Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • che big
    Katılımcı
    • 09 Ekim 2012
    • 142

    #5581
    che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam cafe...

    amma yumurta toplamisim yaw
    paskalya tatilinde aileler cocuklarina yumurta saklarlar...cocuklarda onlari bulunca mutliu olurlar.......
    bende yumurta avina ciktim cok yumurtam oldu mutlulktan ucuyorum
    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #5582
      che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      paskalya tatilinde aileler cocuklarina yumurta saklarlar...cocuklarda onlari bulunca mutliu olurlar.......
      bende yumurta avina ciktim cok yumurtam oldu mutlulktan ucuyorum
      evde paskalyadan önce 1 tavuk besleyin gıda boyalı yem verirseniz mavi..sarı..yeşil yumurtlar ne zekam var ama
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • Artı
        Aktif
        • 06 Temmuz 2009
        • 237

        #5583
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        herif kesin rakam beriyo 75.600 ler demiyoda

        75.650 diyo
        Enteresan, ben bile hedef veremiyorken bu rakam ilginç geldi... (Bu mesaj gizli reklam içermektedir )
        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #5584
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selam arkadaşlar...güzel bir gün bugün
          Aleyküm selam detox abim. günün aydınlık olsun.

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5585
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Portföyün önemli olanı işlevi.


            Büyük ve işlevli olanı daha da makbul.

            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #5586


              ABD ve BM Güvenlik Konseyi'nin İran'ın nükleer enerji alanındaki anlaşmazlıklarıyla ilgili yaptırımları gevşetmesi Türkiye'ye yarayacak. Batılı ülkelerle uzlaşan İran, finans sektöründeki en önemli açılımını Türkiye'yle yapmak için kolları sıvadı. Daha önce birkaç kez Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun kapısını çalan iki büyük İran bankası olumlu gelişmeler üzerine Türkiye'de faaliyet gösterme talebini yineledi. Bank Pasargad ve Bank Tejarat'ın harekete geçmesinde 1982'den beri Türkiye'de olan ama yaptırımlar nedeniyle 2012'de küçülen Bank Mellat'ın genişleme talebine onay çıkması da etkili oldu. İki bankanın talebini Dışişleri Bakanlığı'na ilettiği öğrenildi.

              http://www.finansgundem.com/bankacil...#ixzz2zbL6l1OT

              Yorum

              • che big
                Katılımcı
                • 09 Ekim 2012
                • 142

                #5587
                birazdan cikmaliyim simdiden ilk tahmini patlatayim
                chebig;72.999
                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #5588
                  KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                  detox :73.904
                  chebig : 72.999
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • Artı
                    Aktif
                    • 06 Temmuz 2009
                    • 237

                    #5589

                    KAPANIŞ TAHMİNLERİ


                    detox :73.904
                    ayhan53:73.073,73
                    chebig : 72.999
                    Artı: 72,669
                    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5590
                      Dün bahsettiğim 'ELMAS' saatlik grafikte çok belirgin olarak görülüyor. Endeks iyice sıkıştı. Dün de yazdığım gibi, bu formasyon genellikle zirvelerde görülüyor ve düzeltme gelmesi olası ama bir tuzak da olabilir. Borsada garanti vermek mümkün değil.

                      Yarının tatil olması, beklenen düzeltme 2. seans başlayabilir mi sorusunu akla getiriyor.


                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5591
                        KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                        detox :73.904
                        ayhan53:73.073,73
                        chebig : 72.999
                        detan 72.831
                        Artı: 72,669
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • Artı
                          Aktif
                          • 06 Temmuz 2009
                          • 237

                          #5592
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          ya hem küçük hemde işlevsiz olan ben ne yapayım
                          Şeyederkene siyahi vatandaşla yan yana gelen adam, içinden 'oha' der ve sorar, bu kadar büyük olmasının sırrı nedir.Siyahi adamdan, her gün mermere vuruyoruz cevabını alır...Bizimki tiyoyu kapar...Epey bi mermer çalışmasından sonra tekrar karşılaştıklarında, bu kez siyahi, nasıl bir gelişme varmı diye sorar...Bizimki ''Var, rengini tutturdum da boyunu tutturamadım''...
                          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #5593
                            ASELSAN'IN yüzde 15'i halka arz edilecek

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #5594


                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5595
                                KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                                detox :73.904
                                ayhan53:73.073,73
                                chebig : 72.999
                                aok75: 72.896
                                detan 72.831
                                Artı: 72,669

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information