Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
boya bulaşırsa çıkmaz ama gübreği yıkarsan çıkar dedin ve radyolog abimin gubresine bulaştın ölemi hayırlı olsun ::::::::
Mevlana der ki;
Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!
YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...
Biz trakyalıyız...
Azıcık çalışmayı,çokça tatili,en çok mangalı Üstüne balığı,yanına RAKIYI severiz.Türkçeyi 28 arf konuşuruz 'H'
arfini kullanmaya gerek duymayız.Müzik bitmeden ortamdan ayrılmak,şişe bitmeden masadan kalkmak bize iç yakışmaz...:))))
Yorum