılımcı
                            • 09 Ekim 2012
                            • 142

                            #1168
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            almanyada ev mi alıyon
                            he yaw basganim ev alacam yarin bankada randevum var
                            İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                            tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #1169
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              ben yatarım iyi geceler 2
                              son son sahiden yattım
                              Ben yatmadan once haftanin kritigini yapmam lazim..
                              Ve haftayi kapatmam lazim.. Iki fondip iyi gider mi bilmem ki?

                              Siyasetcilerin soylediklerini beynimde resetlemem lazim..

                              Deyim yerindeyse beynimin "sifonunu cekmem lazim"..

                              Bunlar benim kafayi sifon cektirmeden rahat birakmaz..

                              Herkese keyifli bir pazar...

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1170
                                gaddar birazdan gelir desem uyuyamayacak rüyalarına giriyor adamın
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information