Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
grafik günlük endeks 30 undur, voba uyarlarsak, buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir ve arkası değişik şekillerde devam edebilirde, yinede üç aşağı beş yukarı olabilecekleri çizittirmeye çalıştım sadece, tabi birde bunun yukarı senaryosuda var ama ona girmiyorum, yukarı gelişirse onuda senaryolarız, kimseye tavsiye değildir.
En son 29 Mayıs akşamı kapanış itibarı ile endeks 30 un yukarıdaki grafına senaryoyu kazımıştım.
Seçim sonucu ile endeksler düşünce dur bi bakıyım dedim son görüntü ne oldu bitti.
Eh son hareketler azbuçuk senaryoya uymuş görünüyor, kırmız zigzag sonrası mavi etiketli a dalgası seçim sonucu düşüşle bittimi? yoksa bitmedimi? kuvvetli ihtimaldir bitti ama bellide olmaz bu işler, belki başka senaryo ilerliyordur.
o gün buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir demişiz, netekim endeks 30 un 1 Hazirandaki düşüşü 97844 rakamına kadar gerçekleşmiş ve kırmızı zigzag için seçim öncesi yukarı gittikten sonra mavi a dalgası için seçim sonrası düşüş gerçekleşmiş görünüyor, ama acaba mavi a bittimi? ilerleyen senaryo bumu? ileriki günlerde yaşayıp göreceğiz bakalım, kimseye tavsiye değildir.
Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
İLK SEANS 8.14 gerçekleşmedi ikinci seans bir daha emir girmek zorunda kaldım çünkü açık satış da emirler seanslık geçerli.Sanki benim emrimi beklemiş gibi 8.18 e kadar aldı neyse..şimdi maliyet komsoonlarla beraber yaklaşık 8.10 oldu diyelim
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
maliyet düzeltelim diye bu defa lot sayısı fazla oluyor yani daha fazla sermaye riske ediliyor yani yanlış pozsoonda olsam 1 kaybedeceğime 3 kayıp oluyor çok fena yani ama kazançta isem de 1 alacağıma 3 alacağım birde 3 ün 1 ine almak var ki konumuzun dışında
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
300 lot Garan açıkta şimdilik 18 Lira zarar var en az 3 bira içerdik neyse sineye çekelim zatii nezaman bi treyt yapsam uzunvadeci oluyorum neden hemen ilk atakta kazanamıyorum hadise nedir yani fakat bulacağım sistemi ,öyle bir sistem sayı bulacağım ki hem bu kupa kızı hemide palacan afallayacak
Garan 8.16 Vob 97550 Endeks 79747,Dolar 2.7358
İyi akşamlar.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
ULA palacan seçim öncesi bu tip oyunlara girmeyeyim diye elimdeki 10 bin pointten oldum her şey bitti seçim sonrasına geldim meğer esas oyun bu haftaymış ya ,8.41 gördü garan oha yani ohaa aslında yazacak çok şeyim var da canım sıkkın sonra detaylı yazarım
Tebrikler sevgili Bull Market ,şık ötesi bir tesbit.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum