Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #5731
    kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi geceler saygıdeğer dostlar.
    selamlar kungfucu arkadaşım..güzel haberlerini ve yazılarını okuyorum...her zaman cevap yazamıyorum..
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5732
      kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Herkese iyi geceler saygıdeğer dostlar.
      Selamlar abim, hoş gelmissin.

      Yorum

      • kungfucu
        Seyirci Üye
        • 30 Eylül 2013
        • 57

        #5733
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Benim mesajlar 2. defa tırpan yedi. Bir daha denersen herhalde sıfırlarsın
        Evet Başkan bu neyavhu mesaj sayım neredeyse sıfırlanacak 172 tane sayı komedi bir sayı oldu. Zorla beni bu sanal aleme bağlamaya zorluyorsunuz. Emme yemezler az olsun öz olsun ne yapalım. Her türlü zaten sıfırı tüketmişim. Mesajlardada sıfırlansakta olur saygıdeğer Başkan. Alıştık hep darbe yemeye alışkanlık yaptı artık.

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #5734
          kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Evet Başkan bu neyavhu mesaj sayım neredeyse sıfırlanacak 172 tane sayı komedi bir sayı oldu. Zorla beni bu sanal aleme bağlamaya zorluyorsunuz. Emme yemezler az olsun öz olsun ne yapalım. Her türlü zaten sıfırı tüketmişim. Mesajlardada sıfırlansakta olur saygıdeğer Başkan. Alıştık hep darbe yemeye alışkanlık yaptı artık.
          eskiden öteki köyde yazarken 2004 den 2012 ye kadar toplam 500 mesaj yazmıştım..burada aktif olarak geçen sene eylül ayından beri kaçıncı olduğunu göremediğimden yazamıyorum şimdilik
          1985 olmuş çenem düşmüş burada...ne de olsa özgür forumun hali başka oluyor
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • kungfucu
            Seyirci Üye
            • 30 Eylül 2013
            • 57

            #5735
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            selamlar kungfucu arkadaşım..güzel haberlerini ve yazılarını okuyorum...her zaman cevap yazamıyorum..
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Selamlar abim, hoş gelmissin.
            A.S hoşbulduk sağolun teşekkürler arkadaşlar İyiyim sizlerin desteğiyle inşallah dahada iyi olacağım.

            Yorum

            • kungfucu
              Seyirci Üye
              • 30 Eylül 2013
              • 57

              #5736
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              eskiden öteki köyde yazarken 2004 den 2012 ye kadar toplam 500 mesaj yazmıştım..burada aktif olarak geçen sene eylül ayından beri kaçıncı olduğunu göremediğimden yazamıyorum şimdilik
              1985 olmuş çenem düşmüş burada...ne de olsa özgür forumun hali başka oluyor
              Öteki köydede kaç sefer tırpan yedik be kardeşim. Burada zar zor 500 ü devirmiştik geçen bi baktım 170 lere inmiş. üçte ikisi gitmiş yazıların bu nasıl gaddarlık bu kadar da yazı silinirmi hiç be kardeşim. Şamar oğlanına döndük artık ne yapalım. Gerçek hayatta burada da darbe üstüne darbe yemeye devam ediyoruz.

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #5737
                kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Öteki köydede kaç sefer tırpan yedik be kardeşim. Burada zar zor 500 ü devirmiştik geçen bi baktım 170 lere inmiş. üçte ikisi gitmiş yazıların bu nasıl gaddarlık bu kadar da yazı silinirmi hiç be kardeşim. Şamar oğlanına döndük artık ne yapalım. Gerçek hayatta burada da darbe üstüne darbe yemeye devam ediyoruz.
                bence başkana ankesörlü telefondan ilerisi sakıncalı
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • Cico
                  Yeni Üye
                  • 01 Şubat 2014
                  • 9

                  #5738
                  gaddarım gelmiş...bi mesacını okudum...diğerlerini okuyamıycam...gusuru galma...hoşgeldi....gönlümüz şen....

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #5739
                    gaddarın buralarda olduğunu hissediyorum bu akşam beni bulamayacak ama..erken yatacağım
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #5740
                      kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Herkese iyi geceler saygıdeğer dostlar.
                      Kungfucu dostum, hemşerim hosgeldin..

                      Keyfin sağlığın yerindedir insallah?

                      Dün öteki köyde Bozkurt dayı ile yazıştık.
                      Senle beni karıştırmış. Senin kulaklarını çınlattık biraz..

                      Dedim kungfucu dostumuz daha iyi.. Kendisinden haber alıyoruz..

                      O da sevindi yanii...

                      Dostum hergün uğra.. bir merhaban bize yeter..

                      Yorum

                      • Cico
                        Yeni Üye
                        • 01 Şubat 2014
                        • 9

                        #5741
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        A Milli Basketbol Takımı, 2014 Dünya Şampiyonası için guard ararken gündeme devşirme yöntemi geldi. Adaylar arasında Jordan Farmar, Keith Langford ve Malcom Delaney isimleri bulunuyor.

                        75 milyonda 12 adam bulamıyoruz yazıklar olsun.
                        tayyipe teşekkür edelim....

