Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #5416
    Sorulara cevap ver Altaylı!

    Geçen hafta Fatih Altaylı ile Tuncay Özkan'ın birlikte yaptıkları programı izlerken durumlarına hem acıdım hem üzüldüm. Tuncay Özkan anti-demokratik, laikçi, ulusalcı bir ideolojinin temsilcisiydi. Post-modern bir darbe ile Erdoğan'ın indirilmesinden yanaydı. Fakat paralel örgüt Özkan gibi bir adama bile öyle kumpaslar kurdu ki, Özkan bugün mağdur hale geldi. Unutmasın ki şu an dışarıdaysa ben ve benim gibilerin paralel yapıyla mücadelesi sayesindedir. Özkan'ın yeniden içeri alınması da vicdana uygun olmaz. Fakat şu anki durumu Özkan'a göre çok daha acınacak bir adam var ki, o da Altaylı. Habertürk yönetiminden kovulmuş Altaylı her şeyden önce halka doğruları söylesin.

    Tuncay Özkan emniyet-yargı cuntası marifetiyle içerde çürürken paralel yapının polis şefleriyle kanka olan Fatih Altaylı şimdi Özkan'ın ve Ergenekon mağdurlarının yanındaymış. Yahu senin o Teke Tek programında paralel yapının tetikçisi meşhur muhabirin kaç defa PR'ı yapıldı? O paralel tetikçiydi Özkan'ları içeri attıracak haberleri yapan. Paralel yapının elemanlarını yayına alıp yağlayıp balladığın programlar herkesin aklında. 28 Şubat soruşturmasının konuşulduğu günlerde paralel yapının polis şefleriyle ne kadar kanka olduğunu tüm Ciner Medya camiası biliyor. Meşhur paralelcibaşı polis şefiyle kaç defa beraber öğle yemeği yediniz? Merak etme sana paralelci olduğunu söyleyen yok. Fethullah Gülen'den en az Erdoğan kadar nefret ettiğini biliyoruz. Fakat sen kendini kurtarmak için paralel yapının polis şeflerine yanaştın. Onların istediği yönde haberler yaptın mı yapmadın mı? Sen onu söyle...

    Şimdi de o paralel polislerin içeri attığı Tuncay Özkan'ı almışsın karşına, 'Ah vahhh' ediyorsun. Yahu o sahte kanıtları kim oluşturdu? Levent Kırca'yı konuk ettiğin programda, 'Silivri'deki gazeteciler umurumda değil' diyen sen değil miydin? Kim insanlara malum kumpasları kurdu? Cevap ver Altaylı... Senin kankalık ettiğin ve köşende röportaj kılıfında PR'ını yaptığın o polis şefleri değil mi? Daha geçenlerde meşhur bir paralel istihbaratçının senin hakkında ettiği güzel lafları gururla anlattın ekranda. Elbette seni överler, çünkü sen özellikle 2012 yılında –biraz da 28 Şubat'tan içeri atılma korkusu yüzünden– senden ne istiyorlarsa yaptın. 28 Şubat davasında hakkında en çok şikâyet dosyası olan gazeteci sendin ve normalde bir hukuk süreci başlaması gerekirdi. Ama senin kankan paralel polis şefleri bu süreci durdurdu. Sen de onlarla haber ve manşet işbirliği yaptın mı, yapmadın mı?

    Tabii olay sadece 28 Şubat korkusu değil. Şu soruya dürüstçe cevap ver. Serap Çil olayından seni meşhur paralel polis şefi kurtardı mı kurtarmadı mı? Daha önce bir yazımda yazdığım mahkeme kayıtları ortada. Muhabir olan bir kıza büyük paralar vermişsin. Niye bir muhabire her ay yüksek paralar ödedin? Bütün bu süreçte bu paralel polislerden yardım istedin mi, istemedin mi? Bir şekilde bir suç uydurulup Çil'in evi basıldı mı basılmadı mı? Senin başına bela olan Serap Çil'in evini basma emrini kankan paralel polis şefleri verdi mi vermedi mi? Bir şekilde kurtulman için Çil'e itibarsızlaştırma operasyonu yapılması gerekiyordu. Bu operasyonun emrini kim verdi? Senin paralel örgütle işbirliğin işte bu olaya dayanıyor mu dayanmıyor mu? Bu sorulara dürüstçe cevaplanmadıkça bir daha Altaylı meşruiyet elde edemez. Aynı şey Altaylı'nın patronu Turgay Ciner için de geçerli... Bu davanın sil baştan görülmesi lazım.

