VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #961
    hörmetli büyüğüm tebrikler
    bu sıra garanti kızla aranız iyi olur umarım ..
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • Bull Market
      Tecrübeli
      • 23 Mayıs 2007
      • 597

      #962
      Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



      yaptım grafı bakalım buda senaryo işte

      grafik günlük endeks 30 undur, voba uyarlarsak, buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir ve arkası değişik şekillerde devam edebilirde, yinede üç aşağı beş yukarı olabilecekleri çizittirmeye çalıştım sadece, tabi birde bunun yukarı senaryosuda var ama ona girmiyorum, yukarı gelişirse onuda senaryolarız, kimseye tavsiye değildir.
      En son 29 Mayıs akşamı kapanış itibarı ile endeks 30 un yukarıdaki grafına senaryoyu kazımıştım.

      Seçim sonucu ile endeksler düşünce dur bi bakıyım dedim son görüntü ne oldu bitti.

      Eh son hareketler azbuçuk senaryoya uymuş görünüyor, kırmız zigzag sonrası mavi etiketli a dalgası seçim sonucu düşüşle bittimi? yoksa bitmedimi? kuvvetli ihtimaldir bitti ama bellide olmaz bu işler, belki başka senaryo ilerliyordur.



      o gün buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir demişiz, netekim endeks 30 un 1 Hazirandaki düşüşü 97844 rakamına kadar gerçekleşmiş ve kırmızı zigzag için seçim öncesi yukarı gittikten sonra mavi a dalgası için seçim sonrası düşüş gerçekleşmiş görünüyor, ama acaba mavi a bittimi? ilerleyen senaryo bumu? ileriki günlerde yaşayıp göreceğiz bakalım, kimseye tavsiye değildir.
      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #963
        http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page81


        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Garan temettü verdi günü 8.48 baz fiyat ile başladı 8.53-8.79 arası görüp 8.76 kapattı ,verecek sadakam varmış bi horoz keseceğim

        Vob 105675 Endeks 86401 ,Dolar ve faiz de diğer parametreler gibi korelasyondan çıktıkları için yazmaya gerek yok

        Tam bir illüzyon ya inanki fakat ; aslolan fiyattır ..ve fakat trend farklı trade farklı hadiseler,nötrlüğüm her an değişebilir .




        Eskilerden ,çok da eski değil hani Hadise kupa kızı'dır yani..

        Sevgili sinter
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #964


          Garan 7.96 Vob 96150 Endeks 78146 ,Dolar 2.7521

          İyi akşamlar.
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #965
            8.03 ÇOK AZ GARAN açık yaptım.
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #966
              8.08 ve 8.14 iki parti daha açık yazdım , an itibarıyla 8.07
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #967
                sabah yanlış başlığa yazmışım ...
                eregl takibimde ... indikatör olarak ....
                daha 2 li tepeyi yeni resimledi gerisini hevesle bekliyorum ....
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #968
                  İLK SEANS 8.14 gerçekleşmedi ikinci seans bir daha emir girmek zorunda kaldım çünkü açık satış da emirler seanslık geçerli.Sanki benim emrimi beklemiş gibi 8.18 e kadar aldı neyse..şimdi maliyet komsoonlarla beraber yaklaşık 8.10 oldu diyelim
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #969
                    maliyet düzeltelim diye bu defa lot sayısı fazla oluyor yani daha fazla sermaye riske ediliyor yani yanlış pozsoonda olsam 1 kaybedeceğime 3 kayıp oluyor çok fena yani ama kazançta isem de 1 alacağıma 3 alacağım birde 3 ün 1 ine almak var ki konumuzun dışında
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #970
                      300 lot Garan açıkta şimdilik 18 Lira zarar var en az 3 bira içerdik neyse sineye çekelim zatii nezaman bi treyt yapsam uzunvadeci oluyorum neden hemen ilk atakta kazanamıyorum hadise nedir yani fakat bulacağım sistemi ,öyle bir sistem sayı bulacağım ki hem bu kupa kızı hemide palacan afallayacak

                      Garan 8.16 Vob 97550 Endeks 79747,Dolar 2.7358

                      İyi akşamlar.


                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • Bull Market
                        Tecrübeli
                        • 23 Mayıs 2007
                        • 597

                        #971
                        Günaydın

                        Bu garan düşmeycek 8,30 ların üzerine bi alacaklar galiba

                        inatçı azıcık.
                        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                        Yorum

                        • Bull Market
                          Tecrübeli
                          • 23 Mayıs 2007
                          • 597

                          #972
                          garan 8,32 oldu işte, neyse bi aşağıya salar heralde, nereye düşerki? 8 in altınamı yoksa?
                          Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #973
                            ULA palacan seçim öncesi bu tip oyunlara girmeyeyim diye elimdeki 10 bin pointten oldum her şey bitti seçim sonrasına geldim meğer esas oyun bu haftaymış ya ,8.41 gördü garan oha yani ohaa aslında yazacak çok şeyim var da canım sıkkın sonra detaylı yazarım


                            Tebrikler sevgili Bull Market ,şık ötesi bir tesbit.
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #974
                              Garan 8.37 Vob 98900 Endeks 80845 ,Dolar 2.7082

                              How the mighty fall

                              İyi akşamlar.


                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #975



                                hisse bazlı değil gösterge bazlı takip ettiğimi daha önce söylemiştim

                                üstteki grafik basit bi günlük bakış fakat o çizgileri fazla yukarı geçmedikçe aşağıdaki senaryo çalışmaya başlar

                                fakat senaryoda şöyle bir durum var eur bazlı bakıyorum 3,5 eurdan hesaplansa bile 1,22 ler çıkıyor yükselen çizgi çok daha aşağıda

                                yani çizginin tahminini beklerse ya felaketler olmalı ya eur uçmalı..... fakat yine de sanırım ekime kadar izleyeceğim graf ve indikatör budur ...



                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information