ateks n güzel gidiyor özledim dayıyı yau .. hatek ve eukyo vardı kefen parası hatek i vermiştim son çıkışta eukyo duruyordu 2 gündür şaka gibi kağıt .
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
tasındım ve bir türlü teli bağlamadılar cep telefonunun kotasıda doldu bir kaç gün sonra görüşmek üzere ..Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
Yorum
-
gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstergönderdiğim cevapla ilgili düzenleme yapmak istediğim de "düzenle" diyorum
sayfa açılmıyor....
İki defa basın...
Yorum
-




sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterateks n güzel gidiyor özledim dayıyı yau .. hatek ve eukyo vardı kefen parası hatek i vermiştim son çıkışta eukyo duruyordu 2 gündür şaka gibi kağıt ."Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus
Yorum
-
Bugün sabahtan Etyen Mahcupyan ı dinledim
Sinir etti beni...
İnatla ve inatla ve inatla şunu dedi;"Chp çoğunlukların taleplerini dikkate almalıdır"
meali;"muhafazakarlar ne isterlerse yerine getirin,onlar gibi olun diyor"
ne tesadüf ki Yavuz Semerci bugünkü yazısında buna süper cevap vermiş
Yavuz Semerci;"Bu ülkenin İslamcıları % 2-3 oy çoğunluğu ile mücadele etti.Bu ülkenin milliyetçileri yıllarca barajın altında kaldı ama kuruluş kodlarını kitleleşme adına gevşetmedi.Duruşlarını bozmadılar.Örgütlü yapılarını güçlendirdiler.Bu ülkeniin milliyetçi Kürt politikacıları ve eline silah alanlar 30 yıl boyunca savaştılar.Korkmadılar.Gerilemediler.Bu ülkenin koministleri ,sosyolistleri ezildiler ama hiç vazgeçmediler.Asıldılar.hapislerde çürüdüler ama pes etmediler.http://www.haberturk.com/yazarlar/ya...ar-korkaksiniz
arkadaşlar
bizden kuruluş kodlarımızla oynamamızı istiyor Etyen Mahçupyan
ne olur oyuna gelmeyelim...
evet yenildik....
ama onlara benzeyerek gelecek galibiyet olmaz olsun
onlara benzeyeceksek ne farkımız kalırki onlardan..
"Onlara benzemek" e de cevap vermiş Yavuz Semerci;"Sosyal Demokratlar, büyük çoğunluğun neden kendilerine oy vermedikleri için dertleniyorlar,üzülüyorlar ve onları suçluyorlar.Ama sonra onlara benzemenin yollarını arıyorlar ""Aslı dururken neden size oy versinler sorusuna cevap aramıyorlar""
Yorum
-
işyata bir miktar giriş yaptım, sebebi düşüş eğilimindeki fazilerin işyat tahvil portföyüne yarayacağı beklentimdir, gerçi ...ikleyen var sanki de
benimkide laf işte, küçük yatırımcısın ula işte ....a .. oyum.. her tarafın giriş olsa nolur mal...................Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "
Yorum
-
sosyal dimokratlar ve milli hareketciler...gardesim...secim hileli...her tarafindan usülsüzlük ve gasp akior...yaw siz ne safsiniz...oturmuslar öz elestiri yapiorlar...neden gaybettik diye...öz elestirirken ole acimasiz ve salaklar ki...neredeyse kendilerini elestiriken,böbrek daschlarinin icindeki,radon gazini bile bulacaklar...
.ikerim bole secimi diyemiorlar... .mini... .ötünü .iktiklerimin diemiorlar...
elestirmeyin leayn kendinizi artik... .arrak kaldirin...
üc besch gobenden bagliya...menfaat düskünü düzenbaza kendilerini nasil hos gosterirlermis...gecin bunlari...
Yorum
-
-
sabahtan beri cnbc ye bi oğlan çıkıyo kırıta kırıta 73 bin üstüne gitçez filan bişeyler diyo, ula oğluuuuummmm gitmessek varyaaaaaa
bütün mahallecek sana .......................... anlıyomusun anadınmıdıBorsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "
Yorum


Yorum