Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • azina
    Katılımcı
    • 17 Ağustos 2011
    • 196

    #2416
    bogazici77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abla pazar parası çıktı mı
    size hastayım valla. Acaip bi topik burası. Şu muhabbetin samimiyetine baksana

    Sabahleyinde GÜKO25 yazmış. ifade aynen şöyle
    saliha golts gidiyo hadi gözün aydın :
    abi ne diyim. kazancınız-mız bol ve hayırlı olsun...
    ...::[AZİNA]::...

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23070

      #2417
      bi de KETENHELVA olsaysı

      sen seyreyle gümbürtüyü
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • SÜRGÜNEFE
        Tecrübeli
        • 20 Ağustos 2010
        • 1442

        #2418
        endexin gözü aşağıdamı

        Yorum

        • GÜKO25
          Ankara sponsoru
          • 02 Eylül 2009
          • 11731

          #2419
          burceyi bir inceleyin bakalım ekmek çıkarmı arakdaşlar ne dersiniz ...
          Mevlana der ki;

          Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
          Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


          YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

          Yorum

          • uluscom
            Yeni üye
            • 23 Eylül 2009
            • 28

            #2420
            Almanya -0,92% ve diğer avrupa borsaları da ekside alımlarda seçici olmakta fayda var.Özellikle İtalya(-2.48%), Fransa(-1.65%), İspanya'dak (-3.24%) kayıplar daha büyük. YTD

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23070

              #2421
              Alman maliye bakanligi sozcusu: ispanya'nin bir yardim programina ihtiyaci olduguna dair isaret yok



              -matriks-
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • osmenf
                Seyirci Üye
                • 09 Ağustos 2011
                • 16

                #2422
                Sayın GÜKO25; SAFGY hakkındaki yorumunuz nedir?

                Yorum

                • kenimiç
                  haberci
                  • 25 Kasım 2009
                  • 1140

                  #2423
                  Imf’ye gore bes yil sonra turkiye: Yuzde 4.6 buyume, yuzde 5.5 enflasyon, yuzde 7.9 cari acik
                  imf’nin tamami aciklanan dunya ekonomik gorunum
                  raporunda turkiye’ye iliskin "euro bolgesindeki zayif buyumenin etkisi yukselen
                  avrupa’da diger bolgelerden daha cok goruldu. Turkiye’deki potansiyel hizli
                  durgunlasmaya iliskin endiseler ve macaristan’da zayif politika cercevesi de
                  ekonomik etkinligi dusurdu" saptamasi da yer aldi.
                  Dunya ekonomik gorunum
                  raporu’nda imf uzmanlarinin verilerden yararlanarak ulke ekonomilerinin 2017
                  yilinda alacaklari gorunume iliskin tahminlerde de bulunuldu.
                  Buna gore
                  turkiye’nin bes yil sonra, yani 2017’de yillik yuzde 4.6 buyume saglayacak. Imf
                  2017 yilinda turkiye’de yillik enflasyonun yuzde 5.5 olacagini tahmin etti.
                  Cari islemler acigi da ayni yil gsyh'nin yuzde 7.9'u duzeyinde olacak.
                  Tahminlere gore dunya ekonomisi ayni yil, yani bes yil sonra 2017’de yuzde 4.7
                  buyuyecek. Yukselen ve gelismekte olan ulkelerin ortak buyumesi ise yuzde 6.3
                  olacak. Abd3.3, euro bolgesi 1.7, orta ve dogu avrupa ulkeleri yuzde 4, cin
                  yuzde 8,5, hindistan yuzde 8.1 buyuyecek.
                  Tahminlere gore gelismis
                  ulkelerde enflasyon 2017 yilinda yuzde 1.9 olacak. Abd yuzde 2, euro bolgesi
                  ise ortalama yuzde 1.8 enflasyona taniklik edecek. Orta ve dogu avrupa’da
                  enflasyon ortalama yuzde 3.8 olacak, cin yuzde 3, hindistan yuzde 4 enflasyon
                  gorecek.

                  -turkiye icin potansiyel hizli durgunlasma endisesi-

                  raporun giris bolumunde genel krize iliskin saptamalar yapilirken "euro
                  bolgesindeki zayif buyumenin etkisi yukselen avrupa’da diger bolgelerden daha
                  cok goruldu. Bununla birlikte, turkiye’deki potansiyel hizli durgunlasmaya
                  iliskin endiseler ve macaristan’da zayif politika cercevesi de ekonomik
                  etkinligi dusurdu" ifadesi de yer aldi.
                  -anka-

                  Yorum

                  • GÜKO25
                    Ankara sponsoru
                    • 02 Eylül 2009
                    • 11731

                    #2424
                    osmenf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Sayın GÜKO25; SAFGY hakkındaki yorumunuz nedir?
                    sayın osmenf burda efekent hocam var radyolog abim var onlar dururken bana yorum yapmak düşmez teknik olarak ama gördüğüm kadarıyla epeydir yatıyo bir hareket yapmak isteyebilir :
                    Mevlana der ki;

                    Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                    Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                    YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                    Yorum

                    • bogazici77
                      .............
                      • 11 Temmuz 2009
                      • 1920

                      #2425
                      fırtına ortalığı götrüdü be havaya uçcaz az kaldı
                      Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23070

                        #2426
                        bogazici77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        fırtına ortalığı götrüdü be havaya uçcaz az kaldı

                        az daha sabret boğaziçi

                        sırada evlilik var


                        sonra uçarsın :081::081:
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • GÜKO25
                          Ankara sponsoru
                          • 02 Eylül 2009
                          • 11731

                          #2427
                          mallt tebrikler radyolok abimize
                          Mevlana der ki;

                          Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                          Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                          YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23070

                            #2428
                            MAALT verddim 1785


                            bilginiz olsun
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • EFEKENT
                              Kıdemli
                              • 15 Mayıs 2008
                              • 4329

                              #2429
                              Tebrikler radyolog abim
                              "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                              Hint Atasözü

                              [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                              Yorum

                              • mustafa71mustafa
                                Bağımlı
                                • 19 Nisan 2008
                                • 819

                                #2430
                                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                az daha sabret boğaziçi

                                sırada evlilik var


                                sonra uçarsın :081::081:
                                kim evlenecek hocam hayırlı olsun diyelim bizde...
                                MEVLANA Hz. "Ne Arıyorsan Kendinde Ara"...
                                Surette kalırsan putperestsin. Her şeyin suretini bırak, manaya bak."

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information