Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5386
    ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar garanti e trader da
    garanti fiyatı 7,84 -%0,13 görünüyor bende... grafikte değerler 10 kuruş düşük hep....
    sizdede böylemi?
    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugün temettü verdi..herhalde birazdan düzelir?


    Temettü veren şirketlerin brüt temettü kadar düşük açılması normal. Grafiklerde de geçmişe dönük olarak düzeltme yapılıyor. Bu düzeltme yapılmasa şirketin değeri birden bire düşmüş gibi görünür ki bu da gerçeği yansıtmaz.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • ainos
      Aktif
      • 27 Temmuz 2011
      • 323

      #5387
      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Temettü veren şirketlerin brüt temettü kadar düşük açılması normal. Grafiklerde de geçmişe dönük olarak düzeltme yapılıyor. Bu düzeltme yapılmasa şirketin değeri birden bire düşmüş gibi görünür ki bu da gerçeği yansıtmaz.
      anlaşılmıştır, teşekkürler abi...
      ama bunu tv deki ibişler bilmiyor galiba orada % değeri farklı

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #5388
        Birazcık KRDMB vardı. Bu hafta bir hareket gelir diye beklentim vardı erken yaptı hareketini. Daha fazla alma imkanım vardı boş ver demiştim.

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5389
          ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          anlaşılmıştır, teşekkürler abi...
          ama bunu tv deki ibişler bilmiyor galiba orada % değeri farklı


          Rica ederim.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • Artı
            Aktif
            • 06 Temmuz 2009
            • 237

            #5390
            Günaydın, iyi haftalar, bol kazançlar...
            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #5391
              Vakko

              118/121 sikiŞti

              ne taraf kirarasa o tarafa sert gİder gİbİme gelİyor
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #5392
                Dikkat ELMAS var


                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #5393
                  Okuldan nefret edip deli gibi üniversite hayali kuran gence TÜRK GENCİ denir...
                  Twitterdan
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #5394
                    Benim en kötü hikâyemi, en güvendiğim insanlar yazdı.
                    Cemal Safi
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #5395
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Vakko

                      118/121 sikiŞti

                      ne taraf kirarasa o tarafa sert gİder gİbİme gelİyor
                      erken depara kalktı burdan yürür mü ki

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5396
                        ABD bugün açılıyormuş, ötekileri bilmiyorum.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23110

                          #5397
                          İmam Hatip tayfası yükseldiğinden beri ülkede hırsızlık, tecavüz, sübyancılık, kin, nefret ve yalan hortladı..
                          Ne öğretiyorlar lan orada?...
                          Twitterdan
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • tredas
                            Tecrübeli
                            • 15 Mayıs 2008
                            • 716

                            #5398
                            hisseanalizdeyim

                            hissenette kovuldum 10 aya kadar ...........
                            Biz trakyalıyız...
                            Azıcık çalışmayı,çokça tatili,en çok mangalı Üstüne balığı,yanına RAKIYI severiz.Türkçeyi 28 arf konuşuruz 'H'
                            arfini kullanmaya gerek duymayız.Müzik bitmeden ortamdan ayrılmak,şişe bitmeden masadan kalkmak bize iç yakışmaz...:))))

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #5399
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              bu gavurlar bugünde mi paskalya yumurtası tokuşturuyo

                              Başganım..

                              Avrupa bugün de kapalı..Yarın çalışıyorlar.

                              Saat 16.00 dan sonra Amerikalı pala kendini belli eder...
                              Cuma dinlendiler.. İnşallah ters tarafından kalkmazlar..

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #5400
                                bu tahta gılıçla sarı lale ne zaman bırahıp gidicek memleketi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information