Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #5431


    http://www.finansgundem.com/para-piy...sse-587393.htm

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5432
      KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)

      radyolog: 73.567
      detan: 73.469
      aok75: 73.389
      ayhan53: 73.073,73

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #5433
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yaşadık sırf meslek liseliyiz diye dışladılar bizi.. hayatımzı elimizden aldılar... darbeler dönemi babamın geleceğini elinden aldılar daha kaç kişi ceza çekecek ..... ben haklıysam sende yaşa inşallah
        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bende meslek liseliyim, dışlanmadım hiç sende bi sorun var galiba arkadaş...
        yaşadığın hayal dünyasından çık da olanlara gerçekçi bak.... yazık olacak bu memlekete.. körü körüne bir inançla gitme...

        Normal meslek liselerinden mezun olanlara zaten iş kapıları sonuna kadar açık.
        İmam hatiplilerden bahsediyorsan sana çevremden örnekler vereceğim.
        Bir tanesi görüntüleme uzmanı (yani radyolog ama bu forumdaki radyolog değil, onun niki başka), özel bir hastenede çalışıyor. Bugün ayrılsa üç beş yerden iş teklifi alır.
        Başka bir tanesi Marmara Üniversitesini bitirdi, özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak çalışıyor. Allaha şükür geliri yerinde, evlendi, ev bakıyor, arabasını aldı, yakında evini de alırsa hiç şaşırmam.
        Başka bir arkadaşım tesisat ustası; yanında çalışanlar var, insanlara geçim sağlıyor.

        Başkaları da var ama şimdilik aklıma en yakınımdaki üç kişi geldi; biraz daha düşünsem daha bulurum.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #5434
          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          yaşadık sırf meslek liseliyiz diye dışladılar bizi.. hayatımzı elimizden aldılar... darbeler dönemi babamın geleceğini elinden aldılar daha kaç kişi ceza çekecek ..... ben haklıysam sende yaşa inşallah
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İftira hakedişi olarak kullan sen çektiğiniz sıkıntıları..
          ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bende meslek liseliyim, dışlanmadım hiç sende bi sorun var galiba arkadaş...
          yaşadığın hayal dünyasından çık da olanlara gerçekçi bak.... yazık olacak bu memlekete.. körü körüne bir inançla gitme...
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          külliyen yalan
          sanırım meslek lisesi derken imam hatibi kast ediyorsun

          ben 92 yılında kaymakamlık sözlüsüne girdim
          119 kişi kazandı sözlüyü tam 79 tanesi imam hatipliydi.
          istersen son 25 yılda kaymakamlık ve polis akademisi sınavlarında kaç kişi mesleğe alınmıştır
          bilgi edinme yasası kapsamında sor bakalım bu alınanların kaçı imam hatipliymi,ş.

          sn tyanali

          sadece tartışma yaratmak için bu foruma ve de bu topiğe giriyorsunuz amacınızda bu zaten sizi izlediğimden beriolumlu bir katkıda yapmadınız bence

          sadece ortalığa bir laf atıyorsunuz buradaki insanların cumhuriyetçi ve ataürkçü oldujklarını anladınız o lafı atıp kau-yboluyorsunuz

          sonra gene gelip gene aynı şey....
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #5435
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)

            radyolog: 73.567
            detan: 73.469
            aok75: 73.389
            ayhan53: 73.073,73
            Anti panik: 73 650

            Yorum

            • ainos
              Aktif
              • 27 Temmuz 2011
              • 323

              #5436
              KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)
              ainos : 73.669
              radyolog: 73.567
              detan: 73.469
              aok75: 73.389
              ayhan53: 73.073,73

              Yorum

              • ainos
                Aktif
                • 27 Temmuz 2011
                • 323

                #5437
                KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter)
                ainos : 73.669
                Anti panik: 73 650
                radyolog: 73.567
                detan: 73.469
                aok75: 73.389
                ayhan53: 73.073,73

                bitti...

