Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #1576


    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1577
      Başbakan Erdoğan: Van'a 15 Katrilyon Harcadık



      eyi harcamalar ver gitsin bedava ceryanı diğer bölgelerdeki

      insanların sırtlarında yağır çıkasıya çalışarak kazandığı maaşı

      hiç terletmeden yardım olarak dağıt hepsine 4 oda bir salon daire bedava

      yeşil kartlarıda koy ceplerine ekmedikleri dağa taşa yağdır tarım teşviklerini

      ekilebilir alanlardada keneviri serbest bırak PKK nın cugaralarına mallarınıda

      katırlarla pazarlamalarına izin verin Anadolunun diğer insanlarının yüzyıllardır

      defalarca kanlarıyla suladığı ancak oradakiler gibi devletin hediye etmediği

      topraklarıda Kıyak 2b yasasıyla açıkartırmayla devletin kulak şapırdatmasıyla görmezden gelmesi

      ve teşvikleriye semirmiş kenevir tüccarlarına pazarlayın

      bir zaman sonra yavhu burda Türkmü vardı hani nerde falan denilir

      hani nirde yok yok hepiciği APO sever bunların Böyük PKK istan hazır

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1578
        Günaydın arkadaşlar.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1579
          günaydın herkese..

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #1580
            ata online günlük bülten : http://www.ataonline.com.tr/Research/GB0408201401.pdf

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1581
              Seans Öncesi Borsa Yorumu / Borsa’da Güçlü Duruş Devam Ediyor
              08 Nisan 2014 yayınlandı | Yaşar ERDİNÇ tarafından

              Dün dış piyasalardaki olumsuz havaya bağlı olarak düşüşle açılan Borsa İstanbul, gün içerisinde hiç de fena performans göstermedi. Kapanışta sadece yüzde 0.13 gerileme yapan endeks, 72.489 seviyesinden kapandı. Dün gün boyunca, 72 bin ile 72.850 aralığında bir dalgalanma oldu. İkinci seansın başında ve saat 16.00’dan sonra bir miktar satış baskısı vardı ama bu satışlar çok güçlü hacimlerle gelmedi.

              Dün Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı Kayseri’de verdiği konferansta önemli açıklamalar yaptı. Anlaşılan o ki, 24 Nisan’da yapılacak toplantıda Merkez Bankası büyük ihtimalle faiz indirmeye başlayacak ve bu indirimin koridorun üst bandında olmasını bekleyebiliriz. Enflasyon konusunda olumlu mesajlar veren Erdem Başçı, Faiz kararını PPK’nın vereceğini söyledi. Ayrıca kredi büyümesinin kısa süre içinde yüzde 15’e kadar gerileyebileceğini belirterek, faiz indirimine gerekçeyi de hazırlamış oldu.

              Borsaya dönecek olursak, 73 bin civarında dün zorlandı, fakat dış piyasalarda çok olumsuz bir hava olduğunu da vurgulamakta fayda var. Bu aşamada özellikle banka ve holding hisselerinde yorulmalar görüyoruz. Dün günlük işlem miktarı yaklaşık 550 milyon lota kadar geriledi. Dolayısıyla dünkü seans içi yatay kanal hareketini, alıma devam etme veya mal toplama hareketi olarak değerlendiremeyiz. Daha önceki yorumlarımda da vurguladığım üzere, şu an gelişmekte olan ülkelere bir para girişi var. Bu para girişinden biz de faydalanıyoruz. Fakat diğer GOÜ’lere göre bizi belirgin biçimde pozitif ayrıştıracak çok sayıda sebep şu an için sayamayız. Enflasyon yukarı gidiyor, faizlerin siyasi kararlarla indirilmesi düşünülüyor, siyasi riskler çok azalmasına rağmen, önümüzde bir Cumhurbaşkanlığı seçimi var. Eğer yatırımcılar, artık Başbakan Erdoğan’ın Cumhurbaşkanı olmasını ve bunun ardından genel seçimlerde Abdullah Gül’ün Başbakan olmasını fiyatlıyorsa, bunun erken bir fiyatlama olduğunu düşünürüm ve olası farklı senaryolarda bu durum piyasaya sert satışlar getirir. Teknik bir değerlendirme yapmak gerektiğinde ise, şu anki yükselişin güçlü olduğunu, önümüzdeki 2-3 ay içinde yükselişin devam edebileceğini, kısa vadede endeksi 75 binlere kadar taşıyabileceğini hatta ilerleyen zamanlarda 80 bin seviyesinin bile hedeflenebileceğini söyleyebiliriz. Fakat, 63 binden başlayan 10 bin puanlık yükselişin soluksuz devam etmesini bekleyemeyiz. Bir kâr realizasyonu mutlaka gelir, fakat orta vadeli yükseliş trendinin devam etmesini bekliyorum. Bir kar realizasyonu geldiğinde ise satış yapmak çok zordur. Kâr satışlarının iki türlü geleceğini söyleyebiliriz. Birincisi; Endekste sert bir yükseliş görürseniz ve saatlik grafiklerde, 1 saatte olan hacim 200 milyon lotu geçerse ve piyasaya sürekli yeni alıcılar geliyorsa ve kademeler hızlı bir şekilde yukarı gidiyorsa, işte bu aşamada alım yapmamak gerekir. Fakat piyasayı izleyen birinin bu tür bir ortamda alım yapmaması neredeyse imkansızdır. İkincisi ise daha sinsice olur, bazen satış gelir, hacim düşüktür, sonra toparlanma görülür ve bu tür hareketler sadece bir günde değil 3-5 güne yayılır ve sonrasında herhangi bir sebeple çok sert biçimde destekler kırılır. İşte o zaman satış yapmak zordur.

