Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
ilk sen çaktın
geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
dalga geçerler diye yazamadımda
giti benimde 3.000 in üstünde mesajım
bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
Ya başkanım senin Hotmail niye açılmıyor anladınmı şimdi
ilk sen çaktın
geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
dalga geçerler diye yazamadımda
giti benimde 3.000 in üstünde mesajım
bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
alem adamsın başkan yawww
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
ilk sen çaktın
geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
dalga geçerler diye yazamadımda
giti benimde 3.000 in üstünde mesajım
bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
Sonra da ben hotmail e göremiyorum diye şikayet ediyorsun. Adamlar seni engellemekte haklılar.
aynen öyle vahhun dayı muhaqbbetinede kızmıştı
realistte dayı muhabbetine aksi yönde kzımıştı zamanında
ikisi ortak noktada gazmanbabada buluştular
zaman tanımıyorlar gençler hemen tepkiyi koyuyorlar
Yorum