Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • chaotic
    Yasaklı
    • 26 Mayıs 2009
    • 713

    #316
    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ulen bal gibi biliyorsunuz fake olduğunu tapelerin..gitsinlerde nasıl giderse gitsin mantiğı geçti o devir ;)
    Fake olsa, Tayyip ağam anında ispatlatırdı en geç 1 gün içinde...

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #317
      chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Fake olsa, Tayyip ağam anında ispatlatırdı en geç 1 gün içinde...


      Bi güne bi günde sahte demedi bb'nin kendisi montaj dedi ( sözler benim ama farklı yerlerde kullanmışmış) paraları amcana dayına sümeyyeye söyle kaldırsın ulan bunları birleştirmek için geçen senenin kurbanındamı kayıt ettiler montajcılar ama çıkarcı halk ne yapsın yapsada yapmadı diyicek...

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #318
        Chaotic... Bişiler yaziyon ya küresel oyunlar hakkında..başbakan ayıktığı için başına bunlar geldi.. Uyandığın zaman ya öldürürler ya asarlar yada hırsız olursun... ;)

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #319
          Malezya bir iki Malezya bir iki kalmasın malezzzyyaaaaaa

          Yorum

          • chaotic
            Yasaklı
            • 26 Mayıs 2009
            • 713

            #320
            Tyanali dostum başbakan global oyuncuların oyununa geliyor, beni üzen bu.

            İsrail bizi Rus tarafına atıp Nato ile vurmayı planlıyor.

            Umarım Nato ile ilişiği kesmeden, Rus tarafı ile de fazla didişmeden şu 1 yılı atlatırız.

            Yorum

            • chaotic
              Yasaklı
              • 26 Mayıs 2009
              • 713

              #321
              Tyanali şunu da tekrar söyleyeyim ki, başbakan halife değildir, dolayısıyla aldığı komisyonları haketmemiştir.

              Fakat, AKPnin yüksek oy alması ve bu hükümetin bir süre daha devam etmesi Türkiye için çok hayırlıdır.

              Haksız olan haklı görünmüştür lakin Millet için hayırlısı gerçekleşmiştir.

              Yorum

              • chaotic
                Yasaklı
                • 26 Mayıs 2009
                • 713

                #322
                Çok güvenilen Rusya var ya...

                Savaşı kaybedip 6-8 ay içinde tamamen bittiğinde, Nato bize saldırmasın diye, şimdi Hoca düşmanı olanlar Amerika'ya gidip Hocanın önünde diz çökecek. En ateşli Hoca taraftarı onlar olacak.

                Biz yine böyle iki tarafı aval aval izleyen ortadaki gariban vatandaş olacağız.

                Ama Rusya'dan ilk tokatı yememek için AKPnin yüksek oy alması iyi olmuştur. Rusya ilk tokatı Almanya'ya atacak.

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #323
                  tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Chaotic... Bişiler yaziyon ya küresel oyunlar hakkında..başbakan ayıktığı için başına bunlar geldi.. Uyandığın zaman ya öldürürler ya asarlar yada hırsız olursun... ;)

                  anlayamadım ne demek istediğinizi
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #324
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #325
                      chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Çok güvenilen Rusya var ya...

                      Savaşı kaybedip 6-8 ay içinde tamamen bittiğinde, Nato bize saldırmasın diye, şimdi Hoca düşmanı olanlar Amerika'ya gidip Hocanın önünde diz çökecek. En ateşli Hoca taraftarı onlar olacak.

                      Biz yine böyle iki tarafı aval aval izleyen ortadaki gariban vatandaş olacağız.

                      Ama Rusya'dan ilk tokatı yememek için AKPnin yüksek oy alması iyi olmuştur. Rusya ilk tokatı Almanya'ya atacak.
                      Hollywood bitti artık ;) Rusya bu mısır değil.. ;)

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23110

                        #326
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23110

                          #327
                          bu açık bir tehdittir

                          insanları yalan dolan ÇAKMA DELİLLLERLE 5 sene içeri tıkan bağımsız yargı nerde

                          sevimmmm


                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23110

                            #328
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #329
                              kuşu şartlı salıvermişler.. artık twitera girmek için bir sürü aksiyon yapmaya gerek kalmadı.. recep bey konuşmasında doğru söylemiş.. avrupanın özlem duyduğu demokrasi bizde var gerçekten

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23110

                                #330
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information