Ağacı daha bol olan bir yer beni de tercihim ama böyle bir yer bulmak kolay değil. Daha doğrusu, yer olsa bile inşaat izni almak sorun.
Şile'de bir yer var, çok güzel... az bekle resmini koyacağım.
Şile'de bir yer var, çok güzel... az bekle resmini koyacağım.
gerçekten güzel bir yer..üfff yaaa..moral falan kalmadı valla..şimdi orada olmak vardı
Yorum