Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • bogazici77
    .............
    • 11 Temmuz 2009
    • 1920

    #2446
    agustosta değil radyo abi haziran 23 te.gelmek isteyen abimin başımın üzerinde dublex yeri hazır.düğün yalovada.davetiye çok yakında sitemizde olacak
    Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

    Yorum

    • mehmetayhan
      Demirbaş
      • 23 Temmuz 2008
      • 1850

      #2447
      muzzy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      afyon kopuyor, nereye kadar gider acaba?
      91500 üzeri-95-95200 kadar kırarsa sert ğider

      Yorum

      • radyolog
        OKURYAZAR
        • 03 Ağustos 2008
        • 23073

        #2448
        BİRAZ TEKNİK VE BANKACILIK DEYİMLERİ İİLE DOLU OLSA DA SONUNA KADAR SABIRLA OKUMAYA DEĞER BENCE


        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23073

          #2449
          biraz GUBRF aldım 1225 ten




          Uploaded with ImageShack.us
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • Timur
            Tecrübeli
            • 22 Mayıs 2007
            • 352

            #2450
            peeek uzun bi aradan sonra thyao ile bismillah ) herkese iyi akşamlarr

            Yorum

            • simurg
              Administrator
              • 10 Mart 2007
              • 9248

              #2451
              Timur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              peeek uzun bi aradan sonra thyao ile bismillah ) herkese iyi akşamlarr
              Timur kardeşim hoş geldin Bayağı bir uzun zaman oldu ama.... Hayırlı olsun...
              https://twitter.com/keyborsa_simurg

              Yorum

              • Timur
                Tecrübeli
                • 22 Mayıs 2007
                • 352

                #2452
                simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Timur kardeşim hoş geldin Bayağı bir uzun zaman oldu ama.... Hayırlı olsun...
                hoşbulduk abi, özlemişim buraları.. daha arayı bu kadar açmak yok

                Yorum

                • SÜRGÜNEFE
                  Tecrübeli
                  • 20 Ağustos 2010
                  • 1442

                  #2453
                  Günaydın keyborsa

                  Yorum

                  • ataman
                    Bağımlı
                    • 21 Mayıs 2009
                    • 412

                    #2454
                    herkese günaydın..
                    sonunda gidiş O'nadır...

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23073

                      #2455
                      günaydın arkadaşlarım



                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • asa670892
                        Tecrübeli
                        • 18 Kasım 2011
                        • 517

                        #2456
                        Herbirinize Günaydınnnn ....

                        Yorum

                        • hızlıtrader
                          Aktif
                          • 03 Nisan 2012
                          • 334

                          #2457
                          s.a günaydınlar bol kazançlar
                          BURADAKİ YAZILARIM KESİNLİKLE AL - SAT - TUT TAVSİYESİ İÇERMEZ BUNA UYARAK KESİNLİKLE ALIM - SATIM YAPMAYINIZ ZARAR EDEBİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • EFEKENT
                            Kıdemli
                            • 15 Mayıs 2008
                            • 4329

                            #2458
                            günaydın arkadaşlar. şansınız bol olsun.
                            "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                            Hint Atasözü

                            [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                            Yorum

                            • ibugra
                              Tecrübeli
                              • 28 Ağustos 2009
                              • 720

                              #2459
                              s.a. hayırlı sabahlar

                              Yorum

                              • yavuz1898
                                Tecrübeli
                                • 15 Aralık 2009
                                • 222

                                #2460
                                cümleten s.a. hayırlı kazançlar.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information