Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #166
    ateks n güzel gidiyor özledim dayıyı yau .. hatek ve eukyo vardı kefen parası hatek i vermiştim son çıkışta eukyo duruyordu 2 gündür şaka gibi kağıt .
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #167
      tasındım ve bir türlü teli bağlamadılar cep telefonunun kotasıda doldu bir kaç gün sonra görüşmek üzere ..
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • gücsüzkarınca
        Katılımcı
        • 22 Mart 2014
        • 77

        #168
        gönderdiğim cevapla ilgili düzenleme yapmak istediğim de "düzenle" diyorum
        sayfa açılmıyor....

        Yorum

        • MAKİNİST
          Katılımcı
          • 15 Ağustos 2007
          • 145

          #169
          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          gönderdiğim cevapla ilgili düzenleme yapmak istediğim de "düzenle" diyorum
          sayfa açılmıyor....


          İki defa basın...

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #170



            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            ateks n güzel gidiyor özledim dayıyı yau .. hatek ve eukyo vardı kefen parası hatek i vermiştim son çıkışta eukyo duruyordu 2 gündür şaka gibi kağıt .
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • gücsüzkarınca
              Katılımcı
              • 22 Mart 2014
              • 77

              #171
              Bugün sabahtan Etyen Mahcupyan ı dinledim
              Sinir etti beni...
              İnatla ve inatla ve inatla şunu dedi;"Chp çoğunlukların taleplerini dikkate almalıdır"
              meali;"muhafazakarlar ne isterlerse yerine getirin,onlar gibi olun diyor"

              ne tesadüf ki Yavuz Semerci bugünkü yazısında buna süper cevap vermiş
              Yavuz Semerci;"Bu ülkenin İslamcıları % 2-3 oy çoğunluğu ile mücadele etti.Bu ülkenin milliyetçileri yıllarca barajın altında kaldı ama kuruluş kodlarını kitleleşme adına gevşetmedi.Duruşlarını bozmadılar.Örgütlü yapılarını güçlendirdiler.Bu ülkeniin milliyetçi Kürt politikacıları ve eline silah alanlar 30 yıl boyunca savaştılar.Korkmadılar.Gerilemediler.Bu ülkenin koministleri ,sosyolistleri ezildiler ama hiç vazgeçmediler.Asıldılar.hapislerde çürüdüler ama pes etmediler.http://www.haberturk.com/yazarlar/ya...ar-korkaksiniz

              arkadaşlar
              bizden kuruluş kodlarımızla oynamamızı istiyor Etyen Mahçupyan
              ne olur oyuna gelmeyelim...
              evet yenildik....
              ama onlara benzeyerek gelecek galibiyet olmaz olsun
              onlara benzeyeceksek ne farkımız kalırki onlardan..

              "Onlara benzemek" e de cevap vermiş Yavuz Semerci;"Sosyal Demokratlar, büyük çoğunluğun neden kendilerine oy vermedikleri için dertleniyorlar,üzülüyorlar ve onları suçluyorlar.Ama sonra onlara benzemenin yollarını arıyorlar ""Aslı dururken neden size oy versinler sorusuna cevap aramıyorlar""

              Yorum

              • Güneşli
                Yeni Üye
                • 28 Mart 2014
                • 15

                #172
                işyata bir miktar giriş yaptım, sebebi düşüş eğilimindeki fazilerin işyat tahvil portföyüne yarayacağı beklentimdir, gerçi ...ikleyen var sanki de

                benimkide laf işte, küçük yatırımcısın ula işte ....a .. oyum.. her tarafın giriş olsa nolur mal...................
                Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #173
                  geçen gün bana göz kırpan DGGYO fena gitmiyor
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • Güneşli
                    Yeni Üye
                    • 28 Mart 2014
                    • 15

                    #174
                    amiralin her şişişinde benim kamplumbağamdan çalıyo öyle giriyo ...neler, ulan zaten canımız neki ...fsizler,
                    Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "

                    Yorum

                    • Güneşli
                      Yeni Üye
                      • 28 Mart 2014
                      • 15

                      #175
                      avradını ...in borsasına ben girdim hem işgsy si hem işyatı ....sının...nı gördü, dakka bir gol bir, ...siz pala 3 gündür beni bekliyo du ödülünü aldı köpek
                      Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "

                      Yorum

                      • krizgralli
                        Yasaklı
                        • 18 Mayıs 2012
                        • 231

                        #176
                        sosyal dimokratlar ve milli hareketciler...gardesim...secim hileli...her tarafindan usülsüzlük ve gasp akior...yaw siz ne safsiniz...oturmuslar öz elestiri yapiorlar...neden gaybettik diye...öz elestirirken ole acimasiz ve salaklar ki...neredeyse kendilerini elestiriken,böbrek daschlarinin icindeki,radon gazini bile bulacaklar...

                        .ikerim bole secimi diyemiorlar... .mini... .ötünü .iktiklerimin diemiorlar...


                        elestirmeyin leayn kendinizi artik... .arrak kaldirin...

                        üc besch gobenden bagliya...menfaat düskünü düzenbaza kendilerini nasil hos gosterirlermis...gecin bunlari...

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #177
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #178
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • krizgralli
                              Yasaklı
                              • 18 Mayıs 2012
                              • 231

                              #179
                              a.koydugumun yerinde leayn...


                              s.aleyküm...


                              eyi gunler...

                              Yorum

                              • Güneşli
                                Yeni Üye
                                • 28 Mart 2014
                                • 15

                                #180
                                sabahtan beri cnbc ye bi oğlan çıkıyo kırıta kırıta 73 bin üstüne gitçez filan bişeyler diyo, ula oğluuuuummmm gitmessek varyaaaaaa

                                bütün mahallecek sana .......................... anlıyomusun anadınmıdı
                                Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information