Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #1531
    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KAPANIŞ TAHMİNLERİ (saat 16.00 da biter)

    alpbike 73.355
    radyolog 73.345
    detan 73.337
    aok75 72.780
    anti panik 72.400
    gücsüzkarınca; 72.020
    realist34 71.716
    gazmanbaba 70.700

    KAPANMIŞTIR...
    Tebrikler antipanik.

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #1532
      gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      yok mu bu sorunun cevebı ?
      Ozel kuruluslarda din, dil, irk, cinsiyet vb ayrimi pek olmaz.
      Adayin ise uygunlugu brans, y.dil, etkili konusma vs. On plandadir.

      Devlet kurumlari icin yorum yapamam..
      Ama ozel sektor arpalik degildir yani...

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #1533
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Tebrikler antipanik.
        Bu benim forumlarda ilk birinciligim..
        Tebrik eden tum dostlara ben de cok tesekkur ederim..

        Devamini getirebilirsem anlamli olur. Yani sistematik dogrular gelmesi lazim..
        Dolayisiyla simdilik buraya gobek atan sembol koyamiyorum..
        Tekrar tum dostlara tesekkurler..

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #1534
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          belki reklam modu açıktır.. sitede olmadığı halde sitede görünen üyeler olabilir
          Diger bir duyum da iktidarin maasli sosyal medya ekibi kurdugundan bahsediliyordu gecen gun..

          Onlar olmasin???

          Yorum

          • hpsmj
            Aktif
            • 25 Mart 2012
            • 160

            #1535
            gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yok mu bu sorunun cevebı ?
            şahsım adına cevap vermem gerekirse, sağlam sağcı bir sülalede onlardan farklı bir şekilde büyüdüm. son seçime kadar 50 kişilik sülalemde chp ye oy vermiş tek insandım, belkide en buyuk sebebi odtu de okumam ve ailemin kendi sorunlarıyla ilgilendikleri icin benle ilgilenecek vakti bulamamaları ve kendi yolumu kendi çizmem insanları genellikle guzel ahlaklı veya ahlaksız diye ayırıyorum. ataist arkadaslarımda var, turbanlı akrabalarım var, bası kapalı arkadaslarım var, domuz etini yiyen arkadaslarım var, devamlı namaz kılmamı isteyen arkadasım var, ramazanda icki icmedigime saygı duyan arkadasım var vs vs.. solcu diye birini asagı cekmeye asla calısmadım, ama onu mukafatlandırma egilimim de asla olmadı. keza sagcı lar icinde aynı seyler gecerli. icimde sagcı duygularda var.. yalnız son secimlerden sonra, gercekten cok cok coook kızgınım.. ankarada mansurun kazanamamasına kızgınım, kazandıysa bile 20-30 bin farkla kazanabilmesi bile cok kotu.. turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #1536
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              ben cemaatçi aldırdım

              ciddiyim
              Basganim ...
              senin oteki koydeki mesajlari bu cemaatciler temizlemis olmasin???

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1537
                tebrikler antipanik dostum

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1538
                  Selçuk Gönençler â€@xtraderx_ Korumalı Tweetler · 11 dk.
                  Brent petrol olmadan ''asla'' pic.twitter.com/KO1ewWeaID

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1539
                    Selçuk Gönençler â€@xtraderx_ Korumalı Tweetler · 15 dk.
                    yorum/analiz ve orta vadeli analiz mailde paylaşılmış-tı ..... pic.twitter.com/G4MAZiuLzW


                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1540
                      "Son balık öldüğünde, son nehir kuruduğunda, son ağaç kesildiğinde beyaz adam paranın yenmediğini anlayacak."

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #1541
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        yok onları güneysu temizliyo
                        Basganim..
                        bu yazi da obur tarafta cuma gunu cok "agir" bulundu.
                        Yazi Alintilari dahil topluca sansurlendi..
                        Halbuki burda particilik yok. Partiler ustu ulke yararina yazmistim..

                        Son birkac gundur oteki cafe tamtakir.. 5-10 kisi var yok..Begendigim herkes uzak duruyor., tirsiyor..
                        http://forum.keyborsa.com/showthread...269#post593269

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1542
                          Bank Asya'da hisse satış kaydı
                          07.04.2014 - 16:58
                          Kazım Afşar, 1 milyon TL nominal tutarlı Bank Asya payının kaydı için MKK'ya başvurdu

                          Bank Asya hisseleriyle ilgili olarak Kazım Afşar tarafından, 1 milyon TL nominal tutarlı Asya Katılım Bankası payının borsada satılabilir tipe dönüşümü kaydı için Merkezi Kayıt Kuruluşuna başvuruda bulunuldu.