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5742
                          Ayhan 'devşirme' diye yazınca geçen sene yazdığım bir yazı aklıma geldi. 2020 Olimpiyat Oyunlarına ev sahipliği yapacak olan ülkenin belirlenmesi sırasında yazmıştım.


                          Devşirelim be yav!

                          BBC'nin haberine göre Türkiye, Arjantin'e 600 kişilik bir heyetle gitmiş. Heyette kimler yok ki! Başbakan, eşi, kızı, bakanlar, milletvekilleri, bürokratlar, belediye başkanları, olimpiyat komitesi üyeleri, olimpiyata sponsor olacak iş adamları ve sporcular...


                          Ama olmadı, 600 kişi yetmedi! Olimpiyatlar Japonya'da yapılacak.

                          Hükümetin başarısızlığına sevinmedik; aksine ülkemiz adına üzüldük ama bu durum düşüncelerimizi açıklamamıza engel olmamalı.


                          Arjantin dönüşü, uçakta gazetecilerin sorularını yanıtlayan Başbakan Erdoğan, "Bize Gezi Parkı’nı kimse sormadı ancak Japon heyetine nükleer sızıntı konusu soruldu." diyor.

                          Demek ki sorma gereğini bile hissetmemişler. "Nükleer santraldeki 'çatlağa' çare var, Türkiye'deki 'çatlağa' çare yok" diye düşünmüşler.



                          Erdoğan, "Madrid elendikten sonra Avrupa ülkeleri de bize oy verir diye bekledik ama olmadı" diyor.

                          Bel bağladığımız bu ülkeler, 2004 yılında, AB bayrakları ile donatılan Kızılay’da, sayın başbakanın, gündüz vakti atılan havai fişekler altında giriş biletini aldığımızın müjdesini verdiği ama hala giremediğimiz Avrupa Birliği'nin saygıdeğer üyeleri olan ülkeler olmasın!
                          Sayın başbakan, Kenan Doğulu'dan 'Umduğum dağlara karlar mı yağdı?' şarkısını dinlesin; iyi gelir.



                          Erdoğan, "Olimpiyatları alamamamızda Senagal'li Uluslararası Atletizm Federasyonu Başkanı’nın da rolü var. Kendisi olimpiyat için açıktan Tokyo’ya destek verdi." diyor.

                          Yahu bu Senegal, halkının %92 si Müslüman olan, her fırsatta yardım ettiğimiz, elimizi üzerinden eksik etmediğimiz din kardeşimiz Senegal değil mi?
                          Nankör bunlar nankör!



                          Erdoğan, "Adil davranılmadı. Bir yönüyle 1 buçuk milyarlık İslam dünyası ile bağları da kesip atıyorlar." diyor.

                          Kendinizle çelişmeyin sayın başbakanım! Siz söylediniz, Müslüman Senegal de bizim yanımızda değilmiş! Demek ki sorun din temelli değil.



                          Erdoğan, ”Her olayda bir hayır vardır. Buraya dünyanın parasını harcayacaktık. Bakanım Suat Bey’e de söyledim: 'Biz bu yatırımları sporculara yapalım ve madalyaları alalım'. Atletizm ve yüzme gibi alanlarda şimdi yurtdışından antrenör getiriyoruz. Belki bir mayalanma sağlar diye dışarıdan devşirme bir iki sporcu da getiririz." diyor.

                          A be devşirelim!
                          Yaşasın devşirme sporcular, devşirme başarılar, devşirme mülteciler, devşirme oylar...
                          Devşirelim be yav!
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • kungfucu
                            Seyirci Üye
                            • 30 Eylül 2013
                            • 57

                            #5743
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Yarın da tatil. Sabahtan spora giderim.
                            Evet küçük kardeşlerimin 23 nisan bayramını canı gönülden kutluyorum. Rabbim onları Anne ve Babalarına vatanlarına hayırlı evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin. AMİN. Ah Kardeşim spor deyince içimden bir parça alıyorsun sanki. Çok istiyorum ama nafile. Gündüzleri 16:30 a doğru anacak kalkabiliyorum. Gece hiç sağlıklı uykum yok. gece 15 dakikada en geç yarım saatte bir uykudan uyanıyorum sanki birisi kaldırıyor. Hey gidi günler haftada 3 gün 2 saat ağır antremanlar yapardık banamısın demezdik. Bir antremanda 1.500 tekme ayaklarda da ağırlıklarla çalışırdık. Özel deriden yaptırmıştım. İçine saçma doldudyorsun az gramajlardan başlayıp ayak alıştıkça ağırlığı artırıyorduk. boks temel teknik hareketleri sopalı döğüşler çaşışırdık. Hepsi bir harıka günlerdi.

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #5744
                              biri şu brent'e bir şey desin yahu...bak yine yukarı geliyor..109.50 den kısa actım, 110.15de (sl;111.15de) 2ci poz var... bakalım yarın ne olacak ? sl 110.45 de
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • kungfucu
                                Seyirci Üye
                                • 30 Eylül 2013
                                • 57

                                #5745
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                bu defa istemeden oldu mausem kaydı
                                Bu aralar kayan kayıyor zaten bundan sonra arka tarafa sağlam teneke bağlayıp gezeceğim sizden korkmaya başladım Başkan.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information