VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #931
    Endeks 83649 Vob 102450 Sahol 10.25 Dolar 2.6422 , Garan 8.40

    Bazen olur böyle şeyler.

    İyi akşamlar.


    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • HAKİKİ ÖZ DAYI
      Katılımcı
      • 02 Ekim 2013
      • 82

      #932
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      İlk parti şort 108 den ,Garan 9.03 açık birde sürpriz bir hamle ile 10.50 SAHOL açık
      VOB tamam ,Garan zaten emrinizde malumumuz ,Sahol göreceli kazançta olsa da performans dışı sanki

      Gerçi ,sizin gibi bir satranççıda oyun bitmez..At ile başladığınza göre İtalyan stil bu defa.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #933
        Bugün çok güzel teknik harekat yaptılar tam desteklerden döndü piyasa , oldukça nizami hareketler

        Garan 8.61 Sahol 10.35 Vob 103700(101625 GÖRDÜ) Endeks 84292 ,Dolar 2.6458

        Bazen olur böyle şeyler.İyi akşamlar


        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #934
          vob 103 Garan 8.52 Sahol 10.30 flat.
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #935
            An için bist salmaya devam edecek gibi görünüyor..
            Ana portföy spot dolar 2.58_2.65 yarısı kar al yarısı seçim sonrasını bekliyor
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #936
              Sahol u bu kadar bekledim meğersem o da beni bekliyormuş tepeyle dibi bulamıyorum ya bu kadar da sistem geliştiriyorum ,her bir sistem için dünyanın emeğini harcıyorum abartısız hayatımın 3 dakkasını alıyor her bir formül Neyse, şükür diyelim..sağlığımız huzurumuz yerinde olsa yeter...şükürler ALLAH'ım.

              Garan 8.49 Sahol 10.15 Vob 102825 Endeks 83569 ,Dolar 2.6635

              İyi akşamlar.

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #937
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                İyimiss ) Thanx..

                & Bilmukabil; Short short short..
                ...

                Some heavy lyrics there by the way, Sn. Bayım..

                Nice nays..


                ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Ederini bilmiyorum inanın ki fakat değerini sorarsanız... 35 kat daha değerlendi.

                Hörmetler.



                Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                kim kalın short giymişti?

                galiba bu seferde seçimden koalisyon çıkar korkusu sardı piyasayı,

                geçicimidir değilmidir korkular bilmem ama arzular şelale olmuş akıyor,

                seçime kadar daha çok değişir, bist gibi sığ piyasada korku ve coşkular bittttmeeeeeez



                HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                VOB tamam ,Garan zaten emrinizde malumumuz ,Sahol göreceli kazançta olsa da performans dışı sanki

                Gerçi ,sizin gibi bir satranççıda oyun bitmez..At ile başladığınza göre İtalyan stil bu defa.

                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                An için bist salmaya devam edecek gibi görünüyor..
                Ana portföy spot dolar 2.58_2.65 yarısı kar al yarısı seçim sonrasını bekliyor


                Her ne kadar da flat olsam bu ara ,kalbim şortçular ile beraber,Saygılar Sevgiler.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #938
                  Garan şıllığı yeterince deli ediyordu beni bi de bu Sahol şırfıntısı çıktı başıma.. bu ondan da şuh anlaşılan
                  Palacan bugün resmen show yaptı,iyiki flat takılıyorum bu ara yoksa kalpten tekleyecektim

                  Garan 8.43 Sahol 10(sadece on)Vob 101350 Endeks 82.981 ,Dolar 2.6624

                  Klip modifiye olsa da tanıdık olsa gerek

                  İyi tatiller.

                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Bull Market
                    Tecrübeli
                    • 23 Mayıs 2007
                    • 597

                    #939
                    Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Buldum

                    6 şubat 2015 tarihinde vob 105500 kapandı bende uzun vadeli bu sayımı yapmıştım, çeşitli forumlara gönderdim ama buraya uzun zamandır uğramıyordum bu yüzden göndermemişim geçde olsa gönderelim,

                    grafik spot30 haftalıktır, o tarihte, yani 2 ay önce bitti bitti herşey bitti diyerek bu sayımı yapmışım, artık sonrası malum.

                    belki bitmemiş olabilir diyede not düşmüşüm vs...vs...

                    Endek30 için yukarıdaki gibi bir senaryom vardı, şimdilerde bu senaryo biraz abartı kaçmış olabilir diye düşünüyorum, son tepeden sonra 5 dalgalık düşüş belirttiğim şekilde olmayabilirde, zaten 1 için yeteri kadar düşmemişti, tepkisinde ise 108609 gördü, bu vobda 109025 görmesiydi, oraya B dalgası demek daha doğru olabilir diyorum şimdi, o senaryoyu ayrıca etiketliycem, az sonra graf hazır olur heralde.



                    Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    işte grafı yaptım

                    vobda durum buna benzer olacak, yada dipde oyalanmadan yukarı uçacak, olmazsada kısmet artık

                    hayırlı Cumalar
                    yukardaki grafta ise formasyon icabı tepkiyi senaryolamıştım, geçde olsa yaklaşık olan oldu ve B dalgası için 109025 e kadar yukarı hareketini yaptı bitirdi ve düşüşe geçti.Yeni çalışmamı yapıyımda ilk buraya göndereyim kısmetse.
                    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                    Yorum

                    • Bull Market
                      Tecrübeli
                      • 23 Mayıs 2007
                      • 597

                      #940



                      yaptım grafı bakalım buda senaryo işte

                      grafik günlük endeks 30 undur, voba uyarlarsak, buradan düşüş devam ederse 96500-98000 lere düşüş olabilir ve arkası değişik şekillerde devam edebilirde, yinede üç aşağı beş yukarı olabilecekleri çizittirmeye çalıştım sadece, tabi birde bunun yukarı senaryosuda var ama ona girmiyorum, yukarı gelişirse onuda senaryolarız, kimseye tavsiye değildir.
                      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #941
                        Garan 8.12 Sahol 9.69 Vob 99000 Endeks 80.429 ,Dolar 2.6805

                        Bu garan ile sahol fettanları bendeyken niye böyle şelalevari şuh değildiler anlıyamıyorum bi serbest bırakdık vay ki ne vay..heleki Sahol kapanış rakamı tam bir mesaj

                        Seçim sonrasına kadar bu iki fettanın tüm numaralarına rağmen flat kararım değişmeyecek ,döndüğümde alışdıkları muameleye yapacağım bunlara tam vahşi yani

                        8 Haziran sabahı kısmetse görüşmek üzere...Sevgiler Saygılar.


                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • HAKİKİ ÖZ DAYI
                          Katılımcı
                          • 02 Ekim 2013
                          • 82

                          #942
                          At hamlesi beklenildiği gibi French kiss ile bitti ,sonraki hamleyi bekliyoruz.

                          Yorum

                          • Bull Market
                            Tecrübeli
                            • 23 Mayıs 2007
                            • 597

                            #943
                            Seçim sonucu belli ya işte

                            sermaye hertürlü kazanacak

                            yaz döneminede girildi nasılsa

                            ee seçim rallisi beklesin dursun millet
                            Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #944
                              Kalan dolar satış..
                              Son çırpınış yakındır...
                              Sanırım bu sıra birileri gayrimenkul bile satar yukarı sayanlar belki bi 4000..
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • Misafir

                                #945
                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Kalan dolar satış..
                                Son çırpınış yakındır...
                                Sanırım bu sıra birileri gayrimenkul bile satar yukarı sayanlar belki bi 4000..
                                ) iyimiş mis gibi de +2,000 bulmadan satarsa ki öyle epeydir..??

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information