Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • reisim_43
    Aktif
    • 24 Eylül 2009
    • 273

    #2491
    bogazici77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bulaştım gübreye üffff ortalığı koku sardı yaff
    Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
    Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23071

      #2492
      bogazici77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

      GUBRF yanee
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • SÜRGÜNEFE
        Tecrübeli
        • 20 Ağustos 2010
        • 1442

        #2493
        Radyolog abİ geldİmİ aslanlarin

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23071

          #2494
          SÜRGÜNEFE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Radyolog abİ geldİmİ aslanlarin

          6250 yapmıştım 6275 leri

          beklemede
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • GÜKO25
            Ankara sponsoru
            • 02 Eylül 2009
            • 11731

            #2495
            ahilas34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            bende radyolog hocam ın gubresıne bulastım
            boya bulaşırsa çıkmaz ama gübreği yıkarsan çıkar dedin ve radyolog abimin gubresine bulaştın ölemi hayırlı olsun ::::::::
            Mevlana der ki;

            Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
            Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


            YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

            Yorum

            • tredas
              Tecrübeli
              • 15 Mayıs 2008
              • 716

              #2496
              o kadar ağırlıkla gitmez o dermişimmmmm
              Biz trakyalıyız...
              Azıcık çalışmayı,çokça tatili,en çok mangalı Üstüne balığı,yanına RAKIYI severiz.Türkçeyi 28 arf konuşuruz 'H'
              arfini kullanmaya gerek duymayız.Müzik bitmeden ortamdan ayrılmak,şişe bitmeden masadan kalkmak bize iç yakışmaz...:))))

              Yorum

              • bogazici77
                .............
                • 11 Temmuz 2009
                • 1920

                #2497
                bende bulaşırsam paçalrdan akar bulaşmıyım en iyisi
                Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                Yorum

                • jakhall01
                  Çalışkan
                  • 18 Aralık 2008
                  • 893

                  #2498
                  netasın suyu cok ısındı
                  ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                  Yorum

                  • mehmetayhan
                    Demirbaş
                    • 23 Temmuz 2008
                    • 1850

                    #2499
                    muzzy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    mehmet ayhan hocama teşekkür ederim Afyon için
                    dün arkadaş sordu baktım ğüzelaldım-92 den -99 verdim

                    Yorum

                    • mehmetayhan
                      Demirbaş
                      • 23 Temmuz 2008
                      • 1850

                      #2500
                      karton-222 kırsa buda ğidecekti-195 aldık bekletti

                      Yorum

                      • mehmetayhan
                        Demirbaş
                        • 23 Temmuz 2008
                        • 1850

                        #2501
                        alcarlarım dün ğitmiş-35 mliyetli-43900 ğörmüş cepte bereket versin
                        41-üzeri 45 belki yoklayabilirdi

                        Yorum

                        • mehmetayhan
                          Demirbaş
                          • 23 Temmuz 2008
                          • 1850

                          #2502
                          brsan-28700-28800 kırabilirse buda-30.yoklar ucuz maliyetim

                          Yorum

                          • mehmetayhan
                            Demirbaş
                            • 23 Temmuz 2008
                            • 1850

                            #2503
                            afyonda-91500 dikkat buradan elirse tepki gelir kırarsa negatif olur

                            Yorum

                            • SÜRGÜNEFE
                              Tecrübeli
                              • 20 Ağustos 2010
                              • 1442

                              #2504
                              Afİyet olsun

                              Yorum

                              • ahilas34
                                Bağımlı
                                • 02 Kasım 2011
                                • 1442

                                #2505
                                Gurko harıc , Biz hep beraber bugun m... para vermişik , gurko maresal oldu, bız cıftcı...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information