                          Sermaye Piyasası Kurulu’nun VII-128.1 say l “Pay Teblii”’nin 15’nci maddesi gereğince, hisse senetleri Borsada işlem gören ortaklıkların Kurul kaydında olan ancak Borsada işlem görmeyen statüde hisse senetlerinin Borsada satışa konu edilebilmesi amacıyla Merkezi Kayıt Kuruluşu’na yapılan başvurular KAP'ta yayınlandı.
                          http://www.borsagundem.com/haber/ban...s-kaydi/584482

                          Yorum

                          • gücsüzkarınca
                            Katılımcı
                            • 22 Mart 2014
                            • 77

                            #1543
                            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            şahsım adına cevap vermem gerekirse, sağlam sağcı bir sülalede onlardan farklı bir şekilde büyüdüm. son seçime kadar 50 kişilik sülalemde chp ye oy vermiş tek insandım, belkide en buyuk sebebi odtu de okumam ve ailemin kendi sorunlarıyla ilgilendikleri icin benle ilgilenecek vakti bulamamaları ve kendi yolumu kendi çizmem insanları genellikle guzel ahlaklı veya ahlaksız diye ayırıyorum. ataist arkadaslarımda var, turbanlı akrabalarım var, bası kapalı arkadaslarım var, domuz etini yiyen arkadaslarım var, devamlı namaz kılmamı isteyen arkadasım var, ramazanda icki icmedigime saygı duyan arkadasım var vs vs.. solcu diye birini asagı cekmeye asla calısmadım, ama onu mukafatlandırma egilimim de asla olmadı. keza sagcı lar icinde aynı seyler gecerli. icimde sagcı duygularda var.. yalnız son secimlerden sonra, gercekten cok cok coook kızgınım.. ankarada mansurun kazanamamasına kızgınım, kazandıysa bile 20-30 bin farkla kazanabilmesi bile cok kotu.. turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.
                            üstadım
                            bende sizin tam tersi ortamda büyüdüm
                            bulunduğum ortamlar hep Türkiye ortalamasının!! üstünüdeydi
                            hatta şukadarını söyleyeyim
                            ben ilk şoku askerde yaşadım
                            ilkokul beşden sonra askere kadar ilkokul mezunu ne gördüm ne konuştum
                            Asker de vaybe bu ülkede bu kadar ilkokul mezunu mu varmış diye şaşırdım
                            İstatistiksel olarak bilmek başka karşılaşmak başka

                            6 kişilik aileyiz
                            Tümümüz ünü mezunuyuz

                            Ama bir günden birgüne
                            büyüklerimizden
                            bölücülük öğrenmedik..
                            ayrımcılık öğrenmedik..
                            horgörme öğrenmedik...
                            Ailecek elimizden geldiğince garibanlara sahip çıkarız
                            Şu marketten alışveriş yap/yapma denmedi bize
                            Şu gazeteyi oku/boykot edelim denmedi bize
                            Badem bıyıkları sev/sevme denmedi bize
                            İnsan olsun yeter dendi..

                            bu ayrımı biz başlatmadık...
                            madem öyle bizde varız..
                            bizimde birlik beraberlik olma zamanımız..
                            birbirimize sahip çıkalım...

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #1544
                              turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.[/QUOTE]

                              *****
                              Ulkemizde maalesef cok fazla yardima muhtac insan var..
                              Diger taraftan cok kazanan ve cok calan var..

                              Ben de sizin gibi dusunuyorum..
                              Yardima muhtaclar arasinda onceliklendirme yapmam gerekti.
                              Buyuk Ataturk' un dedigi gibi onceligi genclere ve "egitime" verdim..

                              Gelecek genclerde... Onlar ulkemizin kaderini degistirecektir.....

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1545

                                Geçmişinde çok acı çekmiş insanlar bir süre sonra yalnızlık diye bir duvar örerler insanlarla aralarına.. Güven duygularını kaybettiklerinden dolayı, şüphe duyguları çok güçlüdür. Sözlere olan inançlarını kaybettiklerinden dolayı davranışlara önem verirler duyarak değil görerek inanırlar. Aşk üstüne yapılan sohbetlerde pek konuşmazlar, ancak sohbete tebessüm ederek katılırlar. Sadece çay ve şarkılara karşı bağımlılıkları vardır. Bazen birine şans vermek isteseler bile, ürkek bakışları, titreyen elleri ve kulağı sağır edecek iç sesiyle tüm duygusallığını yenilgiye uğratıp, yüreğine inat tabana kuvvet kaçarcasına giderler, çünkü bilirler ki; Bir insanın seni ne kadar seveceği ya da ne kadar üzeceği döngüsü arasında sıkışıp kalmaktansa tek başınalığın verdiği o huzur her zaman daha sevilesidir...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information