Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #5686
    Başkan hayırdır 2.956 adet mesaj yazdığım gözüküyor....

    4.100'e gelmişti ??

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #5687
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Gral dün gelip detox abiyi bi yoklayıp çıkmış yine

      Hayırdır niye uğramıyor gral artık buraya..
      hep geç saatlerde gelip lafı ortaya atıp kaçıyor ben de o saatlerde uykulu oluyorum başkan zaten korkudan uyuyayamıyor
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #5688
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        hep geç saatlerde gelip lafı ortaya atıp kaçıyor ben de o saatlerde uykulu oluyorum başkan zaten korkudan uyuyayamıyor
        Başkan kaplumbağalar ile aynı odada yatıyor. Seslerinden gece uyuyamaz ki zaten.

        Yorum

        • VIX100
          Tecrübeli
          • 03 Kasım 2011
          • 1945

          #5689
          oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #5690
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            hep geç saatlerde gelip lafı ortaya atıp kaçıyor ben de o saatlerde uykulu oluyorum başkan zaten korkudan uyuyayamıyor
            Hepde seni buluyor gral detox abi

            Yorum

            • pool
              Yasaklı
              • 30 Eylül 2013
              • 298

              #5691
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              ilk sen çaktın
              geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
              dalga geçerler diye yazamadımda

              giti benimde 3.000 in üstünde mesajım

              bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
              Ya başkanım senin Hotmail niye açılmıyor anladınmı şimdi

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #5692
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Hepde seni buluyor gral detox abi
                tek sazan benim ondan okuyan 8-10 kişi oluyor ama çaktırmıyorlar..onlar herhalde tecrübeli
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #5693
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  ilk sen çaktın
                  geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
                  dalga geçerler diye yazamadımda

                  giti benimde 3.000 in üstünde mesajım

                  bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
                  alem adamsın başkan yawww
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #5694
                    Hangi yandaki topikse 1000'nin üzerinde yazı yazmışım ah başkanım ahh 10 parmak kullanma artık şu klavyeyi

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5695
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      ilk sen çaktın
                      geçen psikonun açtığı bi cafe vardı 4-5 mesaj yazılıp kalmıştı onu sileyim dedim bide baktım yanıonda 2 cafe daha uçmuş
                      dalga geçerler diye yazamadımda

                      giti benimde 3.000 in üstünde mesajım

                      bi daha topik mopi,k silmeye kalkmayacam
                      Sonra da ben hotmail e göremiyorum diye şikayet ediyorsun. Adamlar seni engellemekte haklılar.

                      Yorum

                      • pool
                        Yasaklı
                        • 30 Eylül 2013
                        • 298

                        #5696
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        yok niyekine


                        Senin olduğun siteye virüs yollamaya gerek yokta ondan

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #5697
                          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          tek sazan benim ondan okuyan 8-10 kişi oluyor ama çaktırmıyorlar..onlar herhalde tecrübeli
                          Bu işte gral ile makinist abiyi tek geçerim.
                          Başkanda eski sazanlardandır detox abi Hepsi tecrübeli

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #5698
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            aynen öyle vahhun dayı muhaqbbetinede kızmıştı
                            realistte dayı muhabbetine aksi yönde kzımıştı zamanında
                            ikisi ortak noktada gazmanbabada buluştular
                            zaman tanımıyorlar gençler hemen tepkiyi koyuyorlar
                            Orta yolda buluştular he

                            Ama

                            #gazmanbabayaözgürlük

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #5699
                              Yeni bi forum kurduracağınız bana ayrılan ayrılana yawf...

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23110

                                #5700
                                REALİST le VAHNUN nerde yawww

                                özledim ben bu kerataları
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information