VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #136
    eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bazen insanın algılarıyla oynanıldığını söylemişlerdi de inanasım gelmezdi ne güzel giderken neden dikkatimiz dağılır acaba ?
    neden acaba?
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • eren@
      Tecrübeli
      • 24 Nisan 2008
      • 2344

      #137
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      neden acaba?
      Para onlarda çok basit öncelikle algılarımızla oynuyorlar
      Düşmeye inandırıyor yükseltiyor
      Yükselişe inandırdığında veriyor yanında bizleri istemiyor heralde
      Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #138
        sen bu işden iyi anlıyorsun galiba sevgili eren ,verilmiş sadakamız varmış vob 100125 gördü 99850 kapattı sence yarın neolur ?
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #139
          yahudi iflas edince eski defterleri karıştırımış burda yazdığımdan beri bugün ilk defa zarar yazdım eski yazılara bakıp bir hesap çıkarım züğürt tesellisi olsun bari
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #140
            3950 point artı yapmışım 1300 point eksi totalda 2650 artı komisiyonları da çıkarttık mı 2400 point civarr artı ,dolar ve iddiadaki kazançı hesaba katmıyorum ,15 günde bu kazanç iyi mi ? içgüveysinden hallicene halbuki günde 2bin point hedeflemiştik heyhat
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #141
              sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bist 100 hedef 86 ,
              ust tl , 2.16
              bendeki durumlar bunlar ,
              yarın bir çok şortçuyu doğrayacaklar diye düşünüyorum.
              fed gazına gelen çok oldu.
              sevgili dostum sonperde 29 ekimde yazmışın ama sanki bugünü görüp de yazmışın süper yazmışın tebrikler
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #142
                daha önce de yazdım ben günlük oynuyorum bu nedenle gece rahat uyuyorum yarın artı gap eksi gap beni ilgilendirmiyor yarın kartlar yeniden dağıtılacak bende uygun görürsem masada yerimi alırımkazanırım kabederim o da şansıma ,kader yani. içimden bi his günde 2bin point alacağımı söylüyor yoksa gene sentiment mı batırdı beni bugün bu sentiment teknik bakacağım sadece bundan sonra
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #143
                  teknik de olmazsa başka şey bulurum mesela iç güdü daha doğrusu temel içgüdü
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #144
                    değerli arkadaşlar ben başta da yazdım kumarbaz ruhum var bu nedenle daha sağlam kafayla bu işi yapanlar ve daha tecrübeli olanlar bi el atın mesela eren sonperde metin kemal52 albica dostlar sizler daha deneyimlisiniz yanlış gördünüz mu analizlerinizle yol gösterin yoksa sermayeyi kediyi yüklemeyelim mesela eren sabah grafikleri atsaydı belki farklı olurdu belkide olmazdı ama paylaşımların yoğnluğu artınca fikirlerde daha net olabilir ha tuşa basn kişi benim merak etmeyin vebal almazsını hakkımı şimdiden helal ediyorum bu platform paylaşım platformudur ehem yanlış ehem doğru farketmez yeterki paylaşım olsun
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #145
                      bu forumu çok seviyorum neden çünkü kazanıncada kAYBEDİNCE de KİMSE LAF SOKMUYOR herkes yardımcı ve anlayışlı sonuçta kazanç da kayıp da bireysel özgür bir forum yani çok güzel
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #146
                        bir kaç formül keşfettim bugün bakalım işe yarayacakmı ilerleyen günlerde sonuçta her geçen gün gelişmek lazım bir kitap önerdi arkadaşım "karşıt yatırım" onu okuyorum ama bugünü olaylara bakınca karşıt değilde karışık yatırm oldu sanki bu sentiment da ne ya
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #147
                          Her zaman "her işte bir hayır vardır" diye düşünmeli, umutlarımızı kaybetmemeliyiz' İnsanlar ümitleriyle yaşarlar.


                          Taşlar değil, yapılan işler anıtları meydana getirir. Motley
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #148
                            arkadaşlar anıt dikeceğim ahanda yazıyorum 12kasım2014 st 21.12 ,sayılarda tam cantı oldu ha
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #149
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              günde 300 veya 400 point kesmiyor artık dozu arttırmaya düşünüyorum günde 2bin point a çıkartmayı planlıyorum ,ayda 40 bin point yani

                              http://www.youtube.com/watch?v=2xpqxe9Ylp0
                              unutmuyoruz untturmuyoruz
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #150
                                hele bi yarın olsada intikamım feci olacak

                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information