reisim_43 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Hisse_Trade 9
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Akmgy akmerkez gyo her an gidecek gibi duruyorBURADAKİ YAZILARIM KESİNLİKLE AL - SAT - TUT TAVSİYESİ İÇERMEZ BUNA UYARAK KESİNLİKLE ALIM - SATIM YAPMAYINIZ ZARAR EDEBİLİRSİNİZ
Yorum
-
BAGFS uzun vade analiz yapmıştım benim topikte....GÜKO25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbagfs bu yılın en yükseğine gelmiş daha yükselirmi efeken t hocam ne dersiniz.."Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
Hint Atasözü
[url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]
Yorum
-
göltas 64.25 den vedalaştım, abv. kalanlara bol kazançlar...
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...gfs#post385068
29/11/2011 de 166 da iken hedefine 250 demişiz. yolun yarısına gelmiş şimdilik.
"Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
Hint Atasözü
[url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]
Yorum
-
reisim_43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen aldım hocam nerede vedalaşalımki.
1800 civarları verilebilir benceDÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
58 GOLTS lar 64,25 gitmiş benden de. :081:simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstergöltas 64.25 den vedalaştım, abv. kalanlara bol kazançlar..."Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
Hint Atasözü
[url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]
Yorum
-
1 saattir bekliyom biri dikkat çeker diye kimse oralı olmuyor
brsan kısa vadeli çalklayabilir ama uzun vade iyi gördüm takdir sizin
Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...
Yorum
-
abla pazar parası çıktı mı
Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...
Yorum
-
afiyet olsun arkadaşlar..Mevlana der ki;
Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!
YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...
Yorum
Yorum