Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-

Deniz Hoca'nın bu konudaki çalışması...gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryıl başından beri..
gıda fiyatlarında genel bir yükseliş var
emin değilim ama..
gıda fiyatları enflasyonu genl enflasyondan yüksektir diye düşnüyorum...
gıda fiyatlarındaki artış
cirolara olumlu yansır...
örneğin tavuk eti yılbaşında 4-4,5-5 lira arasında gezinirken 6 liraya kadar çıktı
Yorum
-
Çok küçük, yani 500 adet almıştım 2,02 den.gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBanvt
borç batağında bir şirket...
ancak..
2,11 üzerinde kur farkı zararı yazıyor
doların düşmesi ile eli biraz rahatladı
ayrıca..
piknik mevsimine girdiğimiz için
mevsimsel hareket...
not düşelim...
Yorum
-
İmam derse;Kadıköy vapurundan inenlerin kılık kıyafetleri benim değerlerime uymuyorvahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cemeat sıçar.....
Kadıköy vapuruna bindiniz mi hiç?
İşim düşünce ben arasıra binerim
Yazın
Gördüğüm en açık bayan kıyafeti
Askılı ve tayt giymiş bayanlar
milyonda bir de göbeği açık olan bayanlar
görebilirsiniz...
Arkadaşlar
hangimizin karısı/kızı/bacısı/ablası
askılı veya tayt giymiyor ?
peki kaçımızın karısı/kızı/bacısı/ablası
plaja gitmiyor?
Kadıköy vapurundan inenler onun değerlerine tersse
o zaman onlara göre
Plaj lar birer "kerane"
plaja giden karımlarımız/kızlarımızda birer "******"
peki biz gereken tepkiyi koyabildik mi?
yer yerinden sallandı mı Türkiye de?
Yazıklar olsun bizim erkekliğimize
Şişşşt istikrar bozulmasın......
Yorum
-
selam kolay gelsin.Mevlana der ki;
Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!
YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...
Yorum
-
Bunlar gerçek bir provokatör ve buradan nemalanıyorlar..gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİmam derse;Kadıköy vapurundan inenlerin kılık kıyafetleri benim değerlerime uymuyor
Cemeat sıçar.....
Kadıköy vapuruna bindiniz mi hiç?
İşim düşünce ben arasıra binerim
Yazın
Gördüğüm en açık bayan kıyafeti
Askılı ve tayt giymiş bayanlar
milyonda bir de göbeği açık olan bayanlar
görebilirsiniz...
Arkadaşlar
hangimizin karısı/kızı/bacısı/ablası
askılı veya tayt giymiyor ?
peki kaçımızın karısı/kızı/bacısı/ablası
plaja gitmiyor?
Kadıköy vapurundan inenler onun değerlerine tersse
o zaman onlara göre
Plaj lar birer "kerane"
plaja giden karımlarımız/kızlarımızda birer "******"
peki biz gereken tepkiyi koyabildik mi?
yer yerinden sallandı mı Türkiye de?
Yazıklar olsun bizim erkekliğimize
Şişşşt istikrar bozulmasın......
Başörtüsünü hallettiler..
Artık kimin ne giydiğine ve davranışlarının analizine başladılar..
Ben çarşaflıların kapalı çarşaf altında ne barındırdığına hiç girmiyorum bakın..
Herkes herkesin yaşam tarzına saygılı olmalı..
Bunları da "Provokatör" olarak deşifre etmeliyiz..
Yorum
-
Gezi olaylarında
meydan da insanlar "duran adam" eylemi yapıyorlar
4 tane sakallı genç geldi..
Duran adamlarların karşısına geçtiler
"Gusul abdesti nasıl alınır" anlattılar ve gittiler
Kahrımdan öldüm tv başında
Ben militan demokrasiye inanarım kardeşim...
Orda o gün o 4 tane sakallının ağzını burnunu kırıp
ibreti alem için yerlerde sürüklenseydi
Bakın bakalım bir daha yapabiliyorlar mı?
Bölücü başı devlete yıllarca çiçek attı da mı masa ya oturttu hükümeti?
30.000 insanımızın kanından aldığı güç Apo yu masa da tutuyor
Sıkışınca ne diyor?;Bir 30.000 nin daha canını alırım diyor
Milletçe yeterki kan akmasın diye..
Neler olacak hep beraber göreceğiz....
Ama biz...
Elhamdülilah Demokrat olduk
Yorum
-
detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKAPANIŞ TAHMİNLERİ (saat 16.00 da biter)
alpbike 73.355
radyolog 73.345
detan 73.337
aok75 72.780
anti panik 72.400
gücsüzkarınca; 72.020
realist34 71.716
gazmanbaba 70.700
KAPANMIŞTIR...
Tebrikler anti panikBu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
Detan hocam bu ilk zamanında tahmin ve biraz acemi şansı oldu bence..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterTebrikler anti panik
Bir daha ki sefere de tutturursam o zaman dikiş sağlam olur.
Yorum









Yorum