tyanali Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterFake olsa, Tayyip ağam anında ispatlatırdı en geç 1 gün içinde...




Bi güne bi günde sahte demedi bb'nin kendisi montaj dedi ( sözler benim ama farklı yerlerde kullanmışmış)
paraları amcana dayına sümeyyeye söyle kaldırsın
ulan bunları birleştirmek için geçen senenin kurbanındamı kayıt ettiler montajcılar
ama çıkarcı halk ne yapsın yapsada yapmadı diyicek...
Yorum
-
Tyanali şunu da tekrar söyleyeyim ki, başbakan halife değildir, dolayısıyla aldığı komisyonları haketmemiştir.
Fakat, AKPnin yüksek oy alması ve bu hükümetin bir süre daha devam etmesi Türkiye için çok hayırlıdır.
Haksız olan haklı görünmüştür lakin Millet için hayırlısı gerçekleşmiştir.
Yorum
-
Çok güvenilen Rusya var ya...
Savaşı kaybedip 6-8 ay içinde tamamen bittiğinde, Nato bize saldırmasın diye, şimdi Hoca düşmanı olanlar Amerika'ya gidip Hocanın önünde diz çökecek. En ateşli Hoca taraftarı onlar olacak.
Biz yine böyle iki tarafı aval aval izleyen ortadaki gariban vatandaş olacağız.
Ama Rusya'dan ilk tokatı yememek için AKPnin yüksek oy alması iyi olmuştur. Rusya ilk tokatı Almanya'ya atacak.
Yorum
-
tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterChaotic... Bişiler yaziyon ya küresel oyunlar hakkında..başbakan ayıktığı için başına bunlar geldi.. Uyandığın zaman ya öldürürler ya asarlar yada hırsız olursun... ;)
anlayamadım ne demek istediğiniziDÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
Hollywood bitti artık ;) Rusya bu mısır değil.. ;)chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterÇok güvenilen Rusya var ya...
Savaşı kaybedip 6-8 ay içinde tamamen bittiğinde, Nato bize saldırmasın diye, şimdi Hoca düşmanı olanlar Amerika'ya gidip Hocanın önünde diz çökecek. En ateşli Hoca taraftarı onlar olacak.
Biz yine böyle iki tarafı aval aval izleyen ortadaki gariban vatandaş olacağız.
Ama Rusya'dan ilk tokatı yememek için AKPnin yüksek oy alması iyi olmuştur. Rusya ilk tokatı Almanya'ya atacak.
Yorum
geçti o devir ;)


Yorum