              Bu sabah dış piyasalarda karışık bir hava var. Dün ABD endeksleri yüzde1’in üzerinde değer kaybetti. Bugün vadeli endeksler düne göre yüzde 0.17 civarında yukarıda bulunurken, Asya cephesinde Çin artarken, Japonya düşüyor.

              Tahvil ve bono piyasasında gösterge faiz dün 10.50 direncini de kırarak 10.41 seviyesine kadar geriledi. Dün MB Başkanı sayın Başçı’nın açıklamaları, Merkez Bankası’nın kararlılığı ve bağımsızlığı konusunda piyasalar tarafından olumlu olarak algılanmış görünüyor. Başkan, fonlama maliyetlerinin bir miktar daha aşağı çekilebileceğini söyleyince, dün gösterge faiz sert bir şekilde geriledi ve yeni bir dip oluşturmaya çalışacaktır.

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1582
                08.04.2014 - 08:31
                Dışişleri'ndeki görüşmeyi sızdıran köstebek yakalandı
                Dışişleri'ndeki üst düzey görüşmeyi dinleyerek sızdıran kişi yakalandı. Köstebeğin, cemaate yakın bir polis koruma memuru olduğu iddia edildi.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1583
                  ATA YATIRIM GÜNLÜK BÜLTEN :
                  BIST:

                  On gündür bir yükseliş bandı içerisinde olan BİST10
                  0 endeksinde dün eksi bir kapanış izledik.
                  Hareketli ortalamalar bazında kısa vadeli al sinyalinde olan endekste 72.200 altında 71.500
                  -
                  70.700 destek
                  seviyeleri göstermektedir.72.500 üzerindeki yükselişin devamı halinde ise 73.200 -
                  73.800 direnç seviyelerini işaret etmektedir.
                  Yatay bir açılış beklemekteyiz.

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #1584
                    zabanan üryalarınan uyandım çok galiteli güsel üryalardı şükür olsun

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1585
                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      zabanan üryalarınan uyandım çok galiteli güsel üryalardı şükür olsun
                      günaydın emmi.. hayırdır sibel kekilliyi mi gördün rüyanda

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #1586
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        günaydın emmi.. hayırdır sibel kekilliyi mi gördün rüyanda
                        sibeli frankfurtta danışdırabilirm senünle sibel saaa torpido fırlatmak istiyormuş diyim mi

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1587
                          bloomberght â€@BloombergHT 26 sn.
                          Asya borsaları 2. gününde de kırmızıda http://gez.io/b6tjw0

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1588
                            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            sibeli frankfurtta danışdırabilirm senünle sibel saaa torpido fırlatmak istiyormuş diyim mi
                            bi ahşam yimeği yesin benimle başka bişey istemem..

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #1589
                              boon 20 günlük 200 günlüğü kesiyor haberünüz ola ;)

                              Yorum

                              • yetkisiz
                                Katılımcı
                                • 18 Aralık 2013
                                • 80

                                #1590


                                devlet çökmüş yahu !...eskiden ormancılar vardı, dağdan "kuru pelit" kesmemize bile müsade etmezlerdi, anam ekmeği tütün sapıyla pişirmek zorunda kalırdı...

                                şimdi ?...vah ki vah...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information