    Bu arada Turgay Ciner'in Kasımpaşa'dan ortağı Mübariz Mansimov ile ilgili yazdıklarım da dikkatle okunmalı. Yeniden tekrarlıyorum ki Mansimov'un yakın dostu Mehmet Ağar da bu konuda vebal altındadır. Ağar Emniyet'teyken bu paralel ekibi korur ve kollardı. Hala aynı pozisyonda mı? Yoksa Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nden mi yana? İkincisi olmasını diliyorum. Mansimov paralel yapı ile tüm bağlantısını koparmak zorundadır. Özellikle paralel işadamı İ.K'ya dikkat. Bu isim hala iş dünyasından paralel bir hatla bu emniyet-yargı cuntasına bağ kurmaya çalışıyor. Aynı bağ görünüşte siyasetçi olan ama aslında iş adamı olan Mustafa Sarıgül için de geçerli. Sarıgül tüm ipini bu paralel yapıya teslim etmişti. Bu paralel polis ve yargı ekibi Sarıgül ve ekibinin dün bahsettiğim dosyalarını sümenaltı ediyordu. Sadece Dursun Çaltı'nın yargıya teslim ettiği dosyalar ve eski eşi Aylin Kotil'in beyanatları Sarıgül'ün 300 yılla yargılanmasını gerektirecek nitelikte. Bu hukuk süreçlerini hep paralel yapı engelledi. Sarıgül ve dün bahsettiğim saz arkadaşları bu paralel yapıyla bağını koparmalı ve Türkiye Cumhuriyeti'nden yana olmalı.

    Son olarak daha dün paralel yapının polis şefleriyle kanka olan ve onlarla işbirliği yapan ve Nazlı Ilıcak'ı bu ekiple tanıştıran şahıs 25 Aralık'ın demokrasi kahramanı Efkan Ala ile yakınlaşmak için bin dereden su götürüyor. Yahu İçişleri Bakanımız Efkan Ala bu numaraları yer mi? Paralel örgütün ciğerini bilen Efkan Ala'yı kandırmaya kalkanlar çok şaşırtıcı şeylerle karşılaşırlar.

    Twitter.com/cemkucuk55

    Yorum

    • Misafir

      #5417
      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      bırahın bu ayahları yıllardır İngilizler neoconlar semirirken nerdeydiniz kendi ülkesinde kendi vatandaşına parya elin conisinin ***ünde gopmah mı vatanseverlik daha kendi adayını belirlemekten aciz partilerle ülke gurtaracahlar bi yeriyle gülerler adama
      İftira ediyosun hep herdaim burdayız.. Yanarsın haberin ola ),

      asla iftiran gibi hissetmeyen memleket sevdalıları adına hemde..

      Dediğin vatanhainliği terbiyesizliği unutma..

      Suya mı düştünüz..??

      Yorum

      • Misafir

        #5418
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        seçimden öncede böyle diyodunus ne oldu seninle aramızda çok merdiyen farkı var 20 yıl geriden işliyor senin saat
        Erken genel seçim sonrası da dolan böyle ortalarda, bekleriz sabır..

        Senin saatte de kum kalmamış olacak burdan oraya Anadolu'lu..)

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #5419
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İftira ediyosun hep herdaim burdayız.. Yanarsın haberin ola ),

          asla iftiran gibi hissetmeyen memleket sevdalıları adına hemde..

          Dediğin vatanhainliği terbiyesizliği unutma..

          Suya mı düştünüz..??
          bak bi üstte memleket sevdalılarına yapılan haksızlığı savunan cem küçük'ün yazısı var... bizde ağız yok neyi görüyorsam onu yazıyorum

          biz yardakçı olsaydık 17 araıkta ağız değiştirirdik bu darbelerin acısını hep halk çekti ..

          Yorum

          • Misafir

            #5420
            Sağol ya tyanali.. O günleri de yaşa inşallah..

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #5421
              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Sağol ya tyanali.. O günleri de yaşa inşallah..
              yaşadık sırf meslek liseliyiz diye dışladılar bizi.. hayatımzı elimizden aldılar... darbeler dönemi babamın geleceğini elinden aldılar daha kaç kişi ceza çekecek ..... ben haklıysam sende yaşa inşallah

              Yorum

              • Misafir

                #5422
                İftira hakedişi olarak kullan sen çektiğiniz sıkıntıları..

                Yorum

                • ainos
                  Aktif
                  • 27 Temmuz 2011
                  • 323

                  #5423
                  tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yaşadık sırf meslek liseliyiz diye dışladılar bizi.. hayatımzı elimizden aldılar... darbeler dönemi babamın geleceğini elinden aldılar daha kaç kişi ceza çekecek ..... ben haklıysam sende yaşa inşallah
                  bende meslek liseliyim, dışlanmadım hiç sende bi sorun var galiba arkadaş...
                  yaşadığın hayal dünyasından çık da olanlara gerçekçi bak.... yazık olacak bu memlekete.. körü körüne bir inançla gitme...

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #5424
                    2,71 Maliyetli KRDMD lerim gitti. Umarım bu fiyattan alan da kazanır.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #5425
                      Bu arada kapanış tahmini yapmadık. Bu hafta ikinci seans başlaması ile bitecek demiştik.

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5426
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu arada kapanış tahmini yapmadık. Bu hafta ikinci seans başlaması ile bitecek demiştik.



                        Kesin karar verilmedi ama saat 15.00 de bitsin gibi bir ortak nokta bulunmuştu.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5427
                          Ayhan, pişti olmuşuz
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5428
                            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)


                            detan 73.469
                            ayhan53: 73.073.73
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #5429


                              http://www.borsagundem.com/haber/tur...maliyiz/587415

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23110

                                #5430
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)


                                detan 73.469
                                ayhan53: 73.073.73
                                radyolog 73567
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information