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5438
                  Başka kuyruk acısı var mı tyanali, onu da cevaplayalım.

                  Bak bir anda üç tane imam hatipli arkadaşımı saydım. Bunlar sıradan arkadaşlar değil, gerçekten arkadaşım. Düşün, benim gibi laik, Atatürkçü bir adamın arkadaşları bunlar. Bugüne kadar İmam Hatipli oldukları için veya düşüncelerinde dolayı hiçbir sorunumuz olmadı. Yanımda çalışan bir adamım vardı, o da imam hatipliydi. 10 seneden fazla yanımda çalıştı, bir gün dışlanmadı. Kendisi emekli oldu, çocukları iş güç sahibi oldu...
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • ainos
                    Aktif
                    • 27 Temmuz 2011
                    • 323

                    #5439
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Başka kuyruk acısı var mı tyanali, onu da cevaplayalım.

                    Bak bir anda üç tane imam hatipli arkadaşımı saydım. Bunlar sıradan arkadaşlar değil, gerçekten arkadaşım. Düşün, benim gibi laik, Atatürkçü bir adamın arkadaşları bunlar. Bugüne kadar İmam Hatipli oldukları için veya düşüncelerinde dolayı hiçbir sorunumuz olmadı. Yanımda çalışan bir adamım vardı, o da imam hatipliydi. 10 seneden fazla yanımda çalıştı, bir gün dışlanmadı. Kendisi emekli oldu, çocukları iş güç sahibi oldu...
                    bizde ötekileştirme mantığı yok abi...

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #5440


                      http://www.finansgundem.com/para-piy...03_p329221.htm

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #5441


                        http://www.borsagundem.com/hisse-one...izi-587374.htm

                        Yorum

                        • ainos
                          Aktif
                          • 27 Temmuz 2011
                          • 323

                          #5442
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          benim çevremde en az 50 tane imam hatip mezunu müfettiş var
                          kaymakamlık kadrolaroının %70 i imam hatip mezunlarından seçilmiş durumda
                          şu anda neredeyse tüm üst düzey bürokratlar ya imam hatip ya ilahiyat fakültesi veya islam enstütüsü mezunu durumda
                          ee sırtımızın yere gelmemesi lazım uçmamız lazım, niye sürünüyoz arkadaş, bunlar okumasını bilmiyor o zaman arkadaş

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #5443
                            Twitt

                            Mert Balkan döktürmüş gene...


                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23110

                              #5444
                              Doktor hastaya bir kalem ilaç yazar.Günde bir kez alınacak.
                              Soru 1) Sabah mı alayım akşam mı?
                              Soru 2) Her öğündemi bir tane alayım?
                              Soru 3 )Açmı içeyim tok mu içeyim?
                              Soru 4 )Bu ilacı devamlı mı içecegim?
                              Soru 5 )Bitince yenisini alayım mı?
                              Vs Vs Vs
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #5445
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                külliyen yalan
                                sanırım meslek lisesi derken imam hatibi kast ediyorsun

                                ben 92 yılında kaymakamlık sözlüsüne girdim
                                119 kişi kazandı sözlüyü tam 79 tanesi imam hatipliydi.
                                istersen son 25 yılda kaymakamlık ve polis akademisi sınavlarında kaç kişi mesleğe alınmıştır
                                bilgi edinme yasası kapsamında sor bakalım bu alınanların kaçı imam hatipliymi,ş.
                                nasıl yalan meslek liseliler alanları dışında tercih yapabiliyorl armıydı sor bakalım daha geçen yıla kadar ? ben lise 2 ye giderken erbakan'a 28 şubat süreci yaşandı(d8 kurduğu için değil dimi irtica için ahhhh ahhhhhhhhh) hiçbir meslek liseli o kadar yüksek puanlar almamıza rağmen alanımızın dışında tercih yaptırılmadık....... hadi yalan de... sen yalanı tahta gılıca sarı lale ye sor

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information