Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • reisim_43
    Aktif
    • 24 Eylül 2009
    • 273

    #2401
    reisim_43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aldım hocam nerede vedalaşalımki.
    17.80 de bir direnci var gibi geldi acemi halimle bana geçerse daha gidermiki.
    Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
    Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

    Yorum

    • hızlıtrader
      Aktif
      • 03 Nisan 2012
      • 334

      #2402
      Akmgy akmerkez gyo her an gidecek gibi duruyor
      BURADAKİ YAZILARIM KESİNLİKLE AL - SAT - TUT TAVSİYESİ İÇERMEZ BUNA UYARAK KESİNLİKLE ALIM - SATIM YAPMAYINIZ ZARAR EDEBİLİRSİNİZ

      Yorum

      • EFEKENT
        Kıdemli
        • 15 Mayıs 2008
        • 4329

        #2403
        GÜKO25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bagfs bu yılın en yükseğine gelmiş daha yükselirmi efeken t hocam ne dersiniz..
        BAGFS uzun vade analiz yapmıştım benim topikte....
        "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
        Hint Atasözü

        [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

        Yorum

        • simurg
          Administrator
          • 10 Mart 2007
          • 9248

          #2404
          göltas 64.25 den vedalaştım, abv. kalanlara bol kazançlar...
          https://twitter.com/keyborsa_simurg

          Yorum

          • EFEKENT
            Kıdemli
            • 15 Mayıs 2008
            • 4329

            #2405
            http://forum.keyborsa.com/showthread...gfs#post385068

            29/11/2011 de 166 da iken hedefine 250 demişiz. yolun yarısına gelmiş şimdilik.
            "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
            Hint Atasözü

            [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23071

              #2406
              reisim_43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Ben aldım hocam nerede vedalaşalımki.

              1800 civarları verilebilir bence
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • EFEKENT
                Kıdemli
                • 15 Mayıs 2008
                • 4329

                #2407
                simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                göltas 64.25 den vedalaştım, abv. kalanlara bol kazançlar...
                58 GOLTS lar 64,25 gitmiş benden de. :081:
                "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                Hint Atasözü

                [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                Yorum

                • bogazici77
                  .............
                  • 11 Temmuz 2009
                  • 1920

                  #2408
                  1 saattir bekliyom biri dikkat çeker diye kimse oralı olmuyor brsan kısa vadeli çalklayabilir ama uzun vade iyi gördüm takdir sizin
                  Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                  Yorum

                  • ahilas34
                    Bağımlı
                    • 02 Kasım 2011
                    • 1442

                    #2409
                    hocam sagol, butun hepınız sagolun...

                    Yorum

                    • ahilas34
                      Bağımlı
                      • 02 Kasım 2011
                      • 1442

                      #2410
                      bogazıcılı kac gundur gurko da dıyo borusannnnnnn sagollllll

                      Yorum

                      • bogazici77
                        .............
                        • 11 Temmuz 2009
                        • 1920

                        #2411
                        abla pazar parası çıktı mı
                        Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                        Yorum

                        • GÜKO25
                          Ankara sponsoru
                          • 02 Eylül 2009
                          • 11731

                          #2412
                          afiyet olsun arkadaşlar..
                          Mevlana der ki;

                          Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                          Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                          YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                          Yorum

                          • marif7
                            Tecrübeli
                            • 01 Ocak 2011
                            • 235

                            #2413
                            efekent hocam ışıklar ve link hakkında yorum alabilir misiniz çok teşekkürler

                            Yorum

                            • SÜRGÜNEFE
                              Tecrübeli
                              • 20 Ağustos 2010
                              • 1442

                              #2414
                              afiyet olsun

                              Yorum

                              • ahilas34
                                Bağımlı
                                • 02 Kasım 2011
                                • 1442

                                #2415
                                ablacım,nerdeyse emeklı maası cıktı sımurg hoca sagolsun hepınız sagolun

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information