Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5881
    2.60-2.62 direncini geçmeyi deneyecek gibi.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #5882


      http://www.borsagundem.com/borsa-kul...kar-587973.htm

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #5883


        http://www.borsagundem.com/borsa-kul...yok-587958.htm

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #5884


          http://www.borsagundem.com/borsa-kul...-mi-587961.htm

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5885
            SOCAR BASKAN YARDIMCISI SULEIMAN GASYMOV, STAR RAFINERISI PROJESI ICIN 5 MAYIS TARIHINDE BANKALARLA FINANSMAN ANLASMASI IMZALAMAYI PLANLADIKLARINI SOYLEDI.

            TRCAS hareketlendi.
            Daha önce yazmıştım, TRCAS, STAR'daki hisselerini satmak istiyor. SOCAR bankalarla anlaşma yapınca bu işi de bitirebilirler...

            2.60-2.62 direncini geçmeyi deneyecek gibi.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #5886


              http://www.borsagundem.com/hisse-one...eri-587999.htm

              Yorum

              • cemil59
                Katılımcı
                • 08 Kasım 2013
                • 50

                #5887
                günaydın arkadaşlar.

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5888
                  Cümleten selamlar, herkese hayırlı ve bol kazançlar.

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #5889
                    YONCA da 750 lere düşüş olabilecek gibi gibi
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5890
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      YONCA da 750 lere düşüş olabilecek gibi gibi
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      7.80 altı her an şelaleye hazır
                      bi anda 740-7.20 arasına gelebilir
                      Bekliyorum aşağıda. Şampuanımı da aldım.

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5891
                        Bir de şu Kutu bank 14 e doğru yaklaşırsa çok mutlu olacağım. Şelale biraz ertelenebilir mi başkan?

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #5892
                          Günaydın Cemiyet..

                          Burda da fotoğraflarını gördüğümüz Adnan Hoca'nın kediciklerinin "cinsiyet değiştirmesinin" sebebi de mi yoksa BB nin "Alo Adnan..." vakası ?

                          Erkeklerle de "inşallah hocam.. maşallah hocam.." gitmez ki..

                          ***

                          Kedicikler tartışmasıyla Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'la atışma yaşayan Adnan Oktar, Başbakan Erdoğan'ın kendisini aradığını söyledi...

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #5893
                            Detox abim selamlar, bu arada hafta sonuna geldik sayılır. Cumartesi mi Pazar günü mü buluşacağız? Bir karar verildi mi acaba?

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #5894
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Detox abim selamlar, bu arada hafta sonuna geldik sayılır. Cumartesi mi Pazar günü mü buluşacağız? Bir karar verildi mi acaba?
                              henüz organizasyon yapmadık..realisti de bekleyelim dedim..nede olsa burada yazmıyor, özledim keretayı eşimin işlerinden dolayı bu sıralarda hafta sonunda işi benim ele almam gerekiyor, zaman olarak biraz sıkıntılıyım. siz ayarlayabilirsiniz, bana bakmayın.
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #5895


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information