Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #1471




    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beş dk sipora gittik emme film çövürmüssünüz... Ver odunu salih usta acıma ayulara
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • yetkisiz
      Katılımcı
      • 18 Aralık 2013
      • 80

      #1472


      gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      yıl başından beri..
      gıda fiyatlarında genel bir yükseliş var
      emin değilim ama..
      gıda fiyatları enflasyonu genl enflasyondan yüksektir diye düşnüyorum...
      gıda fiyatlarındaki artış
      cirolara olumlu yansır...
      örneğin tavuk eti yılbaşında 4-4,5-5 lira arasında gezinirken 6 liraya kadar çıktı
      Deniz Hoca'nın bu konudaki çalışması...

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #1473
        gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Banvt
        borç batağında bir şirket...
        ancak..
        2,11 üzerinde kur farkı zararı yazıyor
        doların düşmesi ile eli biraz rahatladı
        ayrıca..
        piknik mevsimine girdiğimiz için
        mevsimsel hareket...

        not düşelim...
        Çok küçük, yani 500 adet almıştım 2,02 den.

        Yorum

        • gücsüzkarınca
          Katılımcı
          • 22 Mart 2014
          • 77

          #1474
          vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İmam derse;Kadıköy vapurundan inenlerin kılık kıyafetleri benim değerlerime uymuyor
          Cemeat sıçar.....

          Kadıköy vapuruna bindiniz mi hiç?
          İşim düşünce ben arasıra binerim
          Yazın
          Gördüğüm en açık bayan kıyafeti
          Askılı ve tayt giymiş bayanlar
          milyonda bir de göbeği açık olan bayanlar
          görebilirsiniz...
          Arkadaşlar
          hangimizin karısı/kızı/bacısı/ablası
          askılı veya tayt giymiyor ?

          peki kaçımızın karısı/kızı/bacısı/ablası
          plaja gitmiyor?

          Kadıköy vapurundan inenler onun değerlerine tersse
          o zaman onlara göre
          Plaj lar birer "kerane"
          plaja giden karımlarımız/kızlarımızda birer "******"

          peki biz gereken tepkiyi koyabildik mi?
          yer yerinden sallandı mı Türkiye de?

          Yazıklar olsun bizim erkekliğimize

          Şişşşt istikrar bozulmasın......

          Yorum

          • GÜKO25
            Ankara sponsoru
            • 02 Eylül 2009
            • 11731

            #1475
            selam kolay gelsin.
            Mevlana der ki;

            Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
            Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


            YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #1476
              gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İmam derse;Kadıköy vapurundan inenlerin kılık kıyafetleri benim değerlerime uymuyor
              Cemeat sıçar.....

              Kadıköy vapuruna bindiniz mi hiç?
              İşim düşünce ben arasıra binerim
              Yazın
              Gördüğüm en açık bayan kıyafeti
              Askılı ve tayt giymiş bayanlar
              milyonda bir de göbeği açık olan bayanlar
              görebilirsiniz...
              Arkadaşlar
              hangimizin karısı/kızı/bacısı/ablası
              askılı veya tayt giymiyor ?

              peki kaçımızın karısı/kızı/bacısı/ablası
              plaja gitmiyor?

              Kadıköy vapurundan inenler onun değerlerine tersse
              o zaman onlara göre
              Plaj lar birer "kerane"
              plaja giden karımlarımız/kızlarımızda birer "******"

              peki biz gereken tepkiyi koyabildik mi?
              yer yerinden sallandı mı Türkiye de?

              Yazıklar olsun bizim erkekliğimize

              Şişşşt istikrar bozulmasın......
              Bunlar gerçek bir provokatör ve buradan nemalanıyorlar..

              Başörtüsünü hallettiler..

              Artık kimin ne giydiğine ve davranışlarının analizine başladılar..
              Ben çarşaflıların kapalı çarşaf altında ne barındırdığına hiç girmiyorum bakın..

              Herkes herkesin yaşam tarzına saygılı olmalı..
              Bunları da "Provokatör" olarak deşifre etmeliyiz..

              Yorum

              • vahhun
                Çalışkan
                • 12 Ağustos 2013
                • 2846

                #1477



                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #1478
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #1479
                    Ben spora gideyim bari. Gece görüşürüz.

                    Yorum

                    • gücsüzkarınca
                      Katılımcı
                      • 22 Mart 2014
                      • 77

                      #1480
                      Gezi olaylarında
                      meydan da insanlar "duran adam" eylemi yapıyorlar
                      4 tane sakallı genç geldi..
                      Duran adamlarların karşısına geçtiler
                      "Gusul abdesti nasıl alınır" anlattılar ve gittiler
                      Kahrımdan öldüm tv başında

                      Ben militan demokrasiye inanarım kardeşim...
                      Orda o gün o 4 tane sakallının ağzını burnunu kırıp
                      ibreti alem için yerlerde sürüklenseydi
                      Bakın bakalım bir daha yapabiliyorlar mı?

                      Bölücü başı devlete yıllarca çiçek attı da mı masa ya oturttu hükümeti?
                      30.000 insanımızın kanından aldığı güç Apo yu masa da tutuyor
                      Sıkışınca ne diyor?;Bir 30.000 nin daha canını alırım diyor
                      Milletçe yeterki kan akmasın diye..
                      Neler olacak hep beraber göreceğiz....

                      Ama biz...
                      Elhamdülilah Demokrat olduk

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #1481
                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #1482
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #1483
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (saat 16.00 da biter)

                            alpbike 73.355
                            radyolog 73.345
                            detan 73.337
                            aok75 72.780
                            anti panik 72.400
                            gücsüzkarınca; 72.020
                            realist34 71.716
                            gazmanbaba 70.700

                            KAPANMIŞTIR...


                            Tebrikler anti panik
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #1484
                              tebrikler ++++++++++++++++

                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Tebrikler anti panik
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #1485
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Tebrikler anti panik
                                Detan hocam bu ilk zamanında tahmin ve biraz acemi şansı oldu bence..

                                Bir daha ki sefere de tutturursam o zaman dikiş sağlam olur.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information