VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1306
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgiyle ve hayranlıkla iltifat etmiştir, ondan..
    Sevgili ata ne zaman gelse klasik numarasını yapıyor

    Dipten ve şimdiki tepeye bakıldığında YKBNK ve PETKM ,akranlarına ciddi bir fark attıkları ortada ..

    bi de bi sürü hayranını getiriyor

    malum hisseyi çıkartamadım bir türlü

    http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page56

    Sevgili sinter






    Yakışıklı kardeşim , ata'ya armağanım olsun...bu aleme olan engin katkılarından dolayı
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1307



      Yokluğumda topiği yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ederim

      Zamanı gelince gene online paylaşımlar devam edecektir İNŞALLAH

      Önümüz hafta sonu ,vakit bulanın izlemesini tavsiye ederim.

      Şimdiden herkese iyi hafta sonları...

      Sevgiler
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • Misafir

        #1308
        Biz teşekkür ederiz..

        İnşallah..

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #1309
          E ben de teşekkür ederim varlığınızdan mütevellit. Bir şeyler oluyor olduğunda ancak kırmızı yazabiliyorum bu Kırmızı ile önceki aynı mesela...
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #1310
            2satırım varsa gidip oraya yazmam.
            Okurum caizdir.
            3el ateş etti üç kahveye 3 te bomba kontrol ettik allahtan
            Yarın için bildiri dağıtıldı
            Cumaya müteakip hewaller eylem derdinde
            Kobani tekrarlarsa e Kobani de yok istedikleri neresi ola ki?
            E kırmızı da bunlara benzer işte.
            Şifreyi çözemeyen ben uyumayı becerebilseydim iyiydi..
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • Misafir

              #1311
              Anlaşıldı merkez..

              Yorum

              • HAKİKİ ÖZ DAYI
                Katılımcı
                • 02 Ekim 2013
                • 82

                #1312
                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                Yokluğumda topiği yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ederim

                Zamanı gelince gene online paylaşımlar devam edecektir İNŞALLAH

                Önümüz hafta sonu ,vakit bulanın izlemesini tavsiye ederim.

                Şimdiden herkese iyi hafta sonları...

                Sevgiler

                Teşekkür bizdendir,14 Şubat haftasında bekliyordum sizi fibo zamanlamasına göre , erken buluşturdunuz 30.40-34.50 benim anladığım yoksa hadise kartal tilki porsuk geyik değil çünkü borsa terminolojisinde bunlar yok ..33.02 başka bir an

                Hoşgeldiniz..iyi hafta sonları

                Yorum

                • Misafir

                  #1313
                  Bizde boğalarla ilgili bi video bulalım

                  bari ivedi olaraktan, fibolarla uyumlu

                  bi zaman dilimlerinde inşallah.. )

                  Dow-Dax ürküttü durdu Cuma Cuma..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1314
                    Sn. HAKİKİ ÖZ DAYI bayım ),

                    Tilki ve geyik de var gerçi borsada ama

                    birinin ömrü en kısa öbürüyse bol bol ve fakat

                    en önemsiz..)

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #1315
                      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Sevgili ata ne zaman gelse klasik numarasını yapıyor

                      Dipten ve şimdiki tepeye bakıldığında YKBNK ve PETKM ,akranlarına ciddi bir fark attıkları ortada ..

                      bi de bi sürü hayranını getiriyor

                      malum hisseyi çıkartamadım bir türlü

                      http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page56

                      Sevgili sinter





                      Yakışıklı kardeşim , ata'ya armağanım olsun...bu aleme olan engin katkılarından dolayı

                      Doğramayı benim hisselerden başladınız demek ki ,-%3 görünce ve hepsi de kırmızı

                      Oysa ki (bağlaç olarak bitişik mi ayrı mı karar veremedim)hörmette kusur etmişliğimiz yok,hoşgeldiniz..iyi hafta sonları

                      Teşekkür bizdendir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #1316
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1317
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1318
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1319
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1320
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information