Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5656
    Tebrikler Ayhan.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #5657
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      gündüzleri takılmıyonmu
      Takılamıyorum bu ara işler yoğun bugünde bel fıtığım tuttu sabahdan beri yatıyorum 3 yıldır hiç sorun yoktu ne olduysa ters hareket mi yaptım anlamadım sabahdan beri kilitim..

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #5658
        Tebrik

        KAPANIŞ TAHMİNLERİ

        detox :73.904
        YALNIZ EFE : 73.500
        anti panik: 73.333,333
        ayhan53:73.073,73
        chebig : 72.999
        aok75: 72.896
        detan 72.831
        Artı: 72,669
        years 72.400
        radyolog 72265
        cemil59 72.000
        years 72.400


        Kapanış 73.170,..

        3 şanslı numaramdır..Biraz da espri olsun diye bol üçlü yazmıştım ama. Top direkten döndü..
        Golü Başganım attı...

        Başganım tebrikler..

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5659
          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Cümleten merhaba, uzun zamandır Google'da sorun var Detan abi bilgin olsun bendede aynı gecikme mevcut.

          Selam pool, geçmiş olsun.
          Ben de bana özel bir sorun olmadığını tahmin ediyorum. Google da sorun olsa şimdiye kadar giderirlerdi. Devam ediyor olması aklıma öteki seçeneği getiriyor.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #5660
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Selam pool, geçmiş olsun.
            Ben de bana özel bir sorun olmadığını tahmin ediyorum. Google da sorun olsa şimdiye kadar giderirlerdi. Devam ediyor olması aklıma öteki seçeneği getiriyor.
            Abi sen ama temkinli ol senin pc'de hertürlü trojan, turuva atı ve bilimum virüslerin hepsi dolaşıyor olabilir

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #5661
              pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Takılamıyorum bu ara işler yoğun bugünde bel fıtığım tuttu sabahdan beri yatıyorum 3 yıldır hiç sorun yoktu ne olduysa ters hareket mi yaptım anlamadım sabahdan beri kilitim..
              Pool üstad..

              Fizik tedavi uzmanına görünün derim ama..

              Barfiks için kullanılan çocukken ağaçta sallandığımıza benzer bir çubuğu kapı vb ye tutturup,, hergün 5-10 sn ye sallanmak gerekiyor.

              Bu şekilde belimizdeki omurgadaki plakalar arasında daha fazla kan dolaşımı oluyor ve omurgadaki baskı yükünü kısa sürede olsa kaldırıyoruz..

              Tavsiye ederim..

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #5662
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                aynı dert bende var vurdumu 1 hafta yatarım.
                rüzgarlı havalara dikkat
                Allah korusun ilk bel fıtığı olduğum günlerdeki gibi oldum ağrı kesici falan hak getire yaktı beni iki büklüm oldum, Allah düşmanımın başına vermesin...Hata bende 1 aydır içkiyi abarttım 4 kiloya yakın almışım..

                Rüzgarla alakası yok be başkanım tamamen kıtırdağı oynattınmı yine başlıyor sinirlere deymeye..

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5663
                  pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Abi sen ama temkinli ol senin pc'de hertürlü trojan, turuva atı ve bilimum virüslerin hepsi dolaşıyor olabilir


                  Yani hedeftesin diyorsun
                  Bilgisayarlar antivirüs programına emanet, elimden başkası gelmez.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #5664
                    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Pool üstad..

                    Fizik tedavi uzmanına görünün derim ama..

                    Barfiks için kullanılan çocukken ağaçta sallandığımıza benzer bir çubuğu kapı vb ye tutturup,, hergün 5-10 sn ye sallanmak gerekiyor.

                    Bu şekilde belimizdeki omurgadaki plakalar arasında daha fazla kan dolaşımı oluyor ve omurgadaki baskı yükünü kısa sürede olsa kaldırıyoruz..

                    Tavsiye ederim..
                    Valla hocam, 4-5 yıllık mevzu zaten ozamanlar 3 ay havuza gittim düzelmişti zaten fizik tedavide onu söylüyor havuzda havuz.. Benimki kilodan ama dediğiniz gibi barfiks şart.

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #5665
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yani hedeftesin diyorsun
                      Bilgisayarlar antivirüs programına emanet, elimden başkası gelmez.


                      Aman abi çok fazla dokundurtmadan yola devam derim.. Sonuçta bal tutan parmağını yalıyor..

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5666
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Allah korusun ilk bel fıtığı olduğum günlerdeki gibi oldum ağrı kesici falan hak getire yaktı beni iki büklüm oldum, Allah düşmanımın başına vermesin...Hata bende 1 aydır içkiyi abarttım 4 kiloya yakın almışım..

                        Rüzgarla alakası yok be başkanım tamamen kıtırdağı oynattınmı yine başlıyor sinirlere deymeye..

                        Pool, ben bel fıtığından ameliyat oldum; sıkıntısını ve yapılması gerekenler iyi bilirim. Ancak öncelikle bir doktorun durum tespiti yapması lazım. Bence ihmal etme doktora git.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #5667
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          kaymayacaksın

                          bırak pala kaysın
                          Zati böyle durumlarda en çok üzüldüğüm noktada orası

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #5668
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Pool, ben bel fıtığından ameliyat oldum; sıkıntısını ve yapılması gerekenler iyi bilirim. Ancak öncelikle bir doktorun durum tespiti yapması lazım. Bence ihmal etme doktora git.
                            Detan abi ameliyat çok sakıncalı diyorlar 1 diskimde kayma var benim doktora gittim zamanında havuz dedi havuzada gittim bitince tekrar göründüm çok ufak bir fıtık olduğu için yapıcak bir şey yok dedi zaten acılarımda yok olmuştu havuzdan sonra..

                            Kilodan oldu abi buseferki tahmin edebiliyorum ama geçmez ise bugün yarın el mecbur gidicem.

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5669
                              Bu afiş 300 e yakın paylaşım, 16.000 görüntülenme ile bütün rekorları kırdı arkadaş.
                              Adamın ne çok sevmeyeni varmış.



                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #5670
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                doktora gidip teşhis koydurmadıysa daha sıkıntılı bazen kanal darlığı ve ankilozan spondolitte aynı belirtileri verir.
                                bana öce bel fıtığı teşhisi koydular
                                sonraki teşhisde kanal darlığı ve ankilozan spondolitti.

                                opnlarda tuttumu çok ağrı verir
                                adamın bacakalrı ile gövdesini biribirinden ayırıyorlar gibi oluyor.
                                Bel fıtığı direk bacağa vuruyor zaten.. Ayaklarını yerden kesiyor adamın.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information