VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #1231
    91,900 kâr-al yaptık.. Şükür..

    Bu kadarmış nasip, +525 pts. 1 saat süre..

    İyi trade'ler..

    Yorum

    • Misafir

      #1232
      Dün mevzubahsimiz 90,5xx'ler makas ve vade farkıyla gerçekleşmiş

      oldu.. Hernekadar tabela 91küsür desede..

      Hatta görüntü bunlar dahil de gerçekleşmeye devam edebilir yani

      ve kalan bin küsürüyle de..

      Dışarılar Dow 22 bekleyenlere küsmüş mesela)

      Yorum

      • Misafir

        #1233
        22 neree 15 kim ), dimi TomCons amcası..

        Yorum

        • Misafir

          #1234
          Aferin $eker ardına bakma artık, böyle bak yeşil yeşil..

          Şarkılı Fasülye misali..

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #1235
            Otobüs duraklarında zero zero yazılar görmeye başladım artık birileri için winter is coming mi beellrock büyüğüm ne kadar kaldı
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • Misafir

              #1236
              Azdan çok daha az.. Bazen vakit dahi nedir ki.. )

              Değerli dostumuz selamlar..

              Yorum

              • Bull Market
                Tecrübeli
                • 23 Mayıs 2007
                • 597

                #1237
                Bu kadar FED faiz artıracak stresi yeter piyasalara,

                Hem garan 7 nin altına yakışmıyor,

                7,50 nin altı bile kısa vadede çoktu bence,

                gidiversin 7,50 üzerinede üzmesin kendinide milletide.

                çift dip yaptı varsayarız olur biter.
                Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                Yorum

                • Misafir

                  #1238
                  Yakışıyo hocam neden yakışmasın.. Zor olan güzeldir diyelim..)

                  Millet üzgündü zaten, yani çoğu anlamında.. Birazda kendi üzülsün..

                  Rejo adam olaydıda 12 üstü takılaydı Garan'da.. 6 nere 12 nere..
                  ...

                  Evet malesef stressiz piyasa anı neredeyse kalmadı, malum kaldıraç etkili artık herbişey..

                  Yorum

                  • Bull Market
                    Tecrübeli
                    • 23 Mayıs 2007
                    • 597

                    #1239
                    bu hafta içgündem çok hareketli oldu

                    garan para etmedi, hiçbişeyin tadı yoktu garana kim dönüp bakar.
                    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                    Yorum

                    • Bull Market
                      Tecrübeli
                      • 23 Mayıs 2007
                      • 597

                      #1240
                      Hiç olacak şey değilmiş bu yukarı hareket

                      Garanda sarktı 7 altına artık hayır etmez

                      Nereye kadat düşer bilinmiyoki, belki 5,50 alım için uygun yerlerdir, seçime kadar oralara gelirse tadından yenmez

                      Fed kararı sonrası 6 larda tutunsa mesela diyorum, kötü senaryoya hazırlıklı olmak lazım, hayır olacak demek için erken FED bi konuşsun en iyisimi

                      FED in konuşmaları artık bist e yaramaz diyom ben
                      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                      Yorum

                      • Bull Market
                        Tecrübeli
                        • 23 Mayıs 2007
                        • 597

                        #1241
                        döndü dolaştı yine 7 lira dedi mübarek garan

                        artık FED hakkından gelecek herhalde,

                        FED kararı sonrası düşüşü 6 lara olabilir, çıkış ise görünmüyor

                        lakin iyi direndi 7 lerde

                        kimseye tavsiye değildir.
                        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                        Yorum

                        • Bull Market
                          Tecrübeli
                          • 23 Mayıs 2007
                          • 597

                          #1242
                          Garan 7 lerde çok ısrarcı dansçı, tarih boyunca 7 çok muazzam önemli bir rakam olmuş nede olsa

                          Ekim Kasım ayları bi şekilde granın hakkından gelecek ve görüntü bozulacak, son kararım
                          Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #1243
                            Bilek kırık, kol mol kırık Bist'ik meşhur borsamızda..

                            Aylar önce ve aylarca tekrar hatırlatmıştık.. Kalan

                            sağlar mücadeleye devam, buralarda da kolay para yok,

                            çok para var ama kolay değil.. Akıllı para şart..

                            Longcuları 3 tur batırdı 4 tur silkeledi.. Hadi en

                            mütevazi hesapla 1,5 iskenderettin batık net senaryoda % kaç

                            ayakta kalır.. %8x-%1x kazanma oranlı bir trade piyasasında..

                            Bel kırma 88, diz çöktürme yalandan bile olsa 83 desek, bin puanlar

                            sınırından Galata'ya emanet piyasa..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #1244
                              Forumlarda Bahar 2013 beri long trade yapan yazan oranı dip..

                              Short kârda olan oranı son 7-8 yılın en iyilerinden..

                              Dinamikler short lehine bu anlamda da..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #1245
                                Keser sap balta ve muhabbeti, dönerli skenderettin soslu.. Soğanlı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information