Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #331
    Mansur YAVAŞ CNN Türk'te canlı yayında...

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #332
      MANSUR YAVAŞ CANLI YAYIN : biz 27.500 oy öne geçtik.. Çankaya ve yeni mahalle kalmıştı sadece YSK'dan telefonla aldığımız bilgi buydu.. daha sonra ekranlar dondu.. cihan hacklendi ve toplu toplu akp lehine oy sayımları gelmeye başladı.. biz YSK'dan Çankaya ve yeni mahalle haricindeki yerler tamamlandıktan sonra seçim sonucunu almıştık ve biz öndeydik..

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #333
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        ben biraz bakayım
        hırsızı yakalamışlarmı
        kedidir o kedi..

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #334
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #335
            bir daha ki seçimlerde ikametimi Ankaraya alıp Mansur YAVAŞ'a oy vermeye gidecem..

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #336
              MANSUR YAVAŞ : oylar tekrar sayılsın ben seçileceğimi düşünüyorum..

              Yorum

              • hpsmj
                Aktif
                • 25 Mart 2012
                • 160

                #337
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Mansur YAVAŞ CNN Türk'te canlı yayında...
                cok guzel konusuyor...

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #338
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #339
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #340
                      Times yazarından Erdoğan için ağır yazı

                      Times gazetesinin köşe yazarı David Aaronovitch, Rusya'yı dünyada 'sahte demokrasi'nin en iyi örneği olarak gösterdiği yazısında "Acaba Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bilinçli bir şekilde Rusya ve İran'a bakarak, 'Bravo!' mu diyor?" ifadelerini kullanıyor.

                      Türkiye'de olup bitenleri okuyucularına haber ve yorumlarıyla aktaran yabancı gazetelerden İngiliz The Times'in yazarı David Aaronovitch, "Demokrasiye benzeyen ancak kötü kokan ne?" sorusuna "Yanıt: halkına oy hakkı veren ancak muhaliflere acımasızca davranan ve sorunlarından yabancıları sorumlu tutan bir ülke" yanıtını verdiği yazısında Türkiye üzerinde de duruyor.

                      David Aaronovitch, Rusya ve İran'ı örnek gösterdiği yazısında Rusya'yı dünyada 'sahte demokrasi'nin en iyi örneği olarak ilan ediyor. Türkiye'ye de dikkat çeken yazar, "Acaba Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bilinçli bir şekilde Rusya ve İran'a bakarak, 'Bravo!' mu diyor?" savını dile getiriyor ve iktidarının ilk yıllarında liberal demokrasi yolunda adımlar atan Erdoğan'ın, en az son iki yıldır bu süreci tersine çevirdiğini savunuyor. Erdoğan'ın seçim zaferi öncesi Twitter ve YouTube'u yasakladığını yazan Aaronovitch, BBC Türkçe tarafından yansıtılan yazısını şu ağır ifadelerle noktalıyor:

                      "Sahte demokratlar, tıpkı Marx'ın yazdığı gibi kendi mezarlarını kazarlar. Kelimenin tam anlamıyla öyledir. Muhazakarlığın ve otoriteye müracaatın kombinasyonunun, modern herhangi bir toplumun başarılı olmasını istediği eğitimli gençler için cezbedici çok az yanı vardır. Gelecekte daha fazla ülkede daha fazla yoğunlaşacak olsa da, gençlerin dış dünya ile bağlantısını kesme çabaları bence başarısız olacaktır. Kahrolsun sahte demokratlar!"
                      http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/d...gir_yazi.html#

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #341
                        yazık olmuş başkanım.. inşallah itirazlar sonucunda olumlu netice alınır ama minareyi çalan kılıfını hazırlarmış..

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23110

                          #342
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23110

                            #343
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            yazık olmuş başkanım.. inşallah itirazlar sonucunda olumlu netice alınır ama minareyi çalan kılıfını hazırlarmış..

                            henüz her şey bitmedi realist kardeşim
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #344
                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              henüz her şey bitmedi realist kardeşim
                              inşallah bitmemiştir abi ama oy pusulaları çöp konteynırlarından çıktı.. oy pusulalarının yakıldığını gösteren bir sürü kamera kaydı var.. resmen vatandaşın iradesi çiğnenmiş.. Ankara da seçimlerin yenilenmesi lazım bence..

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #345
                                SPK â€@spkgovtr · 11 dk.
                                SPK Bülteni (No : 2014/10) yayınlanmıştır. http://spk.gov.tr/u/?u=40989f5c

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information