Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Gayrimenkul ne olur kuzu başkan seçim sonrası yüksek enflasyon la yükselişe devam mı yoksa faiz Ler yükselince uzun bir süre yataya mı girer banka batcaksa buna kredi ile alan evlerde patlar.secim sonrası dolar 30 olacaksa altın sonbahar a kadar iyi bir yatırım aracı olur sonra da yüksek faiz de değerlendirilir üçgenin son ayağı borsada alım denenir sonunda
21-23 nisan 2023 ramazan bayramı... 23 nisan pazar ise bayram gününe ve resmi tatile denk geliyor. ramazan bayramı sonrası seçim olacaktır diye ak partiden açıklama geldi.
18 haziran normal seçim zamanı ama o günde takvime alınmış ÖSYM üniversite seçme sınavları var.
Yani seçim 30 nisan - 11 haziran arasında olacak... büyük ihtimal mayıs ayının ortasında olur diye düşünüyorum..
Sanki altın ve emtialar hatta btc bile yeni başlıyor gibi
Parasal piyasalar çok tuhaf ya faiz ortamında altını bile kaldırdılar
dolar indexindeki düşüşle altın ve pariteyi kaldırdılar.
bitcoinde pek bir hareket olmadı.
şimdi dxy çıkışı başlıyor.muhtemelen 120 ye kadar gidecek.
onsda 1370
paritede 0.83
bitcoinde 12000 ler olası
dow da pis düşüş dönemi başlıyor.
bistde 2300 olası..
dolar indexindeki düşüşle altın ve pariteyi kaldırdılar.
bitcoinde pek bir hareket olmadı.
şimdi dxy çıkışı başlıyor.muhtemelen 120 ye kadar gidecek.
onsda 1370
paritede 0.83
bitcoinde 12000 ler olası
dow da pis düşüş dönemi başlıyor.
bistde 2300 olası..
Kuzu hocam bile 2300 beklemiyor sen tam ölücü oldun
RTE aday olmaktan vazgeçerse yerine piyasaya süreceği aday belli aslında; küçük damat Selçuk Bayraktar. Sürekli olarak çeşitli vesilelerle promosyonu yapılıyor.
ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite
Erdoğan aday olacak....
seçimin nisanda olacağını düşünmüyorum. ramazan ayında oruçlu insanlara oy kullandırmak istemezler. 23 nisan dediğim gibi dini ve resmi bayram. 30 nisan bana göre zayıf bir ihtimal. 18 hazirandan sonrasında ise okullar kapanıyor, tarımda hasat zamanı başlıyor, kırsala gidenlerde soba yakma işi olmuyor.
Mayıs ayında iki tura göre bir seçim takvimi yaparlar.
Erdoğan aday olacak....
seçimin nisanda olacağını düşünmüyorum. ramazan ayında oruçlu insanlara oy kullandırmak istemezler. 23 nisan dediğim gibi dini ve resmi bayram. 30 nisan bana göre zayıf bir ihtimal. 18 hazirandan sonrasında ise okullar kapanıyor, tarımda hasat zamanı başlıyor, kırsala gidenlerde soba yakma işi olmuyor.
Mayıs ayında iki tura göre bir seçim takvimi yaparlar.
20 YIL ONCE....
ona dedilerki....ISLAMI REFORM YAPACAKSIN....2023 DE IKINCI YUZYILA...kemalist idealler gerceklesmis olacak...
ve gideceksin...
ne yapti...
orduun dahi yapamadigini yapti...FETOCU ISLAMI YOKETTI...milyonlarca sahte SEYH...KUTB...GAVS icad ederek insanlari dinden soguttu...
dolar indexindeki düşüşle altın ve pariteyi kaldırdılar.
bitcoinde pek bir hareket olmadı.
şimdi dxy çıkışı başlıyor.muhtemelen 120 ye kadar gidecek.
onsda 1370
paritede 0.83
bitcoinde 12000 ler olası
dow da pis düşüş dönemi başlıyor.
bistde 2300 olası..
Katılıyorum Avrupa Bankları bunu tetikleyecek Credit suiess 84 eurodan 3 euroya düştü...
Yorum