Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #376
    Bana da müsaade. Santral patlatmayan kedilere mama vereyim.

    Yorum

    • gücsüzkarınca
      Katılımcı
      • 22 Mart 2014
      • 77

      #377
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      onu cidddiye almıyom
      o seni alıyo mu acaba ?
      diyecem kızacan bana.....

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #378
        önce fransa ardından ermenistan başbakanı game over oldi ........
        pehi sebebü nedir bilene çihonata

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #379

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #380
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Çok ilginç gerçekten .. Koskoca Ankara büyük şehir belediye başkanının attığı twite bakarmısınız
            Acaba bu politikacılardan.. başımızdaki en pislik adamların ne zaman şöyle dürüst birbirlerine saygılı davrananı göreceğiz..

            Yaaa siz yunanistandan gelmediniz.. Aynı ülkenin evlatlarısınızz.. Bu kadar alavere dalavere ile birbirinizin yüzüne nasıl bakacaksınız???

            Ben böyle düşmanca söylemler yürüten hiçbir lidere oy vermeyin derim.. Çünkü onun bu memlekete faydası olamaz..

            Bugüne kadar 16 devlet kurmuşuz hepsi yıkılmış.. Fazla söze hacet...

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #381
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              kızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
              arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
              bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
              haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
              bu çocuklar harika şeyler
              gerçi mumları kendi üfledi
              asayın büyük parçasını o yedi ama olsun



              Doğum günün kutlu olsun Ayhan. Sağlıklı, huzurlu seneler dilerim.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #382
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Yetkisiz & Detan & GazmanBaba ile Cafe Grafik...

                Nası başlık..!!!

                Açmak lazım bi başlık daha mumla arasan bulamazsın bu 3'lüyü..


                Selam pool,
                'Cafe Grafik' ismi güzel ama şirketleşmeye gerek yok bence.
                Herhangi birisi topiği açar, isteyen gelir grafiğini koyar.
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #383
                  face sayfamda fanatik bir Erdoğancı var, küçücük beyniyle beni alt edeceğini sanıyor. Ona dersini veriyorum.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #384


                    Kervansaray hisselerinde yapılan işlemler nedeniyle yatırımcıları mağdur eden Selim Sayılgan yakayı ele verdi. Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Kervansaray’ın patronu Selim Sayılgan hakkında suç duyurusunda bulundu. SPK haftalık bültenine göre, Kervansaray Yatırım Holding, tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda duyurulan 15.11.2013, 15.01.2014 ve 21.01.2014 tarihli özel durum açıklamalarında 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu'nun 107/2 maddesinde tanımlanan suçun unsurlarının bulunduğu kanaatine varıldı. 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu'nun 107/2 maddesi kapsamında Selim Sayılgan hakkında suç duyurusunda bulunulduğu belirtildi.

                    "İRANLI ORTAK" DEDİ HİSSE SATTI

                    Kervansaray, 15.11.2013 tarihinde Antalya'da bulunan Kervansaray Lara ve Kervansaray Kundu otellerinin gayrimenkullerinin %50 hissesine ilişkin gelen talep çerçevesinde satış görüşmelerine başlandığı belirtilmişti.
                    Bu açıklama ile hisseye talep artarken bağlı ortaklık Bahar Döşem Tekstil San.ve Tic. A.Ş. hissede yüklü miktarda hisse satmıştı.
                    15.01.2014 tarihinde ise “Antalya'da bulunan Kervansaray Lara ve Kervansaray Kundu Otellerimizin gayrimenkullerinin %50 hissesine ilişkin satış görüşmeleri halen devam etmektedir” açıklaması KAP’a bildirilmiş, hemen arkasından yine yüklü ortak satışları gelmişti. Daha sonra da hisselerde sert düşüşler yaşanmıştı. SPK yatırımcıları mağdur eden bu açıklamalar ve hisse satışlarını cezasız bırakmadı.

                    BORSA GÜNDEM İRANLI İŞADAMINA ULAŞAMADI

                    http://www.borsagundem.com/borsa-kul...asi-583703.htm

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #385
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yabancı Takas oranlarındaki artış tam gaz devam ediyor..
                      Bu grafik takas verisi olduğu için dünkü
                      kapanışı gösteriyor.

                      Ama bugünkü kapanışta daha da yükselmiş olduğunu öngörüyorum...

                      Maşallah şaha kalkmış at gibi...



                      Bu takas oranlarına çok takılmayın.
                      Nedenini size açıklamaya çalışayım.

                      İki türlü takas oranı var.
                      1- Lot bazında
                      2- Değer bazında

                      Lot bazında değişim daha gerçekçi sonuçlar verir.
                      Değer bazında artış ise daha manipülatiftir. Sizin koyduğunuz grafikteki oran ve piyasada genellikle sözü edilen oran değer bazında olanıdır. Değer bazında değişim daha manipülatiftir, zira küçük hisselerin değeri sabit kalırken yabancıların elinde toplanmış olan bazı hisse senetlerinin değerinin artması halinde oransal olarak büyüme gözlenir. Yani bölünen büyümüş ama bölen o kadar büyümemiştir. Zaten büyük bir kısmı ellerinde olan ve endekse etkisi kuvvetli olan birkaç hissenin değerini yükselterek hem takas oranını artmış gibi gösterebilirler hem de VOB'da kolayca spekülasyon yapabilirler.

                      Sanırım anlatabildim.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #386


                        Borsada Ankaralı kardeşler olarak bilinen Hüseyin Yücel, Marshall hisselerinde yaptığı işlemlerde yakayı ele verdi

                        Bu arada, 13.04.2011-09.05.2011 döneminde Marshall Boya ve Vernik Sanayi A.Ş. (MRSHL) pay piyasasında gerçekleştirilen işlemler nedeniyle Hüseyin Yücel, Ömer Faruk Sabuncu ve Serdal Pektezel'e 6 ay sreyle işlem yasağı getirildi.

                        http://www.borsagundem.com/borsa-kul...ndi-583705.htm

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #387


                          SPK Haftalık Bülteni'ne göre, Gedik Yatırım'da çalışan Utku Can isimli şahıs hakkında suç duyurusunda ve lisans iptali işlemi yapıldı

                          http://www.borsagundem.com/haber/spk...uyurusu/583699

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #388


                            SPK Haftalık Bülteni'ne göre
                            Vakıf Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş.,
                            Avrasya Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş.,
                            Koç Çelik Sanayi A.Ş. bedelli sermaye artırımı için Kurul'a başvurdu.

                            Başvurulara göre Vakıf Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. 106.200.000 TL, Avrasya Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. 28.000.000 TL ve Koç Çelik Sanayi A.Ş. 11.998.360 TL bedelli sermaye artırımı için başvurdu.
                            Koç Çelik Sanayi A.Ş. Dagi Yatırım Holding A.Ş.'yi devralması suretiyle birleşmesi ile ilgili olarak birleşme sözleşmesinin onaylanması amacıyla bedelli sermaye artırımı başvurusunda bulundu.

                            http://www.borsagundem.com/haber/uc-...rtirimi/583695

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #389


                              http://www.borsagundem.com/makro-eko...cek-583690.htm

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #390
                                BİST Başkanı’ndan spor kulüplerine sert mesaj

                                İbrahim Turhan: Önce yatırımcılarına saygı duyması öğrensinler

                                http://www.borsagundem.com/borsa-kul...saj-583642.htm

                                :tamam::bravo::bravo:

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information