Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Hoş gelmişsin dostum. Biz abimize iyi bakıyoruz merak etme. Ayrıca burada da yazabilirsin. Buradaki dostlarımızın bir kısmı diğer köyde de yazıyor. Bir kısmı sadece burada. Çok değerli ve güzel dostlarımız var burada. Yazmanı tavsiye ederim.
Yazarım yazmasına da, işim gücüm endeksle, habire endeksten bahsedip muhabbete limon sıkmaktan korkarım ...
Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
Bugün sabahtan Etyen Mahcupyan ı dinledim
Sinir etti beni...
İnatla ve inatla ve inatla şunu dedi;"Chp çoğunlukların taleplerini dikkate almalıdır"
meali;"muhafazakarlar ne isterlerse yerine getirin,onlar gibi olun diyor"
ne tesadüf ki Yavuz Semerci bugünkü yazısında buna süper cevap vermiş
Yavuz Semerci;"Bu ülkenin % 2-3 oy çoğunluğu ile mücadele etti.Bu ülkenin milliyetçileri yıllarca barajın altında kaldı ama kuruluş kodlarını kitleleşme adına gevşetmedi.Duruşlarını bozmadılar.Örgütlü yapılarını güçlendirdiler.Bu ülkeniin [B]milliyetçi Kürt politikacıları ve eline silah alanlar [B]30 yıl boyunca savaştılar.Korkmadılar.Gerilemediler.Bu ülkenin koministleri ,sosyolistleri ezildiler ama hiç vazgeçmediler.Asıldılar.hapislerde çürüdüler ama pes etmediler.http://www.haberturk.com/yazarlar/ya...ar-korkaksiniz
arkadaşlar
bizden kuruluş kodlarımızla oynamamızı istiyor Etyen Mahçupyan
ne olur oyuna gelmeyelim...
evet yenildik....
ama onlara benzeyerek gelecek galibiyet olmaz olsun
onlara benzeyeceksek ne farkımız kalırki onlardan..
"Onlara benzemek" e de cevap vermiş Yavuz Semerci;"Sosyal Demokratlar, büyük çoğunluğun neden kendilerine oy vermedikleri için dertleniyorlar,üzülüyorlar ve onları suçluyorlar.Ama sonra onlara benzemenin yollarını arıyorlar ""Aslı dururken neden size oy versinler sorusuna cevap aramıyorlar""
sağ seçmenin oyunu, sağa yaltaklanarak değil
Medya bülbülü Sarıgül gibi köşesiz yuvarlakları partinin başına getirerek değil
Sosyal demokrasinin güzel yanlarını halka anlatarak
Garibanlara ezilen halk kitlelerine çare olarak almalıyız...
Yorum