Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Bu benim forumlarda ilk birinciligim..
Tebrik eden tum dostlara ben de cok tesekkur ederim..
Devamini getirebilirsem anlamli olur. Yani sistematik dogrular gelmesi lazim..
Dolayisiyla simdilik buraya gobek atan sembol koyamiyorum..
Tekrar tum dostlara tesekkurler..
şahsım adına cevap vermem gerekirse, sağlam sağcı bir sülalede onlardan farklı bir şekilde büyüdüm. son seçime kadar 50 kişilik sülalemde chp ye oy vermiş tek insandım, belkide en buyuk sebebi odtu de okumam ve ailemin kendi sorunlarıyla ilgilendikleri icin benle ilgilenecek vakti bulamamaları ve kendi yolumu kendi çizmem insanları genellikle guzel ahlaklı veya ahlaksız diye ayırıyorum. ataist arkadaslarımda var, turbanlı akrabalarım var, bası kapalı arkadaslarım var, domuz etini yiyen arkadaslarım var, devamlı namaz kılmamı isteyen arkadasım var, ramazanda icki icmedigime saygı duyan arkadasım var vs vs.. solcu diye birini asagı cekmeye asla calısmadım, ama onu mukafatlandırma egilimim de asla olmadı. keza sagcı lar icinde aynı seyler gecerli. icimde sagcı duygularda var.. yalnız son secimlerden sonra, gercekten cok cok coook kızgınım.. ankarada mansurun kazanamamasına kızgınım, kazandıysa bile 20-30 bin farkla kazanabilmesi bile cok kotu.. turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.
Basganim..
bu yazi da obur tarafta cuma gunu cok "agir" bulundu.
Yazi Alintilari dahil topluca sansurlendi..
Halbuki burda particilik yok. Partiler ustu ulke yararina yazmistim..
Bank Asya'da hisse satış kaydı 07.04.2014 - 16:58
Kazım Afşar, 1 milyon TL nominal tutarlı Bank Asya payının kaydı için MKK'ya başvurdu
Bank Asya hisseleriyle ilgili olarak Kazım Afşar tarafından, 1 milyon TL nominal tutarlı Asya Katılım Bankası payının borsada satılabilir tipe dönüşümü kaydı için Merkezi Kayıt Kuruluşuna başvuruda bulunuldu.
Sermaye Piyasası Kurulu’nun VII-128.1 say l “Pay Teblii”’nin 15’nci maddesi gereğince, hisse senetleri Borsada işlem gören ortaklıkların Kurul kaydında olan ancak Borsada işlem görmeyen statüde hisse senetlerinin Borsada satışa konu edilebilmesi amacıyla Merkezi Kayıt Kuruluşu’na yapılan başvurular KAP'ta yayınlandı. http://www.borsagundem.com/haber/ban...s-kaydi/584482
şahsım adına cevap vermem gerekirse, sağlam sağcı bir sülalede onlardan farklı bir şekilde büyüdüm. son seçime kadar 50 kişilik sülalemde chp ye oy vermiş tek insandım, belkide en buyuk sebebi odtu de okumam ve ailemin kendi sorunlarıyla ilgilendikleri icin benle ilgilenecek vakti bulamamaları ve kendi yolumu kendi çizmem insanları genellikle guzel ahlaklı veya ahlaksız diye ayırıyorum. ataist arkadaslarımda var, turbanlı akrabalarım var, bası kapalı arkadaslarım var, domuz etini yiyen arkadaslarım var, devamlı namaz kılmamı isteyen arkadasım var, ramazanda icki icmedigime saygı duyan arkadasım var vs vs.. solcu diye birini asagı cekmeye asla calısmadım, ama onu mukafatlandırma egilimim de asla olmadı. keza sagcı lar icinde aynı seyler gecerli. icimde sagcı duygularda var.. yalnız son secimlerden sonra, gercekten cok cok coook kızgınım.. ankarada mansurun kazanamamasına kızgınım, kazandıysa bile 20-30 bin farkla kazanabilmesi bile cok kotu.. turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.
üstadım
bende sizin tam tersi ortamda büyüdüm
bulunduğum ortamlar hep Türkiye ortalamasının!! üstünüdeydi
hatta şukadarını söyleyeyim
ben ilk şoku askerde yaşadım
ilkokul beşden sonra askere kadar ilkokul mezunu ne gördüm ne konuştum
Asker de vaybe bu ülkede bu kadar ilkokul mezunu mu varmış diye şaşırdım
İstatistiksel olarak bilmek başka karşılaşmak başka
6 kişilik aileyiz
Tümümüz ünü mezunuyuz
Ama bir günden birgüne
büyüklerimizden
bölücülük öğrenmedik..
ayrımcılık öğrenmedik..
horgörme öğrenmedik...
Ailecek elimizden geldiğince garibanlara sahip çıkarız
Şu marketten alışveriş yap/yapma denmedi bize
Şu gazeteyi oku/boykot edelim denmedi bize
Badem bıyıkları sev/sevme denmedi bize
İnsan olsun yeter dendi..
bu ayrımı biz başlatmadık...
madem öyle bizde varız..
bizimde birlik beraberlik olma zamanımız..
birbirimize sahip çıkalım...
turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.[/QUOTE]
*****
Ulkemizde maalesef cok fazla yardima muhtac insan var..
Diger taraftan cok kazanan ve cok calan var..
Ben de sizin gibi dusunuyorum..
Yardima muhtaclar arasinda onceliklendirme yapmam gerekti.
Buyuk Ataturk' un dedigi gibi onceligi genclere ve "egitime" verdim..
Gelecek genclerde... Onlar ulkemizin kaderini degistirecektir.....
Geçmişinde çok acı çekmiş insanlar bir süre sonra yalnızlık diye bir duvar örerler insanlarla aralarına.. Güven duygularını kaybettiklerinden dolayı, şüphe duyguları çok güçlüdür. Sözlere olan inançlarını kaybettiklerinden dolayı davranışlara önem verirler duyarak değil görerek inanırlar. Aşk üstüne yapılan sohbetlerde pek konuşmazlar, ancak sohbete tebessüm ederek katılırlar. Sadece çay ve şarkılara karşı bağımlılıkları vardır. Bazen birine şans vermek isteseler bile, ürkek bakışları, titreyen elleri ve kulağı sağır edecek iç sesiyle tüm duygusallığını yenilgiye uğratıp, yüreğine inat tabana kuvvet kaçarcasına giderler, çünkü bilirler ki; Bir insanın seni ne kadar seveceği ya da ne kadar üzeceği döngüsü arasında sıkışıp kalmaktansa tek başınalığın verdiği o huzur her zaman daha sevilesidir...
Yorum