Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
gerçi cepte de yok fark etmiyor .... senede 1 de olsa erik soslu pekin ördeği yedimya gözüm açık gitmem
Değerli sinter ikidir pekin ördeği diyorsun acaba Çin borsasına bir gönderme şifre mıdır nedir bilemedim daha önce de yazdım hiç bildiğim bir şey değil fakat bir iki defa bildiğimiz yerli ördek olmasa da tavuk tadına baktığım var ..zannımca aynı şey anlaşılan ,sonuçta oturup da Çince konuşacak halimiz yok ördek ile
Sevgiler
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Değerli sinter ikidir pekin ördeği diyorsun acaba Çin borsasına bir gönderme şifre mıdır nedir bilemedim daha önce de yazdım hiç bildiğim bir şey değil fakat bir iki defa bildiğimiz yerli ördek olmasa da tavuk tadına baktığım var ..zannımca aynı şey anlaşılan ,sonuçta oturup da Çince konuşacak halimiz yok ördek ile
Sevgiler
Ördek mordek ... eylülde şöyle güzel bi dolar trade yapsakta ördekler benden olsa.. hörmetli büyüğüm
Yorum