VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #916
    Maşallah diyelim.. Gençliğin tadını çıkarmak lazım ), olabildiğince

    dengesiyle de )..

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #917
      Ahh değerli büyüğüm gençlik 2008 de Bingöl dağlarında kaldı...
      İnsanoğlu fırsat buldukça bir şekilde haykırıyor... bir dışavurum belki..
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #918
        Günaydın

        Haftanın son günü ,kısa vadeli grafik aşırı satım bölgesine girdi uzun vadeli al da ,orta vade henüz sat verdi ..çok heyecanlı bir gün olacak .

        Hayırlı Cuma'lar.
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #919
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Sayın Bayım, dakika olarak tam 1.34 ve itibariyle ve yine

          tam olarak ilgi style tabanca gereği enstantenne-i iade

          görsel efektli nefis olmuş klip seçimi, eline sağlık.. Kültür meselesi )

          Ayrıca trade'lerinizi dikkatle ve nazar değmesin style duayla izlemekteyiz )

          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Ederini bilmiyorum inanın ki fakat değerini sorarsanız... 35 kat daha değerlendi.

          Hörmetler.

          Eyvallah
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • Bull Market
            Tecrübeli
            • 23 Mayıs 2007
            • 597

            #920
            kim kalın short giymişti?

            galiba bu seferde seçimden koalisyon çıkar korkusu sardı piyasayı,

            geçicimidir değilmidir korkular bilmem ama arzular şelale olmuş akıyor,

            seçime kadar daha çok değişir, bist gibi sığ piyasada korku ve coşkular bittttmeeeeeez
            Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

            Yorum

            • Misafir

              #921
              Valla en kalınından short'un daniskasını giymiştik biz

              çok şükür..

              O piyasayı saran korku; 'Eyvaah long'da mı, malda mı kaldık şimdi yav??..' şeklinde..)

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #922




                Garan 8.71 Sahol 10.25 Vob 105575 Endeks 85803 , Dolar 2.5954

                Herkese huzurlu bir haftasonu dilerim.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #923
                  Dolar'ın aynı yerde durması enteresan.
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Misafir

                    #924
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Dolar'ın aynı yerde durması enteresan.
                    Aksıray Aksıray değnekçiler birliği başkanı aşırı kıdemli

                    eski sayaç memuru zat 15 gün gibi öncesi; '..daha bu ne ki, herkes

                    hazırlıklı olsun Dolar 2,98 görür..' misali zırwalamıştı..

                    Bu lafının üstüne Dolares 2,55 zorladı ??, Bizt'ik + bitmeyen

                    binlerce puan yukarı.. ??

                    Feyk mi attı sahtekar diycem ama neticesiyle durumlara bakınca;

                    piyasalar hiç mi sallamıyo zat-ı yoksa alânen her üründe tam tersi

                    poz'lar mı alıyolar mevzu çok daha belirgin ve keyif verici, tercihen ))

                    Yorum

                    • Misafir

                      #925
                      Biraz Miami müzikleri klipleri günü sanki bilemedim

                      ama 'not bad' olur hani..

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #926
                        En az milyon kere kendime söz verdim sığ hisselerde işlem yapmıyacağım diye gene de gittik SAHOL gibi sığ bir hissede işlem yaptık ,ee hadi sığ hissye girdin bari 1-2 lot oyna ööyle 100 lot basmak da neyin nesi ..bu Garan MI Kİ İSTEDİĞİNİ BASASIN arada 29 TL fark var şimdi kimden tahsil edeceğim bunu
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #927
                          Too late ) as you like denir üstad kendi anlamında

                          pek tabî ve dahi ).. Hürmetler, eyvallah..)

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #928
                            Dolar 2.6168 Sahol 10.25 Vob 103800 Endeks 84567 ,Garan 8.49

                            Sevgili BEéLLrock ,Miami style Törkiş verşın kazancınız her daim kaim olsun.







                            Herkese en iyi akşamlar olsun.
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • Misafir

                              #929
                              Vörşın )) thank you very much )

                              Yorum

                              • Misafir

                                #930
                                Kesin Miami )

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information