VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #1261
    Ve dahi ;

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1262
      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Welcome back to your home.. ) Selamlar..

      Eyvallah

      Hoşbulduk
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1263






        Umarım ki DAYI ile emmi karışmaz

        Hani olur ki karışırsa çok yazık olur ,yani eskiden bi karıştı da .. o bakımdan

        Nerden nereyeeeeee ,kıyas götürmez ...cömertçe bağış yapan biri ve devamlı dilenen biri...posta koyan biri ve yalvaran biri...keskin bir göze tabiikine...yazık çok yazık ..

        Bu geceyi sonsuzluğun başlangıcı olarak daima hatırla
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1264



          Garan 7.98 Endeks 80681 Dolar 2.8298 Vob 100750


          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1265


            Sayın simurg ve stockbroker' e armağanım olsun ...

            Engin emeklerinden dolayı.
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1266
              Bu topiği takip eden dikkatli gözler hadiseyi net anlamışlardır

              Şimdi üst üste alıntı yapıp rencide etmek istemiyorum ,bireysel ve toplu şeref haysiyet onur gurur ...

              fakat anlayan anlamıştır

              Biz'e de o yeter.





              Çok başka bir zaman diliminde tekrar görüşene dek , herkese huzurlu bir hayat diliyorum.
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • HAKİKİ ÖZ DAYI
                Katılımcı
                • 02 Ekim 2013
                • 82

                #1267
                HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Zamanı gelince .. her zamanki gibi , özleme son verir muhtemelen.





                Beni bu güzel havalar mahvetti ,Süper bir şiir ve herzamanki gibi süper bir zamanlama..Garan 7.43 görünce.

                Yorum

                • HAKİKİ ÖZ DAYI
                  Katılımcı
                  • 02 Ekim 2013
                  • 82

                  #1268


                  ŞARLATANLIK DİZ BOYUNU çoktan geçti BİLE , 50 beklerken ALTIN VURUŞ

                  Topik sahibi olarak, Sizin Garan'da tek bir kademe işleminiz bu spek uşaklarının topunun toplam servetini kat be kat aşar iken ,bu suskunluk ..

                  'Haklılığın suskunluğu diğer suskunluklara benzemez' suskunluğu mu!!!?



                  Yorum

                  • HAKİKİ ÖZ DAYI
                    Katılımcı
                    • 02 Ekim 2013
                    • 82

                    #1269
                    Sanal alemin ilginçliğini daha doğrusu insan psikolojisinin karmaşıklığını son 2 gündeki yazılara ve borsa hareketlerine olan tepkilerden bir kere daha anladım.

                    Yazıklar olsun diyesim var fakat bu yazının üstündeki 3.yazıyı tekrar okuyunca gerek olmadığını karar verdim.

                    Normal'dır ..beklenti dahilinde.

                    Yorum

                    • HAKİKİ ÖZ DAYI
                      Katılımcı
                      • 02 Ekim 2013
                      • 82

                      #1270



                      SEVME BENİ/ John Wilbye


                      Sevme beni göze güzel gözüken görkemim için,
                      Sevindiren gözüm ya da yüzüm için,

                      Ne de dışardan görünen hiçbirşeyim için:
                      Hayır, bir kalp için de değil değişmeyen!
                      Çünkü bunlar bozulabilir ve hastalanabilir:
                      Ayrılırsak biz ikimiz.

                      Sakla, gerçek bir kadın gözünü, onun için,
                      Ve beni hâla sev, neden olduğunu bilmeden!
                      Sebebin böylece yine aynı kalır
                      Hep benim üzerime düşmek için.

                      LOVE NOT ME/John Wilbye

                      Love not me for comely grace,
                      For my pleasing eye or face,

                      Nor for any outward part:
                      No, nor for a constant heart!
                      For these may fail or turn to ill:
                      Should thou and I sever.

                      Keep, therefore, a true woman’s eye,
                      And love me still, but know not why!
                      So hast thou the same reason still
                      To dote upon me ever.


                      20 KASIM'dan beri..bu güzel havalar ...

                      Yorum

                      • HAKİKİ ÖZ DAYI
                        Katılımcı
                        • 02 Ekim 2013
                        • 82

                        #1271
                        HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                        SEVME BENİ/ John Wilbye



                        Sevme beni göze güzel gözüken görkemim için,
                        Sevindiren gözüm ya da yüzüm için,


                        Ne de dışardan görünen hiçbirşeyim için:
                        Hayır, bir kalp için de değil değişmeyen!
                        Çünkü bunlar bozulabilir ve hastalanabilir:
                        Ayrılırsak biz ikimiz.

                        Sakla, gerçek bir kadın gözünü, onun için,
                        Ve beni hâla sev, neden olduğunu bilmeden!
                        Sebebin böylece yine aynı kalır

                        Hep benim üzerime düşmek için.

                        LOVE NOT ME/John Wilbye


                        Love not me for comely grace,
                        For my pleasing eye or face,

                        Nor for any outward part:
                        No, nor for a constant heart!
                        For these may fail or turn to ill:
                        Should thou and I sever.

                        Keep, therefore, a true woman’s eye,
                        And love me still, but know not why!
                        So hast thou the same reason still
                        To dote upon me ever.


                        20 KASIM'dan beri..bu güzel havalar ...




                        SEVME BENİ

                        Kibir...kesinlikle en sevdiğim günah,Keanu Reeves güzel..Rolling Stones ayrı bir güzel..Al Pacino bambaşka bir hadise.

                        Yorum

                        • HAKİKİ ÖZ DAYI
                          Katılımcı
                          • 02 Ekim 2013
                          • 82

                          #1272
                          "Paint it Black" Rolling Stones'un güzel eserlerinden sadece biri.Bugün %3 düşen borsa çok önemli desteğinin altında kapattı ,buralardan hızlı bir yükseliş gerçekleştirmezse .. Rolling Stones'un "Let it Bleed" albümündeki ilk şarkı ve bence bu gurubun tüm zamanlardaki en iyi şarkısı olan "Gimme Shelter" den başlayıp tüm albüm dinlemelik.

                          Yılbaşı yaklaştı tatil zamanı,şimdiden herkese mutlu yıllar diliyorum.

                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #1273

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #1274



                              http://forum.keyborsa.com/showthread...habbet/page386





                              Topik sahibi olarak :Bu diziyi çok seviyorsunuz diye ,her bir şeyi duyup gördüğünüzü nefes kestiğinizi bildiğim halde ,bir nostalji yapayım dedim ,sevdiğiniz gibi..manzume

                              İyi yıllar.

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #1275
                                ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bu klibi paylaştığımda Vob 91825 görüp 91075 ,Garan 7.45 görüp 7.37 kapatmıştı
                                Bugün Vob 89300 Garan 7.20 gördüler ,henüz 2 gün ..ilginç
                                TOPİĞİ baştan tekrar okudum bin'i aşkın yazı .. alemde alışık olmadığımız üst düzey paylaşımlar fakat Patron'un yazıları hariç beni en çok etkileyen bu 2 klip oldu.







                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information